اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

کاشت ابرو به روش FUT چگونه انجام میشود؟

از دست دادن ابرو از نظر زیبایی قابل‌پذیرش نیست و موجب نگرانی خصوصاً در خانم‌ها می‌شود. کاشت ابرو بسیار شبیه کاشت مو است. انتقال مو از مناطق خاصی از پوست سر به ابروها و ازاین‌رو بازسازی ابروها انجام می‌شود. کاشت ابرو روشی ایمن است و در صورت از بین رفتن ابرو یا آسیب ابرو برای اهداف آرایشی و زیبایی استفاده می‌شود. کسانی که ابروهای کم‌پشت یا نازکی دارند و به هر علتی بخشی از ابروی خود را از دست داده‌اند، از این روش برای داشتن ظاهری زیبا استفاده می‌کنند و باید به‌خوبی تناسب بین اجزای صورت و ابرو ایجاد شود.

نواری از پوست سر از محل دهنده (پوست سر خلفی) که به عنوان منطقه دائمی نیز شناخته می‌شود، برداشته می‌شود. جراحان متبحر، قادر به انجام این روش دقیق هستند. هنگام کاشت موی ابرو، تنها واحدهای فولیکولی مورداستفاده، واحدهای متشکل از یک تار مو هستند. برای کاشت ابرو به روش FUT باید فرد متقاضی طی یک جلسه مشاوره در خصوص روش کاشت ابرو، تعداد گرافت‌های مورد نیاز، طرح ابرو مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مهم‌ترین تفاوتی که بین روش FUT با دیگر روش‌ها وجود دارد، نحوه برداشت گرافت‌های مو از بانک مو است. برای برداشت مو به روش FUT از ناحیه‌ی پشت سر و ناحیه پشت گوش استفاده می‌شود. این دو بخش، دارای موهایی هستند که به علت مشکلات ژنتیکی دچار آسیب نمی‌شوند و ریزش ندارند، برای ابرو، به علت وجود موهای نازک‌تر و ظریف‌تر در بخش پشت گوش، بیشتر از این ناحیه استفاده می‌شود. برای برداشت مو، ابتدا ناحیه‌ی مورد نظر استریل و یک نوار کوچک با توجه به تعداد گرافت‌های مورد نیاز در ناحیه‌ی بانک مو علامت‌گذاری می‌شود. ناحیه‌ی بانک موی بی‌حس شده به‌وسیله‌ی ابزار حساس و تیز، مو و پوست اطراف آن به اندازه‌ی یک نوار کوچک از سر جدا می‌شود.

معمولاً از واحدهای یک تا دو تار برای کاشت ابرو استفاده می‌شود. این واحدها ظرافت و خط رویش زیباتری را برای ابرو فرد ایجاد می‌کنند. قرار دادن واحدهای فولیکولی در ناحیه‌ی ابرو تجربه‌ی زیادی می‌خواهد. ابرو دارای سه زاویه‌ی رشد در تاج ابرو، بخش پهن ابرو و دم ابرو است. گرافت‌ها به‌گونه‌ای صحیح در هرکدام از این بخش‌ها قرار می‌گیرند که به خوبی خط رویش مناسبی را برای متقاضی کاشت ابرو ایجاد کند. برای کاشت ابرو به روش FUT، به کمک سوزن مخصوص، شکافی در ناحیه ابرو ایجاد می‌شود و گرافت‌های یک یا دو تار موی در آن با زاویه‌ی رویش مناسب منطقه‌ی کاشت، قرار می‌گیرند.

نقش اساسی ابروها در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.

مراحل کاشت ابرو به روش FUT

1. بی‌حسی موضعی: ایجاد برش‌های کوچک در ابروها و کاشت فولیکول‌ها که کل روش کاشت، بدون درد است.
2. برداشتن فولیکول‌های مو توسط دستگاه مخصوص: فولیکول‌های موی اهداکننده از سر برداشته می‌شود.
3. کاشت فولیکول‌ها در ناحیه موردنظر در ابرو: فولیکول‌های موی دهنده در ناحیه ابرو کاشته می‌شوند.

کاشت ابرو به روش FUT

تعداد گرافت موردنیاز برای پیوند ابرو FUT

تعداد گرافت‌های مورد نیاز برای کاشت موی ابرو تقریباً به 500 و حداکثر 1000 پیوند تقسیم می‌شود که البته وابسته به این است که ضخامت ابروها چقدر باشد.
روند بهبودی در متقاضیان متفاوت است. رشد موهای جدید، شش ماه طول می‌کشد.

مزایای کاشت ابرو به روش FUT

مزایا و معایب پیوند ابرو به روش FUT

انتقال تعداد زیادی گرافت مو که پس از پیوند ابرو، چهره‌ای زیبا با ابرویی پرپشت خواهید داشت، برداشت مو به روش نواری انجام شده است. در روش FUT که تحت میکروسکوپ‌های استریوسکوپی انجام می‌شود، بافت مو بدون آسیب به بانک مو برداشته می‌شود. در روش FUT مقرون به صرفه است و گرافت‌های بیشتری برای خلق ابروهایی پهن برداشت شده است.
نوار مو که از سر جدا می‌شود، یک اسکار خطی در سر ایجاد می‌کند. اسکار، می‌تواند ظاهری بد برای فرد ایجاد کند. این نوار در زیر پوشش موهای دیگر مخفی می‌شود؛ اما با بالا رفتن موها یا کوتاه کردن بیش از حد آن، ممکن است جای زخم به راحتی دیده شود.

اینستاگرام دکتر مدرسی

مراقبت‌های پس از کاشت ابرو به روش FUT

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟فیلر مو چه روشی است و چگونه انجام میشود؟

اگر با کاهش مو در اثر ریزش های مکرر و ضعف موهای خود روبرو هستید؛ ممکن است فیلر مو راهی برای بازسازی موها و رشد مجدد آنها باشد ... ادامه مطلب

چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟چه کسانی نمیتوانند کاشت مو انجام دهند؟

کاشت مو یک روش عالی برای بهبود کیفیت زندگی افراد است؛ اما به یاد داشته باشید که همه افراد واجد شرایط برای کاشت مو نیستند. قبل از کاشت مو، سوابق پزشکی و اطلاعات ژنتیکی شما به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. ... ادامه مطلب

راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟

مراقبت از پوست و حفظ شادابی و سلامت آن اهمیت بسیاری در زیبایی آن دارد و زمانی که دارای پوست خشک هستید مراقبت از آن اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا پوست خشک بسیار شکننده تر از انواع دیگر پوست است. در ادامه این مطلب مراقبتهای ضروری پوست خشک را برای شما شرح داده ایم. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.