اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / روشهای غیر جراحی لیفت ابرو

روشهای غیر جراحی لیفت ابرو

ابرو یکی از قسمت‌های مهم صورت است که در زیبایی نقش بسیار قابل توجهی دارد. حال، فرم دادن و بالا کشیدن ابرو در برخی صورت‌ها می‌تواند زیبایی صورت فرد را دوچندان نماید. به همین خاطر بسیاری افراد رو به بالا بردن و لیفت ابرو می‌آورند؛ اما متقاضیان این روش بیشتر افرادی هستند که به علت بالا بودن سن و یا خصوصیات موروثی از افتادگی ابرو رنج می‌برند. افتادگی ابرو در این افراد باعث می‌شود تا صورت عصبانی‌تر و خسته‌تر به نظر برسد و باعث ایجاد چین‌وچروک در اطراف صورت گردد.

لیفت ابرو بدون جراحی معمولاً به پروسه‌های جراحی محور در این حوزه ترجیح داده می‌شود، چراکه عمل جراحی، ظاهری غیرطبیعی و شگفت‌زده به صورت و چشم افراد می‌دهد. علاوه بر این، نباید عوارض جانبی قابل‌توجه عمل‌های جراحی لیفت کردن نظیر ریزش مو از نواحی برش پوست، ماندن جای زخم، درد موضعی و سردرد را فراموش کنیم.

لیفت ابرو در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی پزشک پوست مو و زیبایی برای بالا بردن ابرو و باز شدن خطوط پیشانی انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

لیفت ابرو بدون جراحی با تزریق ژل

می‌توان از تزریق ژل برای کاهش افتادگی پلک استفاده کرد. تزریق ژل یک روش زیبایی است که باعث افزایش حجم و ترمیم نقاط خاصی از صورت می‌‌شود که تحت درمان قرار گرفته است. پزشکان از برندهای مختلف ژل استفاده می‌‌کنند. معمولاً فیلرهایی که مورد استفاده قرار می‌‌گیرند از یک ماده ژل مانند شفاف ساخته می‌شوند که به طور طبیعی در پوست وجود دارد و غلظت و ماندگاری و خاصیت ارتجاعی آن‌ها باهم تفاوت دارد. استفاده از فیلرهای مناسب در نقاطی از صورت که دارای خطوط ریز هستند مانند دور چشم بسیار ضروری است.

روش‌های غیر جراحی لیفت ابرو

بوتاکس ابرو

لیفت ابرو با مواد با استفاده از سم بوتولینوم A (بوتاکس) یا سم آبوبوتولینوم A (دیسپورت) امکان‌پذیر است. هر دو روش منجر به ریلکس شدن ماهیچه‌های موجدار، پروکروس و اوریبیکیولاریس می‌شوند که مسئول بالا و پایین بردن ابروها هستند.

با این کار عضلاتی که مسئول بالا و پایین کشیدن ابروها هستند دیگر کارکرد همیشگی خود را نخواهند داشت. این تأثیر دلخواه و مناسب می‌تواند تا سه الی شش ماه پابرجا باقی بماند.

هایفوتراپی ابرو

در لیفت با هایفوتراپی از امواج اولتراسوند برای تحریک تولید کلاژن استفاده می‌شود. انرژی مافوق صوت بدون ایجاد کوچک‌ترین آسیبی از سطح پوست می‌گذرد، به لایه‌های موردنظر می‌رسد و فرایند ترمیم و جوانسازی طبیعی پوست را برمی‌انگیزد. دستگاه هایفوتراپی تصاویر اولتراسوند را نیز در طول عمل به دست می‌دهد تا متخصص با توجه به تصاویر لایه‌های بافتی معین را با دقت بیشتری هدف قرار دهد و بهترین نتیجه ممکن را به دست آورد. پوست ناحیه ابرو و پیشانی پس از فقط یک جلسه هایفوتراپی کشیده و سفت می‌شود و چهره بیمار را هوشیارتر و جوان‌تر می‌کند. هایفو درمانی برای افرادی مناسب است که در جستجوی روشی سریع برای جوانسازی هستند و نمی‌خواهند دوران بهبود طولانی مدت عمل‌های تهاجمی‌تر را پشت سر بگذارند. نتایج نهایی پس از سه تا شش ماه و به موازات اثرگذاری کلاژن جدید بر بالا بردن ابروها و کشیدن پوست مشخص می‌شود.

لیزر لیفت ابرو

لیفت ابرو با لیزر نسبت به روش‌های ذکرشده در بالا اندکی تهاجمی‌تر است و به دلیل اینکه جهت اصلاح افتادگی ابرو و برطرف کردن چین‌وچروک‌ها، در ناحیه درمان باعث ایجاد برش می‌شود، احتمال بروز زخم و یا عفونت را نسبت به روش‌های دیگر افزایش می‌دهد. به علاوه اینکه خونریزی در این روش کمتر و مدت زمان بهبودی نیز کوتاه‌تر می‌باشد. از این رو گاهی بنا به تشخیص پزشک، روش‌های لیفت ابرو بدون جراحی با هم ترکیب می‌شوند تا علاوه بر نتایج مؤثرتر کمترین میزان آسیب و عارضه را به فرد وارد کنند.

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

افراد مناسب جهت لیفت ابرو

افرادی با سن 40 تا 60 سال که به دنبال زیبایی و ظاهری جوان تر هستند، لیفت ابرو یک راه‌حل برای برطرف کردن شیارها و چروک‌های عمیق بالای چشم و پیشانی است. همچنین این عمل برای افرادی با سن کمتر نیز که آثار پیری زودرس را در چهره خود مشاهده می‌کنند، یک‌راه حل مناسب است. مناسب‌ترین افراد برای لیفت ابرو کسانی هستند که به لحاظ جسمانی در سلامت کامل به سر می‌برند. همچنین افرادی که از لحاظ سلامتی دچار مشکلی هستند، به طور مثال در صورت داشتن پوست کلوئیدی و داشتن زخم‌های کلوئیدی روی پوست باید در اولین فرصت به کلینیک مراجعه کنند و با دکتر مشورت کنند. انجام این عمل برای افرادی که ابروهای آنها به تازگی شروع به افتادن کرده است یا افرادی که به دنبال انجام یک لیفت ظریف هستند می‌تواند ایده‌آل باشد. همچنین انجام این عمل برای افرادی که تمایل به رفتن زیر تیغ جراحی ندارند یا شرایط مناسب برای انجام عمل‌های جراحی را ندارند نیز می‌تواند مناسب باشد.

عوارض لیفت ابرو

عوارض ناشی از لیفت ابرو کوتاه مدت هستند و شامل باقی ماندن جای زخم، کبودی، بروز مشکلاتی در بازسازی پوست و حساسیت به مواد بی‌حس‌کننده است. همچنین در لیفت ابروها احتمال آسیب به عصب‌های پوست و از دست دادن حس عصب‌ها در آن ناحیه از صورت در وجود دارد.

کلینیک دکتر رامین مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟قرص فیناستراید برای درمان ریزش مو مؤثر است؟

بالا رفتن میزان هورمون تستوسترون در آقایان با سنین بالا سبب تولید دی هیدروتستوسترون در این افراد شده که به سبب این اتفاق این افراد دچار ریزش مو خواهند شد. این نوع ریزش مو که به ریزش موی مردانه معروف است یکی از اصلی ترین دلایل از دست دادن مو در آقایان می باشد. ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟ترمیم تزریق ژل لب چیست و به چه منظور انجام میشود؟

پس از تزریق ژل لب ممکن است پس از دو هفته ترمیم تزریق ژل لب نیاز باشد. از دلایلی که نیازمند ترمیم پس از تزریق ژل لب میباشد؛ غیر قرینه بودن و نیاز به افزایش حجم بیشتر لبها است ... ادامه مطلب

آلوپسی چیست و انواع آن کدام است؟آلوپسی چیست و انواع آن کدام است؟

به نداشتن مو یا از دست دادن مو بخصوص در سر، طاسی یا آلوپسی گفته می‌شود. انواع آلوپسی از طاسی با الگوی مردانه (که آلوپسی آندروژنیک، آلوپسی آندروژنتیک، و آلوپسی آندروژنتیکا نیز نامیده می‌شود). در ادامه این مقاله به معرفی انواع آلوپسی خواهیم پرداخت و توضیحات مختصری پیرامون هر کدام ارائه خواهیم کرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.