اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا نتایج کربوکسی تراپی دائمی است؟

آیا نتایج کربوکسی تراپی دائمی است؟

زیبایی افراد ممکن است تحت تأثیر عوامل مختلفی مانند افزایش سن یا عوامل ژنتیکی کاهش یابد. این موضوع باعث ایجاد احساس نارضایتی در افراد می‌شود و این موضوع آنها را به انجام روش‌های درمانی تشویق می‌کند. کربوکسی تراپی یکی از این روش‌های درمانی بدون جراحی است که به واسطه نتیجه بخش بودن آن محبوبیت بالایی نیز دارد. این روش درمانی عموماً برای رفع سلولیت، چروک و سیاهی زیر چشم استفاده می‌شود؛ اما این نکته قابل توجه است که این روش را می‌توان برای نقاط دیگری از بدن مانند پلک، گردن، صورت، بازوها و غیره نیز اعمال کرد. کربوکسی تراپی یا درمان با کربن دی اکسید یک روش بدون جراحی است که در آن کربن دی اکسید را به صورت جلدی و زیر جلدی تزریق می‌کنند. کربوکسی تراپی در واقع همان تزریق دی اکسید کربن است و به دلیل اینکه که مکانیسم کربن دی اکسید به طور طبیعی در بدن ما وجود دارد، با تزریق مقدار کمی از گاز دی اکسید کربن درست در زیر سطح پوست، آن ناحیه را در افزایش گردش خون تحریک میکند و از آنجا که در اغلب موارد سیاهی زیر چشم، سلولیت و علائم کششی به دلیل گردش خون ضعیف ایجاد می‌شود، این روش می تواند مفید باشد. نتایج این راه درمانی دائمی نبوده و بعد از گذشت مدت زمان مشخصی از بین می‌رود و معمولاً بعد از مدت زمان مشخصی باید نسبت به تمدید آن اقدام کنید.

در کلینیک مدرن و مجهز دکتر رامین مدرسی، کربوکسی تراپی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی و رفع برخی ضایعات پوستی، در بهترین سطح ممکن قابل انجام است. لطفاً جهت مشاوره و ارتباط با کارشناسان ما، با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای کربوکسی تراپی

نتایج کربوکسی تراپی

کاربردهای کربوکسی تراپی

کربوکسی تراپی در پزشکی استفاده‌های فراوانی دارد. در درمان‌های زیبایی، کابردهای آن شامل موارد زیر است:

نحوه انجام کربوکسی تراپی

در این روش از یک کپسول گاز دی اکسید کربن استفاده می‌شود که با یک لوله‌ی پلاستیکی به یک دستگاه تنظیم کننده‌ی جریان گاز متصل شده است. پزشک با استفاده از این دستگاه با دقت بسیاری میزان ورود گاز به بدن را کنترل می‌کند. دی اکسید کربن از کپسول به دستگاه تنظیم‌کننده و سپس به یک لوله‌ی استریل وارد می‌شود که در انتهای آن فیلتری تعبیه شده است. این فیلتر تمام ناخالصی‌های باقی مانده را جذب می‌کند که وارد بدن نشوند. گاز از فیلتر عبور کرده و وارد یک سوزن بسیار ریز می‌شود. پزشک با استفاده از این سوزن، گاز دی اکسید کربن را به زیر پوست شما می‌فرستد.

مراقبت های قبل از انجام کربوکسی تراپی

مراقبت های بعد از انجام کربوکسی تراپی

  1. ساعات اولیه ی پس از انجام کربوکسی از نفوذ آب و رطوبت به بدن خود پیشگیری کنید.
  2. جهت پیشگیری از عفونت بهداشت محل درمان را کنترل کنید.
  3. حداقل تا 24 ساعت پس از کربوکسی از ورزش های شدید خودداری کنید.
  4. برای پیشگیری از تورم مراقب تغذیه ی خود باشید و از مصرف زیاد نمک بپرهیزید.
  5. پس از انجام کربوکسی به هیچ وجه محل درمان شده را ماساژ ندهید مگر اینکه پزشک از شما بخواهد.
  6. اگر از کربوکسی تراپی در ناحیه ی صورت استفاده کرده اید پس از درمان در معرض شدید نور خورشید قرار نگرفته و از کرم ضد آفتاب و آبرسان استفاده شود و تا چند روز پس از درمان از آرایش خودداری شود.

موارد منع انجام کربوکسی تراپی

اگر هر یک از موارد زیر در مورد شما صدق می‌کند، کاندیدای مناسبی برای کربوکسی تراپی نیستید:

عوارض کربوکسی تراپی

به طور کلی، روش های کربوکسی تراپی طبیعی و بسیار بی خطر هستند و با حداقل ناراحتی و خطر عوارض جانبی همراه هستند؛ زیرا در این روش درمانی از گاز کربی دی اکسید استفاده میشود که به طور طبیعی نیز در بدن وجود دارد و برخلاف برخی مواد خارجی ایجاد حساسیت نمی کند. احتمال کبودی خفیف جزئی، التهاب یا احساس گرمای کلی در ناحیه تزریق وجود دارد. با این حال، فعالیت های روزانه را می توان تقریباً بلافاصله پس از انجام عمل دوباره انجام داد. توجه به این نکته ضروری است که اگر در نواحی بزرگتر مانند سلولیت یا حذف چربی در ران ها درمان انجام گیرد، عوارض جانبی ممکن است چند روز بیشتر ادامه داشته باشند؛ اما هیچ خطر شناخته شده ای در ارتباط با این درمان وجود ندارد و این عوارض جانبی در هر صورت بسیار کم و گذرا هستند.

مدت ماندگاری کربوکسی تراپی

نتایج کربوکسی تراپی بین 4 تا 6 ماه ماندگاری دارد؛ اما این نکته را هم باید بدانید که مدت ماندگار عمل کربوکسی تراپی یا کربن دی اکسید تراپی بستگی به نوع بدن فرد و همینطور میزان مراقبت هایی که انجام می دهد، دارد.

اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

هزینه کربوکسی تراپی

قیمت کربوکسی تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه آورده شده اند:

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :لنا [ 1402-08-22 ]
دوستان من برای گودی زیر چشم از کربوکسی ترا پی استفاده کردم و نتیجه خوبی داشته تا الان

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
میکرونیدلینگ و جوانسازی پوستمیکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ، یکی از جدیدترین روشهای غیرتهاجمی جوانسازی پوست است که با کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌کنند که این سوراخ ها باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب

از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟از چه روشهای غیر جراحی برای لیفت شقیقه می توان استفاده کرد؟

افراد با افزایش سن دچار شل شدگی و افتادگی عضلات اطراف چشم‌ها می‌شوند. به طوری که ابروها به سمت پایین حرکت می‌کنند. در اثر کاهش فاصله بین ابروها با چشم‌ها ظاهر چهره افراد اخمو یا خسته به نظر می‌رسد. به همین دلیل افراد برای لیفت شقیقه و ابرو اقدام می‌کنند. ... ادامه مطلب

دانه های فوردایس روی لب چیست؟دانه های فوردایس روی لب چیست؟

دانه های فوردایس برآمدگی‌ هایی به رنگ سفید مایل به زرد هستند که در قسمت بیرونی لب‌ ها یا حتی در داخل گونه‌ ها ظاهر می‌ شوند. قطر دانه های فوردایس، حدود 1 تا 3 میلی متر است؛ اما می تواند بزرگتر باشد. این دانه های سفید، اساساً غدد چربی هستند که بزرگ شده اند و بدون درد و کاملاً بی ضرر هستند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.