اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / کاشت ریش و سبیل به روش FIT چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل به روش FIT چگونه است؟

کاشت ریش و سبیل با موی طبیعی یک روش درمانی است که معمولاً برای مردانی که از مقطعی بودن یا خالی بودن موی صورت خود شامل ریش و سبیل رنج می‌برند، مورد استفاده قرار می‌گیرد. از بین رفتن موهای صورت می‌تواند ریشه ژنتیکی داشته باشد یا در نتیجه جراحت‌های حاصل از انجام عمل جراحی یا سوختگی ایجاد شده باشد. مراحل و فرآیند کاشت ریش و سبیل همانند کاشت مو باشد. روش‌هایی که برای کاشت ریش و سبیل استفاده می‌‌شوند روش‌های FUE و FUT می‌باشند. این روش‌ها با موی طبیعی و به‌صورت دائمی بوده و ریش و سبیل کاشته شده با این روش برای بدون ریزش بر روی صورت شما باقی می‌ماند.

کاشت مو به روش اف آی تی روش بدون جراحی در کاشت مو به شمار می‌آید و فاقد جراحی بودن این روش امتیازی است که خیلی‌ها را به استفاده از کاشت مو به روش اف آی تی متمایل می‌کند و در نتیجه متداول‌ترین نوع کاشت مو محسوب می‌شود. البته در نهایت این پزشک متخصص است که باید بگوید استفاده از کدام روش کاشت مو به صلاح بیمار و مناسب با شرایط بدنی او است؛ اما با این حال افراد خودشان هم می‌توانند بر روی استفاده شدن از روش خاصی تأکید داشته باشند.دقیق‌ترین معیار برای انتخاب روش مناسب فرد برای کاشت مو، بررسی وضعیت بانک موی بیمار است. بعد از بررسی و با سنجیدن میزان فولیکول‌های موجود در بانک مو، یکی از روش‌های کاشت توسط پزشک پیشنهاد خواهد شد.

کاشت ریش و سبیل در اصفهان را با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی، یکی از مدرن ترین و مجهزترین مراکز کاشت مو تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت، با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

مراحل کاشت مو به روش FIT

  1. اِعمال بی‌حسی‌های موضعی به مناطق برداشت و کاشت
  2. برداشته شدن تک‌تک موها از محل مورد نظر برای اهدا (بانک مو) به کمک ابزارهای ظریف و تخصصی
  3. جدا کردن گرافت ها از همدیگر و استریل کردن و خالص‌سازی آنها
  4. ایجاد کردن شکاف‌های ظریف و باریک در منطقه‌ی موردنظر برای کاشت به وسیله‌ی دستگاه پانچ و با هدف وارد کردن فولیکول‌های آماده
  5. پانسمان کردن سر بیمار به منظور پیشگیری از بروز آسیب‌های احتمالی و آلوده شدن
کاشت ریش و سبیل

مزایای کاشت ریش و سبیل به روش FIT

  1. در محل برداشت گرافت، زخم و در نتیجه اسکار تشکیل نمی‌شود.
  2. دوره ریکاوری و نقاهت آن کوتاه است.
  3. برای رسیدن به نتیجه مطلوب، می‌توان این روش را مجدداً تکرار کرد.
  4. امکان کاشت ریش با تراکم موی بسیار عالی وجود دارد.
  5. از نظر اقتصادی نیز مقرون به صرفه است.

معایب کاشت ریش و سبیل به روش fit

از آنجایی که برداشت مو در کاشت ریش به روش FIT به‌صورت جداگانه انجام می‌شود، این روش نسبت به سایر روش‌ها زمان طولانی‌تری را شامل می‌شود. از طرفی طول کشیدن برداشت فولیکول‌ها، آنها را آسیب‌پذیرتر کرده و باعث می‌شود بعضی از آنها کارایی خود را از دست بدهند. یکی دیگر از معایب کاشت ریش به روش FIT محدودیت در برداشت فولیکول‌هاست؛ بنابراین این روش برای کسانی که نیاز به تراکم بالایی از ریش و سبیل دارند، اصلاً مناسب نیست.

کاندیدای مناسب کاشت ریش و سبیل به روش FIT

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت‌های بعد از کاشت ریش و سبیل به روش FIT

معمولاً دوره بهبودی پیوند ریش یا سبیل بین 1 تا 2 هفته طول می‌کشد. ممکن است طی چند روز نخست بعد از عمل کاشت، قرمزی، خارش، تورم و ناراحتی را تجربه کنید که طبیعی است و خیلی زود برطرف می‌شود. در دوره ریکاوری معمولاً بخش اعظمی از ریش‌های کاشته شده می‌ریزند که البته همان‌طور که اشاره کردیم این امر طبیعی است و معمولاً بعد از 4 ماه این موهای ریخته شده مجدداً رشد می‌کنند.

در دوران نقاهت باید مراقبت درستی از پوست ناحیه کشت و همچنین موهای کاشته شده به عمل‌آورید.مراقبت‌های معمول بعد از کاشت شامل موارد زیر است:

عوارض جانبی کاشت ریش و سبیل به روش FIT

اگر بیمار دستورالعمل‌های بعد از جراحی را که توسط پزشک ارائه‌شده به دقت رعایت نماید، عوارض جانبی به حداقل خواهد رسید؛ اما از آنجایی که کاشت یک روش جراحی است بیماران ممکن است بعد از جراحی (معمولاً بعد از 5 روز) با عوارضی نظیر حساسیت به لمس، سرخی، تورم خفیف در صورت مواجه شوند. این عوارض با صبوری و مراقبت به‌طور طبیعی بهبود خواهد یافت. به بیمار توضیح داده خواهد شد که چگونه و چه زمان می‌تواند به ریش و سبیل خود دست بزند. فرایند ریزش مو یکی از عوارض جانبی است که ممکن است نشانه اخطار باشد اما در حقیقت بخش طبیعی روند بهبود است. و معمولاً موها ظرف 3 ماه مجدداً رشد می‌کنند.

کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علی شجاع پور [ 1403-01-16 ]
میخواهم کاشت ریش و سیبیل انجام بدم

حسین جلالی [ 1403-01-10 ]
سلام برای کاشت ریش میخوام اقدام کنم.سن ۳۰هست جهت مشاوره وکاشت ریش وسبیل

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
دلایل ابتلا به شپش سردلایل ابتلا به شپش سر

شپش سر با نام علمی پدیکولوزیس ، حشره ریز قهوه ‌ای یا خاکستری‌ رنگ است که از خون پوست سر انسان تغذیه می‌ کند. شپش ماده‌ ای چسبناک تولید می‌ کند که هر تخم شپش را محکم به ساقه مو متصل میکند. ... ادامه مطلب

محلول لامینین برای درمان ریزش مومحلول لامینین برای درمان ریزش مو

محلول تقویت مو گیاهی لامینین محصول مناسبی برای کنترل ریزش مو و تقویت موها می باشد. در ساختار محلول تقویت مو لامینین از عصاره های گیاهی با مواد فعال و محرک برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موها استفاده شده است. ... ادامه مطلب

پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی پوست، درمان جوش ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، کاهش نقاط قرمز پوست ، درمان اسکار آکنه، درمان افتادگی پلک ، لیفت بینی و همچنین کاهش لکه ها و خال های پوستی است که بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.