اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر

اندولیفت چیست؟

جوانسازی پوست از قدیم تاکنون خواسته‌ بسیاری از مردم بوده و با پیشرفت علم، روشهای درمانی و زیبایی پوست هم رشد بسیاری داشته‌اند. در میان تکنولوژی‌های جدید، روشهای درمانی لیزری مانند آر اف فرکشنال، لیزر کیوسوییچ و ... نقش پررنگ‌ تری ایفا نموده‌‌اند و امروزه در بسیاری از روشهای درمانی و جوانسازی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرند. در اندولیفت هم از تکنولوژی لیزر استفاده می‌شود.

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

اندولیفت چیست؟

اندولیفت، روشی برای جوانسازی پوست صورت و دیگر بخش‌های بدن است. نتیجه آن مشابه جراحی لیفت است. نتایج این روش درمانی با حداقل تهاجم، خطرات و عوارض همراه است. اندولیفت بدون نیاز به بی‌هوشی، بستری شدن، برش، بخیه، جای زخم و اسکار بر روی پوست انجام می‌شود.
لیزرهای جوانسازی پوست تاکنون روی پوست انجام می‌شد، ولی در آندولیفت، لیزر به زیر پوست تابانده می‌شود و برای جوانسازی و لیفت پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اندولیفت در کلینیک دکتر رامین مدرسی

عملکرد لیزر اندولیفت

هر جسمی نسبت به ویژگی‌های فیزیکی، اشعه‌هایی با طول موج‌های مختلف را جذب می‌کند. اشعه‌های نوری انرژی دارند و اگر جذب یک جسم شوند، انرژی را به جسم منتقل می‌کنند. پوست انسان از نظر بافت شناسی به سه لایه تقسیم می‌شود: اپیدرم (روپوست)، درم (لایه میانی) و زیرپوست (هیپودرم). لایه‌ میانی و زیرپوست حاوی بافت پیوندی، رشته‌های کلاژن، چربی، عروق خونی و اعصاب است. چربی و اجزای مورد هدف در بافت پیوندی، اشعه‌های نور را جذب و باقی را بازتاب می‌کنند. طول موجی که در دستگاه اندولیفت استفاده می‌شود، توسط این‌ چربی و بافت پیوندی جذب شده و دمای موضعی آن‌ها را افزایش می‌دهد. در عین حال، سایر بافت‌ها آسیبی نمی‌بینند. در واقع در اندولیفت از پرتو نوری استفاده می‌کنیم که تنها روی بافت‌های هدف اثر بگذارد.

اثرات اندولیفت

در بخش‌های عمقی یا سطحی پوست، تخریب‌هایی مشخص و کنترل شده ایجاد می‌شود که باعث تشکیل شبکه‌ای موقت از بافت فیبروز می‌شود. هنگامی که بافتی از بدن آسیب می‌بیند، بافت پیوندی فیبروزی جایگزین آن می‌شود تا ترمیم بافت به مرور زمان تکمیل شود. ایجاد بافت فیبروزی، باعث تحریک کلاژن سازی و بازآرایی اسکلت پوستی شده و در نهایت موجب جوانسازی پوست می‌شود.

لیزر بدون این که به بافت‌ها، سلول‌ها، اعصاب و عروق خونی اطراف آسیبی وارد کند، اثراتی را بر جای می‌گذارد که این اثرات عبارتند از:

مقایسه آندولیفت با لیفت به روش جراحی

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزیت‌های اندولیفت

عوارض جانبی اندولیفت چیست؟

اندولیفت یک فرآیند کم‌تهاجم است و ندرتاً با عارضه‌ قابل توجهی همراه است. بیشتر عوارض اندولیفت جزو روند طبیعی بهبود و ترمیم پوست بعد از درمان است و به طور کلی عوارض شدید در این فرآیند وجود ندارد. کمی تورم، قرمزی یا کبودی از جمله عوارض طبیعی اندولیفت هستند که پس از چند روز کاملاً از بین می‌روند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :انسیه رشیدی [ 1400-03-04 ]
اقای دکتر پزشکی با اخلاق و حاذق هستند هر خدماتی در این مرکز انجام دادم بسیار عالی ورضایت بخش بوده .

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
خطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی لیفت پیشانیخطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی لیفت پیشانی

جراحی لیفت ابرو و پیشانی روشی است که طی آن کل ابرو لیفت شده و خطوط بین دو ابرو یا همان خطوط اخم، به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابند. جراحی لیفت ابرو و پیشانی برای افرادی مناسب است که ابروهای افتاده دارند ... ادامه مطلب

لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟

بالا آمدن نوك بينى بدون جراحى يكى از تقاضاهاى مهم و شايعى است كه همواره پزشکان در عرصه زیبایی با آن مواجه مى شوند . در پاسخ به اين تقاضا روشهاى متعددى به بازار آمده أست كه ليفت بينى با نخ يكى از آنها است . چنانچه شما عزیزان قصد انجام لیفت بینی با نخ را دارید حتما این مقاله را مطالعه نمایید. ... ادامه مطلب

التهاب فولیکول مو یا فولیکولیت چیست؟التهاب فولیکول مو یا فولیکولیت چیست؟

فولیکولیت یک وضعیت پوستی شایع است که در آن فولیکولهای مو دچار التهاب می شوند. معمولاً این شرایط توسط عفونت‌ های باکتریایی و قارچی ایجاد می‌ شود. در ابتدا ممکن است ظاهر ضایعات برجستگی های قرمز رنگ یا دانه های چرکی سر سفید اطراف فولیکول های مو باشد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.