اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی

محل های مناسب برای انجام هایفوتراپی

هایفو به واقع نوین‌ترین سیستم جوان‌سازی با روشی مدرن برای افزایش محسوس اثرات درمان‌های جوان ساز پوست (مانند تحریک تولید کلاژن، بازسازی لایه‌های پوست) است که بدون نیاز به تزریق، برش و یا لیزر و همچنین بدون هیچ نیازی به دوره نقاهت، اعمال اثر می‌کند. هایفوتراپی (درمان با هایفو) یا اولتراسوند متمرکز، یک روش درمانی غیر تهاجمی می‌گردد که برای لیفت پوست به‌ویژه در نواحی صورت، غبغب، گردن، پیشانی و سینه استفاده می‌شود. در روش هایفوتراپی با استفاده از امواج متمرکز اولتراسوند (ماوراء صوت)، به مرور، پوستی که شل شده است، سفت و کشیده شده و مجدداً قوام خود را باز می‌یابد.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای هایفو‌تراپی

هایفوتراپی می‌تواند در بخش‌های مختلف صورت (پیشانی، گردن، بالا و پایین صورت) انجام ‌شود. هایفوتراپی همچنین یک روش غیر تهاجمی و غیر جراحی برای کاهش چربی است. با متمرکز کردن انرژی در لایه‌های چربی، منجر به نکروز سلول‌های چربی ناشی از حرارت می‌شود. این عمل به طور انتخابی موجب حذف سلول‌های چربی در مناطق مشکل‌ساز می‌شود.

محل‌های مناسب برای انجام هایفوتراپی

چین و چروک پیشانی
افتادگی ابرو (لیفت ابرو)
خطوط پنجه کلاغی (خطوط ریز دور چشم)
خطوط نازولابیال (خطوط خنده)
لیفت صورت
شلی پوست
خطوط ریز و چین و چروک
خطوط آرواره‎ها
خطوط مبهم فک (ایجاد شکل V صورت)
غبغب
منافذ بزرگ پوست
کشسانی و ناهمواری بافت پوست
خطوط گردن

هایفوتراپی برای جوانسازی

مزایای هایفوتراپی

بدون جراحی می‌باشد در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد.
فقط در یک جلسه انجام می‌شود.
نتایج ماندگار دارد.
درد ندارد. (چون درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی‌حسی موضعی هم ندارد)
نیاز به بستری ندارد. (به‌صورت سرپایی انجام می‌شود)
روشی بی‌خطر و ایمن برای انسان می‌باشد؛ چون هیچ نوع اشعه‌ای ندارد یعنی هایفو دقیقه مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می‌کند که کاملاً بی‌خطر است.
هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی‌کند.

روش کار و مکانیسم عمل هایفوتراپی

در هایفوتراپی انرژی متمرکزشده‌ی ماورا صوت بدون اینکه هیچ آسیبی به سطح پوست و یا بافت‌های اطراف وارد کند، از پوست رد شده و موجب گرم شدن نواحی عمقی‌تری که مورد نظر پزشک هستند می‌شود. بالا رفتن دمای لایه‌های عمقی موجب می‌گردد فرایندهای طبیعی‌ترمیم بدن فعال گشته و روند ساخت کلاژن‌ تحریک گردد. با تحریک تولید کلاژن با گذشت زمان پوست لیفت شده و سفتی قبلی خود را مجدداً به دست خواهد آورد. حصول نتایج درمانی در هایفوتراپی تدریجی خواهد بود و بعد از 3 ماه به مرور آشکار خواهد گشت و روند ترمیم پوستی و تولید کلاژن تا 8 ماه پس از انجام هایفو ادامه خواهد داشت.
قبل از انجام هایفو نیازی به آماده‌سازی پوست نمی‌باشد. در ابتدا پوست تمیز می‌گردد. سپس سطح پوست مناطق تحت درمان با ژل سونوگرافی آغشته شده و سری (هند پیس) دستگاه به آرامی بر روی پوست حرکت داده می‌شود.

دوام و ماندگاری نتایج هایفوتراپی

ماندگاری نتایج حاصل شده از روش هایفوتراپی حدوداً 2 سال می‌باشد. با توجه به اینکه روند پیر شدن پوست روندی همیشگی و توقف ناپذیر است، پس از انجام هایفو درمان‌های سبک و جزئی سالانه جهت ماندگاری بیشتر نتایج و کاهش سرعت پیر شدن پوست توصیه می‌گردد.

افراد مناسب جهت هایفوتراپی

یک کاندید خوب برای هایفوتراپی فردی است که هم خودش حس شل شدن پوست را دارد و هم در ظاهرش درجاتی از شلی پوست مشهود می باشد. پوست شل زیر گردن و زیر چانه و یا خطوط و چین و چروک بر روی قفسه سینه، نشان می دهد که بیمار ممکن است کاندید این عمل باشد. به طور معمول، افراد با سن 30 سال و مسن‌تر، دارای شلی خفیف تا متوسط پوست، کاندید می‌باشند. در عین حالی که هایفوتراپی جایگزین جراحی لیفت نیست ولی بسیاری از افراد مایل‌اند مقداری لیفت صورت داشته باشند اما از لحاظ روحی، جسمی یا مالی برای جراحی آماده نیستند.

افراد نامناسب جهت هایفوتراپی

1- خانم‌های باردار
2- داشتن زخم یا تبخال فعال در محل مورد درمان
3- وجود پروتز فلزی یا استنت قلبى
4- بیماران صرعی

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی هایفوتراپی

پوست ممکن است در ابتدا کمی قرمز شود، این می‌تواند در طول درمان باشد اما گاهی اوقات طولانی‌تر می‌شود، اما قرمزی باید ظرف چند ساعت برطرف شود. برخی از مراجعان مختصری تورم، سوزن شدن یا حساسیت به لمس را تجربه می‌کنند؛ اما این ها به طور طبیعی موقت هستند. سایر عوارض پس از عمل که کمتر شایع می‌باشد، ممکن است شامل کبودی یا سفتی موقت در مناطق کوچکی از پوست باشد. به مانند هر روش زیبایی، امکان عوارض نادر دیگر وجود دارد که پزشکتان با شما آن را بررسی خواهد کرد.

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای جهانی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد بوتاکس دیسپورت دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است ... ادامه مطلب

مهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آنمهمترین علل ریزش مو در مردان و درمان آن

ریزش مو یکی از مشکلات رایج افراد است که این روزها در هر سن و جنسی ممکن است دیده شود. ریزش مو در آقایان نیز یکی از مشکلات رایج پوست و مو در این جنس است که گاهی تنها راه حل درمان آن کاشت مو می‌باشد ... ادامه مطلب

تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورتتکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.