اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

تزریق چربی برای ورزشکاران مناسب است؟

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

یکی از مهم ترین تغییراتی که افزایش سن به وجود می آورد، کاهش کلاژن سازی و الاستین بدن است. کاهش کلاژن سازی و الاستیسیته پوست موجب می شود تا حجم چربی پوست در نواحی مختلف بدن کاهش پیدا کند. تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌های متعدد در صورت، فرورفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود.

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی به دست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای جوانسازی صورت در نظر گرفته میشود؛ زیرا یکی از زیست سازگارترین فیلرهای پوستی بدون ایمونوژنسیته را نشان می دهد. نتیجه درمان با تزریق چربی ایجاد بافتی نرم، طبیعی و همگن با بافت طبیعی در ناحیه مداخله می باشد و ممکن است دارای اثرات نیمه دائمی تا دائمی باشد.

ممکن است پس از تزریق چربی بخواهید وزن خود را کاهش دهید و ورزش کنید، پس بهتر است قبل از هرگونه اقدام برای تزریق چربی این کار را انجام دهید؛ زیرا زمانی که تزریق را انجام دهید و پس از آن شروع به کاهش وزن کنید ممکن است این چربی که جزئی از بدن شما شده است همراه با دیگر چربی‌های بدن از بین رفته و یا تحلیل رود. در این روش، ورزشکاران مجاز به انجام این فرایند زیبایی نیستند؛ زیرا ماندگاری این تکنیک در این افراد بسیار پایین است. چربی در اثر ورزش کردن می‌سوزد و از بین می‌رود، بنابراین اگر ورزشکار باشید، احتمال این وجود دارد که چربی تزریقی شما به زودی از بین برود، البته چون چربی در ناحیه صورت دیرتر می‌سوزد، این احتمال کم‌تر است.

تزریق چربی برای ورزشکاران

عوامل مؤثر در ماندگاری تزریق چربی

  1. در طی ورزش کردن چربی از بین خواهد رفت، در این حالت تزریق چربی در افراد ورزشکار به مراتب، دوام پایین تری خواهد داشت. البته چربی در ناحیه صورت دیرتر می سوزد.
  2. احتمال جذب چربی توسط بدن وجود دارد و در پی این عمل، ممکن است چربی ها از بین بروند.
  3. تأثیر عوامل مختلفی مانند سن، ژنتیک و آب و هوا
  4. مقدار چربی تزریق شده
  5. محل برداشت چربی. به طور کلی قسمت هایی از بدن که چربی آنها به در مقابل رژیم و ورزش کردن مقاوم هستند مانند قسمت داخلی ران، ارجحیت دارند.
  6. خالص سازی چربی. وجود خون در سلول های چربی موجب تخریب زود هنگام این سلول ها خواهد شد

نحوه تزریق چربی

این روش درمانی طی 3 مرحله انجام می‌شود:

  1. در ابتدا پزشک متخصص به همراه کادر و پرسنل کلینیک، مقدار چربی مورد نیاز برای پیوند را از بدن مراجعه‌کننده بیرون می‌کشند.
  2. پس از فرآیند استخراج، چربی داخل دستگاه سانتریفیوژ قرار گرفته و مواد ناخالص از چربی جدا می‌شوند. طی این مرحله چربی‌ها تصفیه شده و سپس مورد استفاده قرار می‌گیرند.
  3. پس از گذر از این مرحله، چربی‌ها به منطقه تحت درمان تزریق شده و درمان آغاز می‌شود.

مراقبت های پس از تزریق چربی

  1. ناحیه ای که چربی از آن برداشته شده است را تا یک مدت با باند کشی ببندید یا از گن استفاده کنید.
  2. از فشار دادن و ماساژ دادن گونه ها پرهیز کنید.
  3. تورم و کبودی پس از تزریق چربی به صورت روندی طبیعی است و پس از گذشت مدتی از بین میرود.
  4. برای کاهش ورم می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.
  5. تا 7 روز ورزش و فعالیت های سنگین انجام ندهید و بعد از گذشت 7 روز نیز به تدریج شروع به ورزش کنید.

موارد منع تزریق چربی

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی تزریق چربی

از جمله عوارض تزریق چربی به صورت نیز می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟آیا جوانسازی پوست با هایفوتراپی دائمی است؟

امروزه روش های مختلفی برای از بین بردن چین و چروک های صورت ، درمان افتادگی و شل بودن پوست و مراقبت از پوست برای جلوگیری از پیری وجود دارد و انتخاب روش مناسب چالش پیش روی هر فردی است ... ادامه مطلب

لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟

بالا آمدن نوك بينى بدون جراحى يكى از تقاضاهاى مهم و شايعى است كه همواره پزشکان در عرصه زیبایی با آن مواجه مى شوند . در پاسخ به اين تقاضا روشهاى متعددى به بازار آمده أست كه ليفت بينى با نخ يكى از آنها است . چنانچه شما عزیزان قصد انجام لیفت بینی با نخ را دارید حتما این مقاله را مطالعه نمایید. ... ادامه مطلب

نکات مراقبت از پوست در هوای سردنکات مراقبت از پوست در هوای سرد

پوست صورت و بدن در زمستان از سرما آسیب می‌بیند. زمستان با همه زیبایی‌هایش، میتواند به پوست آسیب برساند و موجب تحریک پوست شود. شما می‌توانید با رعایت چند نکنه ساده، هم از زمستان لذت ببرید و هم با خارش، قرمزی و التهاب ناشی از سرما و خشکی هوا مواجه نشوید ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.