اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟

تزریق چربی به بغل ران چگونه انجام میشود؟

در برخی افراد دیده می شود که اندام بسیار متناسبی دارند؛ اما بغل ران آنها خالی است و در نتیجه باسن و ران نامتناسب دیده می شوند. گودی بغل ران در قسمتی که باسن به ران می‌رسد ایجاد می‌شود و به شکل استخوان‌ها و قرارگیری عضلات بستگی دارد. از دیگر دلایل گودی بغل ران می‌توان به مواردی چون تغییر در ساختار سلول‌های چربی، افزایش سن، هورمون‌ها، ژنتیک و تغییرات شدید وزنی اشاره کرد. روش‌های زیادی برای رفع گودی کنار ران وجود دارد که شامل تزریق چربی است. چربی یکی از بهترین فیلرها یا پرکننده ها محسوب می شود که باید توسط پزشک انجام شود. استفاده از ورزش و تمرینات بدنسازی فقط برای خوش فرم شدن پایین‌تنه به شما کمک می‌کند و تأثیری بر روی این گودی ندارد چون در این ناحیه عضله‌ای وجود ندارد.

جراحی سرپایی تزریق چربی به بغل ران در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

از مزایای تزریق چربی به بغل ران می‌توان به دوره نقاهت کوتاه مدت اشاره کرد. هنگامی که بدن بهبود یافت به سرعت تأثیر تزریق چربی را شاهد خواهید بود و انحنای فوق العاده بدن خود را خواهید داشت. به طور کلی، درصد ماندگاری تزریق چربی در این روش بسیار بالا است.

مزایای تزریق چربی به بغل ران

رفع گودی کنار باسن

تزریق چربی به گودی بغل ران چگونه انجام میشود؟

برای تزریق چربی، چربی از یکی از اندام های شما استخراج می شود، شسته شده و پالایش می شود و بعد توسط سوزن های مخصوص زیبایی به نواحی مد نظر تزریق می شود. ممکن است نیاز باشد برای دستیابی به نتایج دلخواه، نیاز به تکرار چند باره این عمل باشد. تزریق چربی را می توان در سه مرحله توضیح داد:

استخراج چربی

پزشک با کمک خودتان یک ناحیه را برای استخراج چربی انتخاب کرده و آنجا را بیحس کرده و یک برش کوچک ایجاد می کند. از یک روش استریل سازی استفاده کرده، سپس از یک مکنده برای استخراج چربی استفاده می کند.

پالایش و انتقال چربی

زمانی که مقدار مورد نظر چربی را از آن ناحیه استخراج کردند، جراح آن را پالایش میکند و سلول های چربی را برای انتقال با سرنگ های کوچک آماده می کند. خالص سازی چربی ممکن است با سانتریفیوژ کردن آن و حذف ناخالصی ها صورت بگیرد.

قرار دادن آن در محل مورد نظر

ناحیه مورد نظر برای پیوند آماده خواهد شد. جراح شما یک سوزن یا لوله را به مکان مورد نظر و ناحیه برش داده شده وارد می کند. سوزن معمولاً برای چند بار به ناحیه ی مورد نظر وارد شده و خارج می شود. هر بار که سوزن خارج شود، مقداری از چربی طبیعی با دقت به روی بافت قبلی اضافه خواهد شد. این عمل چندین بار تا به دست آوردن نتایج دلخواه و به وجود آمدن بافت چربی مورد نظر تکرار خواهد شد.

مراقبت های قبل از تزریق چربی به بغل ران

کاندیدای مناسب تزریق چربی به بغل ران

به طور کلی افرادی که دارای شرایط زیر هستند، برای انجام این جراحی مناسبند:

  1. افرادی که چربی لازم برای خروج از بدن و تزریق را دارند.
  2. افرادی که محدوده سنی آنها بین 25 الی 55 است.
  3. افرادی که از نظر جسمی سالم و از وزن ثابتی برخوردار هستند.
  4. افرادی که انتظارات واقع بینانه ای از تزریق چربی دارند.
  5. افرادی که غیر سیگاری هستند یا سیگار را ترک کرده اند.

تزریق چربی به احتمال زیاد برای افرادی که دارای وزن سالم و دارای پوستی انعطاف پذیر و سفت هستند، موفقیت آمیز خواهد بود. اگرچه سن در این روش اهمیت چندانی ندارد؛ اما افراد مسن از کشش پوستی کمتری برخوردار هستند و ممکن است نتایج با یک فرد جوانی که پوست سفت تری دارد یکسان نباشد.

ماندگاری چربی به بغل ران

بر اساس تجربه، این روش، ماندگاری زیادی دارد. به این معنا که سلول‌های چربی استفاده شده به مکان قبلی خود باز نمی‌گردد و برای مدت طولانی زنده باقی می‌مانند. با این وجود اگر بعد از انجام این جراحی وزن شما نوسانات زیادی داشته باشد، احتمال اینکه نتیجه مطلوب از بین برود، وجود دارد.
ماندگاری چربی تزریق شده بی شک به عوامل مختلفی بستگی دارد از جمله:

به همین دلیل ماندگاری روش تزریق چربی به بغل ران در همه افراد یکسان نیست.

قیمت تزریق چربی به بغل ران

میزان گودی بغل ران، میزان استخراج و تزریق چربی، میزان مهارت و تخصص پزشک و همچنین موقعیت مکانی کلینیک، مهمترین عوامل تعیین کننده هزینه تزریق چربی به گودی بغل ران هستند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

معایب تزریق چربی به بغل ران

عوارض تزریق چربی در گودی ران در کنار مزایای بسیاری که دارد چشمگیر نیست؛ اما لازم است که حتماً قبل از عمل با عوارض و معایب‌های این روش آشنا شوید.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سارا [ 1402-02-01 ]
سلام من حدودا یک ماهونیم پیش لیپو 360 و ابدو و تزریق چربی به باسن انجام دادم، هیپ دیپ باسنم خالی بود ولی متاسفانه دکترم به هیپ دیپم چربی تزریق نکررده فقط باسنمو برجسته کرده، چون الان بالای هیپ دیپم برجسته شده خالی بودن هیپ دیپم بیشتر به چشم میاد، میتونم از رانم چربی بکشم برای تزریق به هیپ دیپم؟ یه کوچولو نیاز داره شاید در حد ده تا سرنگ ده سیسی چربی لازم داشته باشه، میشه این مقدارو از رانم بکشم؟ رانام پره

مهدی [ 1401-12-12 ]
با سلام معمولا کسی که چربی بدنی دارد گودی باسن هم ندارد که نیاز به تزریق داشته باشد و توضیحاتی که در اینترنت در این رابطه نوشته می شود نامعقول هستند. بنده چربی بدنی ندارم و از طرفی به تزریق چربی در باسن نیاز دارم اما از یک جهت کلینیک ها فرد لاغر را قبول نمی کنند دوما فرد آقا را هم پذیرش نمی کنند. پس با این همه ناکارآمدی کلینیک ها، این همه تبلیغات برای چیست؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مراقبتهای قبل و بعد از لیزر تاتومراقبتهای قبل و بعد از لیزر تاتو

بهترین دستگاه لیزر برای پاک کردن خال کوبی و تاتو، لیزرهایی معروف به Q-switched هستند. عبارت Q-switched اسم یک دستگاه یا تکنولوژی خاص نیست؛ بلکه نشان‌دهنده‌ی یک قابلیت در دستگاه لیزر است ... ادامه مطلب

انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟

سابسیژن برای آزاد کردن نوارهای بافتی پیوندی اسکار انجام می‌شود که مانند کمندی دور اسکار را گرفته است و با کشیدن اسکار به سمت داخل باعث ایجاد فرورفتگی روی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژنمیکرودرم ابریژن

میکرو درم روشی است فوق العاده برای جوانسازی و زیبایی پوست که با انجام آن می‌توانید از جوش ها و لک ها و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی پوست خود را پاک کنید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.