اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / درمان ضایعات عروقی واریس با اسکلروتراپی

درمان ضایعات عروقی واریس با اسکلروتراپی

ضایعات عروقی از جمله مشکلات شایع پوستی هستند که طیف وسیعی از انواع ضایعات را شامل می‌شوند. از خال‌های لکه شرابی گرفته تا ماه‌گرفتگی‌ها، تلانژکتازی، واریس و خال‌های عروقی شبکه‌ای که در شکل‌ها و شدت‌های مختلف مشاهده می‌شوند. اسکلروتراپی یک روش پزشکی برای درمان ضایعات عروقی است. اسکلروتراپی یک عمل جراحی تهاجمی محسوب نمی‌شود و تنها به چندین تزریق نیاز دارد. این روال درمانی می‌تواند برای درمان اختلالات عروق خونی و لنفاوی که موجب شکل‌گیری نامناسب رگ‌ها می‌شوند، استفاده شود.

کلینیک دکتر رامین مدرسی علاوه بر اقدامات جوانسازی و زیبایی مانند تزریق چربی، تزریق ژل و بوتاکس، بلفارو پلاستی،لیفت با نخ و ...، ارائه دهنده اسکلروتراپی به عنوان یکی از بهترین روشهای درمان عروق واریسی در اصفهان نیز می‌باشد. شما می‌توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای انجام اسکلروتراپی

نحوه انجام اسکلروتراپی

اسکلروتراپی ضایعات عروقی یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ‌های عنکبوتی استفاده می‌شود. در اسکلروتراپی ضایعات عروقی، پزشک با تزریق دارو به رگ‌های خونی یا عروق لنفاوی باعث کوچک شدن آنها می‌شود. در اسکلروتراپی از محلول تحریک کننده‌ای به نام اسکلروزانت استفاده می‌شود که مستقیماً به داخل رگ یا رگ لنفاوی تزریق می‌شود. این محلول باعث تحریک رگ و تورم آن می‌شود. این تورم جریان خون یا مایع لنفاوی را قطع می‌کند و رگ جمع می‌شود. این محلول به طور مستقیم به درون رگ‌های لنفاوری و وریدها توسط متخصص درمان واریس تزریق می‌شود. پس از تزریق، به سرعت بانداژ رگ انجام می‌شود که باعث می‌شود کبودی و سایر عوارض به حداقل برسد.

اسکلروتراپی

اقدامات قبل از انجام اسکلروتراپی

قدم اول جلسه‌ی مشاوره با پزشک متخصص است که در این جلسه ابتدا معاینات دقیقی بر روی پوست و شرایط بیمار انجام می‌شود. در جلسه‌ی مشاوره اگر فرد دارای حساسیت یا بیماری خاصی است و یا از داروهای خاصی مثل وارفارین و … و یا حتی داروهای گیاهی استفاده می‌کند حتماً باید آن را به پزشک اطلاع داده و شرح حال دقیقی از خود ارائه کند. برای روز انجام اسکلروتراپی بدن باید تمیز و عاری از هرگونه کرم ، لوسیون و… باشد ؛ از ویتامین E قبل از اسکلروتراپی نباید استفاده شود. یک هفته قبل از انجام اسکلروتراپی از مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی خودداری شود، مگر در صورت تجویز پزشک.

اقدامات پس از انجام اسکلروتراپی

پزشک از شما می‌خواهد که از جوراب واریس استفاده کنید تا عروقی که درمان شده است فشرده شود. شما باید به مدت 48 ساعت پس از درمان از دستورالعمل و نکات زیر پیروی کنید:

  1. از مصرف آسپرین و ایبوپروفن و سایر داروهای ضد التهاب خودداری کنید؛ اما می‌توانید در صورت نیاز برای تسکین درد از تیلنول استفاده نمایید.
  2. از دوش آب داغ یا نشستن در سونا و جکوزی خودداری کنید. می‌‌توانید دوش بگیرید؛ اما باید آب سردتر از حد معمول باشد.
  3. محل تزریق را با آب ولرم و صابون بشویید.
  4. از استفاده از کمپرس داغ یا هرگونه گرما در محل تزریق خودداری کنید.
  5. از قرار گرفتن در مقابل نور خورشید از قبیل حمام آفتاب اجتناب کنید.

موارد منع انجام اسکلروتراپی

به غیر از مواردی که فرد، باردار است، تقریباً همه افراد می‌‌توانند برای اسکلروتراپی ضایعات عروقی خود اقدام کنند. اگر مشکل حرکتی دارید و بستری هستید یا نمی‌توانید به هر دلیل دیگری فعالیت جسمانی داشته باشید باید از انجام اسکلروتراپی ضایعات عروقی خودداری نمایید. در صورتی که در چند هفته آینده قصد دارید حمام آفتاب بگیرید بهتر است از انجام اسکلروتراپی خودداری کنید. این مسئله در خصوص حساسیت به داروهای مورد استفاده در اسکلروتراپی نیز صدق می‌کند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی اسکلروتراپی

آثار جانبی دیگر اسکلروتراپی عبارتند از:

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد اگر به درستی انجام شود و دستگاه لیزر مناسبی به این منظور مورد استفاده قرار گیرد، می‌تواند به ریشه کن شدن دائمی درصد زیادی از موهای زائد بی‌انجامد ... ادامه مطلب

تزریق چربی به صورت های لاغرتزریق چربی به صورت های لاغر

به جرات می‌توان گفت بهترین گزینه درمانی در افرادی که از لاغری صورت رنج می‌برند، تزریق چربی است ... ادامه مطلب

آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟آیا تزریق چربی زیر چشم دائمی است؟

تزریق چربی یکی از بهترین روشهای افزایش حجم، فرم دهی و جوانسازی پوست صورت و بدن است. چین و چروک زیر چشم و گودی و تیرگی این ناحیه نیز از مواردی است که در بهترین شکل ممکن می‌تواند با تزریق چربی رفع شود و نفوذ چشماها را بیشتر نماید ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.