اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اصلاح فرم بینی / اصلاح فرم بینی بدون جراحی، به روش لیفت بینی با نخ

اصلاح فرم بینی بدون جراحی، به روش لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های جدید غیرتهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می‌کند. با توجه به عوارض و خطرات جانبی کم که به دلیل استفاده از کانولا و سوزن‌های مخصوص است برش‌های بزرگ در سطح پوست ایجاد نمی‌شود نگرانی‌ها در مورد عوارض جانبی به حداقل می‌رسد. در این روش نیاز به شکستن استخوان یا بیهوشی عمومی نیست و بنابراین افرادی که قادر به جراحی نیستند هم می‌توانند از این روش استفاده کنند. این روش مراقبت‌های پس از جراحی ندارد. هم‌چنین این نخ‌ها موجب ایجاد کلاژن و جوانسازی در پوست می‌شوند و چین و چروک ها را کاهش می‌دهند و پوستی محکم و کشیده‌تر فراهم می‌کنند.

لیفت با نخ یکی از روشهای غیرتهاجمی کم عارضه، مقرون به صرفه و با نتایج چشمگیر برای جوانسازی پوست است که توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفت با نخ می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ

انواع نخ‌های مورد استفاده در لیفت بینی

Mono filament

که به اختصار به آن پی‌دی‌او می‌گویند. نخ تک رشته‌ای است که خیلی اثرات لیفت ندارد.

PDO-COG

نخ کاگ، نخ تک رشته‌ای است که واجد خارهای بسیار ظریفی است. این برجستگی‌ها باعث افزایش سطح تماس می‌شود که خود موجب التهاب و کلاژن سازی بیشتر می‌گردد و از طرفی با قلاب شدن به پوست امکان لیفت سریع را ایجاد می‌کند. این نخ گرانتر و مؤثرتر از بقیه انواع نخ است.

Polyglycolide

استفاده از این نوع نخ دو مزیت دارد اول اینکه چند رشته‌ای هستند و باعث التهاب بیشتری در پوست می‌شود. دوم اینکه این نخ به همراه خود گلیکولیک اسید دارد که آن ‌هم در نهایت باعث افزایش التهاب و کلاژن سازی، بیشتر می‌شود.در مجموع این نخ‌ها 10 درصد بیشتر از نخ‌های دیگر التهاب ایجاد می‌کنند و نتایج بهتری دارند.

Hurricane

در این سیستم نخ به شکل مارپیچ کار گذاشته می‌شود. لذا به همین دلیل طول بیشتری از نخ داخل بافت می‌گردد که خود باعث التهاب و کلاژن سازی بیشتر می‌شود. این نخ‌ها نیز اثرات بیشتری در لیفت دارند و درکنار نخ‌های کاگ بسیار مورد استفاده برای لیفت هستند.

بدیهی است که التهاب بیشتر موجب کلاژن سازی و خونرسانی بیشتر می‌گردد. این سوزن‌ها و نخ‌ها وابسته به محل کارگزاری که می‌تواند صورت یا بدن باشد در ضخامت‌های مختلف و با طول‌های مناسب هر محل موجود است.

افراد مناسب برای لیفت بینی با نخ

اقدامات لازم قبل از لیفت بینی با نخ

از آنجایی که عمل لیفت بینی با نخ، عملی تهاجمی نیست نیاز به اقدام خاصی جهت آمادگی ندارد؛ اما یک سری رعایت‌ها هستند که می‌تواند به بهتر کردن نتیجه‌ی درمان کمک کنند. توصیه می‌کنیم یکی دو روز قبل از لیفت بینی با نخ، از موارد زیر اجتناب کنید:

  1. مصرف الکل
  2. مصرف مکمل‌های روغن ماهی امگا
  3. استفاده از طب چینی
  4. مصرف ویتامین E
  5. تمرینات پر شدت ورزشی
  6. اتاق بخار و حمام سونا

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی لیفت با نخ

عوارض جانبی رایج درمان لیفت با نخ تورم و کبودی می‌باشد. وسعت آن بین افراد مختلف متفاوت بوده؛ اما معمولاً قابل کنترل است. در بیشتر موارد، تورم در 24 تا 48 ساعت اول وجود دارد. توصیه می‌کنیم 2 هفته بین معالجه خود و سایر فعالیت‌های مهم اجتماعی فاصله بگذارید تا مدت زمان کافی برای بهبودی و رفع کبودی وجود داشته باشد.

یکی از اصلی‌ترین خطر این درمان، استفاده نادرست از نخ‌ها است که می‌تواند باعث کشیده شدن یا موج‌دار شدن پوست در قسمت‌هایی که نخ وجود دارد می‌شود.

دیگر عوارضی که ممکن است جهت انجام نادرست لیفت با نخ اتفاق بیفتد عبارت‌اند از:


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :فاطمه بیات [ 1400-12-06 ]
برای مشاوره برای لیفت بینی پیام میدم.چون از ملایر هستیم خواستم ببینم با اینکار جواب میگیرم که تا اونجا بیام

محسن [ 1400-12-05 ]
هزینه لیفت با نخ حدودا چند هست ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
چند نکته درباره مدل ژل لب روسیچند نکته درباره مدل ژل لب روسی

ژل لب روسی روشی است که به طور مشخص از روسیه گرفته شده و باعث ایجاد ظاهری شبیه به یک عروسک روسی می شود.برخلاف روش‌های معمول تزریق ژل لب، در این روش ماده‌ی فیلر از ناحیه پایه‌ی لب‌ها به صورت عمودی تزریق می‌شود. ... ادامه مطلب

کاشت مو و روشهای آنکاشت مو و روشهای آن

به دلیل اهمیت کاشت مو، تصمیم برای انجام این مهم، نیاز به آمادگی و کسب اطلاعات و آگاهی دارد. قبل از اقدام به کاشت یا ترمیم مو، دقت در انتخاب محل مناسب . . . ... ادامه مطلب

عوامل ایجادکننده چین وچروک پوست و روشهای درمان آنهاعوامل ایجادکننده چین وچروک پوست و روشهای درمان آنها

با افزایش سن، کاهش تدریجی کلاژن و افتادگی و نازکی پوست، اتفاقاتی طبیعی است که روش‌هایی برای مبارزه با این روند وجود دارد. یادگیری چگونگی تشخیص اولین علائم و نشانه‌های ایجاد چروک یکی از مراحل اساسی در کاهش آنها و یا حتی به تأخیر انداختن ظهور آنها برای مدت زمان طولانی‌تری است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.