اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟

لیفت اندوسکوپیک ابرو و پیشانی چیست و چطور انجام می شود؟

بر اثر عواملی مانند افزایش سن، چین های روی پیشانی ایجاد میشود. افتادگی ابروها، خطوط افقی روی پیشانی و خطوط اخم بین ابروها از نشانه های پیر شدن یک سوم بالای صورت یا پیشانی می باشد. نزدیکی اجزا صورت (ابرو، چشم، پیشانی) موجب خواهد شد تا تغییراتی حتی جزئی در یک بخش، تأثیر مستقیمی بر سایر بخش های صورت را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل انتخاب مناسب ترین روش با توجه به شرایط و حساسیت های پوستی، از اهمیت بسزایی برخوردار است. برای تصحیح چین های عرضی پیشانی، خط اخم، افتادگی ابرو از روش لیفت پیشانی یا کشیدن پوست به روش آندوسکوپیک استفاده می شود. در روش لیفت آندوسکوپی ابرو، بخش میانی صورت هدف قرار گرفته و پزشک با استفاده از آندوسکوپ که یک پروب کوچک است، محل مورد نظر را بدون اجرا برش های بزرگ، مشاهده می نماید. لیفت آندوسکوپی ابرو می تواند از مؤثرترین روش های درمانی به منظور کاهش خطوط ناحیه میانی ابروها و همچنین افتادگی آنها به شمار آید.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی پزشک پوست مو و زیبایی برای لیفت پیشانی و رفع خطوط اخم انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

اقدامات قبل از لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

روش انجام لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

جراحی اندوسکوپی توسط ابزاری به نام آندوسکوپ صورت می گیرد. آندوسکوپ شامل لوله‌های فنری و فیبر نوری که یک دوربین ریز ولی دقیق و همچنین ابزار جراحی روی نوک آن سوار شده است. به کمک این ابزار حدود 5 برش کوچک به طول 2 تا 3 سانتی متر به طوری که در زیر خط مو پنهان شود، روی صورت بیمار زده می شود. هر برش از لحاظ استراتژیک در ناحیه پیشانی قرار دارد تا امکان دسترسی مطلوب به ساختار پیشانی از طریق آن فراهم شود. در این روش، پیشانی شما پیش از عمل بیحس می شود. سپس برش های ریزی در ناحیه پوست سر و توسط اندوسکوپ (لوله ای باریک و دراز به همراه دوربین متصل به آن)، ایجاد می شود. در نهایت پوست اضافی پیشانی برداشته، پوست بالا کشیده می‌شود و سپس بخیه زده می‌شود. این کار امکان مشاهده ساختارهای داخلی پیشانی را برای جراح فراهم می کند. برش هایی که در روش اندوسکوپی ایجاد می شود، تماماً در لابه لای موی سر پنهان می شوند. این روش نسبت به روش‌های سنتی‌تر، معمولاً دوره نقاهت کوتاهتری دارد و بهبودی سریع‌تر برای بیمار حاصل می‌شود.

مراقبت های بعد از لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

رعایت دقیق مراقبت های بعد از عمل می تواند در کوتاهتر شدن دوره نقاهت و موفقیت در نتیجه جراحی بسیار مؤثر باشد. مهم ترین اقداماتی که بعد از لیفت اندوسکوپی ابرو بایستی انجام دهید عبارت است از:

  1. هنگام استراحت باید سر خود را بالا نگه دارید و برای خواب، چند بالش نرم زیر سر بگذارید.
  2. برای کاهش درد می توانید از مسکن و برای جلوگیری از عفونت در ناحیه پیشانی و دور چشم از آنتی بیوتیک استفاده کنید. البته مصرف دارو باید زیر نظر پزشک صورت گیرد.
  3. تورم و کبودی های ناحیه پیشانی بعد از گذشت یک تا دو هفته خودبه‌خود رفع می شود. تا آن زمان بهتر است نکاتی که جراح توصیه کرده را به دقت رعایت کنید.
  4. تا دو هفته از هرگونه فعالیت جسمی شدید، حتی از نشستن و بلند شدن سریع و ناگهانی، خودداری کنید. معمولاً یک ماه پس از جراحی می‌توانید ورزش کردن را از سر بگیرید.
  5. دو روز بعد از جراحی یعنی زمانی که برای معاینه اولیه به پزشک مراجعه می کنید، پانسمان برداشته می شود. بخیه ها بعد از یک هفته تا ده روز کشیده می شوند.

کاندید مناسب انجام لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

تمامی افرادی که به دلیل بالا رفتن سن و یا به دلیل استرس، فعالیت عضلانی و یا شرایط ارثی دچار افتادگی ابروها و یا خطوط روی پیشانی شده اند، می توانند از مزایای این روش جراحی بهره مند شوند. روش لیفت آندوسکوپی ابرو عمدتاً در افراد 40 تا 60 سال انجام می شود تا به رفع اثرات بالا رفتن سن کمک شود. این روش جراحی برای خانم هایی که خط رویش موی شان بالا است و یا آقایانی که طاس هستند و یا سابقه طاسی سر دارند، انجام نمی شوند.

میزان ماندگاری نتایج لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

این روش جراحى در حدود 5 تا 7 سال ماندگاری دارد و می‌‌تواند فرم مناسب ابروها و پیشانی را حفظ کند. پس از گذشت این زمان، به دلیل عدم توقف علائم افزایش سن در پوست، مجدداً و به مرور زمان عوارض افتادگی در ابروها و همچنین خطوط اخم مشهود می‌گردد.

هزینه لیفت اندوسکوپی ابرو و پیشانی

قیمت لیفت اندوسکوپی ابرو به عوامل مختلفی نظیر دستمزد پزشک، مقدار مواد مورد استفاده و میزان مشکل پوستی بستگی دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیفت اندوسکوپی

جراحی آندوسکوپیک ابرو روشی ایمن و کم تهاجمی است و عوارض ناشی از این روش نادر می باشد در صورتیکه این جراحی پزشک با تجربه انجام شود این عوارض به حداقل می رسد. با توجه به ایمن بودن این روش، گاهی ممکن است عوارضی در پی داشته باشد، این عوارض عبارتند از:

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و بدن و استفاده از معتبرترین برندها، بهترین تزریق فیلر در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هادی رضایی [ 1402-11-16 ]
لیفت پیشانی و ابرو مشاوره دهید

زهرا [ 1402-09-16 ]
عالی خیلی خوب ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک)بلفاروپلاستی غیر جراحی (درمان افتادگی پلک)

برای بلفاروپلاستی غیر جراحی از جراحی نرم با پلاسماتراپی استفاده می کنیم که یک روش نوین در جوانسازی پوست می‌باشد و سرفصلی جدید و مهیج در زمینه زیبایی است. ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌ های متعدد در صورت، فرورفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود. ... ادامه مطلب

معرفی فیلر ژوویدرم Juvedermمعرفی فیلر ژوویدرم Juvederm

فیلرهای ژوویدرم با طیف وسیعی از پرکننده های مناسب با بافت های مختلف پوست بدن انسان، جزو بهترین و باکیفیت ترین فیلرهای موجود می‌باشد. این فیلر پس از تزریق با ماندگاری مناسب، زیر پوست بافتی نرم را ایجاد می‌کند که بر خلاف فیلرهایی که از مرغوبیت مناسبی برخوردار نیستند؛ ظاهری طبیعی و زیبا به پوست می‌دهد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.