اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

با افزایش سن فرد، تولید کلاژن در پوست رو به کاهش رفته و ساختارهای حمایت‌کننده‌ی پوست به‌ تدریج از بین می‌روند. قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌ی فرابنفش خورشید و موارد دیگر می‌تواند باعث رنگ‌پریدگی و چروک شدن پوست شود. با استفاده از لیزر Co2 می‌تواند چین و چروک‌های ریز، جای جوش و لکه‌های قهوه‌ای را از بین برده و پوست را جوان و شاداب کند.

آر اف نوعی درمان پوستی است که توسط متخصصان پوست برای کاهش سایر ناهنجاری‌های پوستی انجام می‌شود. تنگ کردن منافذ پوست و کنترل چربی پوست باعث کنترل میزان جوش و آکنه روی پوست خواهد شد. این دستگاه روی درمان ترشح بیش از حد چربی پوست و درمان منافذ باز پوست تأثیر می گذارد. لیزر فرکشنال یک روش غیرتهاجمی است که با استفاده از لیزر دی‌اکسید کربن، لایه‌های خارجی و آسیب‌دیده پوست را از بین می‌برد و با هدف قرار دادن لایه اول و دوم پوست به بازسازی کلاژن و تحریک رشد آن کمک می‌کند.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مطلوب‌ترین امکانات، همچنین به روز ترین دستگاه‌های آر اف فرکشنال، جوانسازی پوست را تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره در خصوص این خدمت، با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید و جهت دریافت نوبت اینجا کلیک کنید.

مزایای لیزر فرکشنال

تنظیم چربی پوست با آر اف فرکشنال

نحوه انجام لیزر فرکشنال

در روش جوانسازی پوست با RF فرکشنال از امواج رادیو فرکوئنسی استفاده می‌شود که برای عملکرد نیاز به گیرنده و فرستنده دارند. دستگاه RF دارای یک سری سوزنی است که دارای 24 سوزن با روکش طلا می‌باشد. وقتی دستگاه روی پوست قرار می‌گیرد، همزمان با فرو رفتن این سوزن‌ها یک گرمایش عمقی در ناحیه درم ایجاد می‌شود. در نتیجه باعث تحریک ناحیه کلاژن ساز شده و عروق خونی را تحریک کرده و موجب بازسازی پوست شده و هم سلول‌های فیبروپلاست را تحریک می‌کند. دستگاه آر اف فرکشنال دستگاهی است که انرژی را به لایه‌ی میانی یا همان درم پوست وارد می‌کند.

مراقبت قبل از آر اف فرکشنال

  1. از محصولات حاوی رتینوئید استفاده نکنید؛ زیرا می تواند بر نتایج نهایی تأثیر بگذارد.
  2. 2 هفته قبل از لیزر درمانی از قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید خودداری کنید.
  3. مصرف داروهایی مانند ایبوپروفن، آسپرین و حتی ویتامین E را متوقف کنید؛ زیرا این امر می تواند منجر به لخته شدن طولانی مدت شود.

مراقبت بعد از آر اف فرکشنال

افراد منع از درمان با لیزر فرکشنال

به افرادی که دچار جراحات گسترده، زخم های باز یا هرگونه عفونت در صورت هستند توصیه می شود که از این انجام این روش خودداری کنند. افرادی که از ایزوترتینوئین خوراکی استفاده می کنند نیز باید از این روش اجتناب کنند؛ زیرا برای سلامتی و ایمنی خطر دارد. اگر از بیماری های مزمن (مانند دیابت) رنج می برید، باید احتیاط بیشتری کنید و ابتدا با پزشک مشورت کنید.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مدت ماندگاری آر اف فرکشنال

با مراقبت مناسب از پوست، نتایج این روش درمانی می‌تواند 2 تا 3 سال ماندگار باشد.

قیمت آر اف فرکشنال

پارامترهای تعیین‌کننده هزینه لیزر فرکشنال بر اساس نوع دستگاه، تخصص و تجربه پزشکی که از دستگاه استفاده خواهد کرد، خدمات کلینیک زیبایی و فرایندهای دیگر در این حوزه هستند.

عوارض آر اف فرکشنال

لیزر فرکشنال به طور کلی عارضه خاصی که دائمی بوده و نگران کننده باشد ندارد. اگرچه پس از انجام لیزر قرمزی و تورم و نقاط تیره رنگ روی پوست برای دو تا سه هفته باقی می‌ماند؛ اما این نشانه‌ها ناشی از عملکرد درست لیزر فرکشنال است و به مرور برطرف شده و پوست تازه، رخ می‌نماید.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است؟تأثیر جراحی بوکال فت در چهره چگونه است؟

هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال ، برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود . در واقع می توان گفت تمام این تغییرات در صورت پس از عمل به دلیل گود شدن لپ به وجود می آید که بسیار محبوب و قابل پسند است. ... ادامه مطلب

بهترین روشهای تحریک و تقویت کلاژن سازی در پوستبهترین روشهای تحریک و تقویت کلاژن سازی در پوست

پزشکان و محققان با کشف روابط و واکنش های پیچیده ای که در این روند مؤثر هستند، توانسته اند راه های بسیاری را برای تحریک کلاژن سازی پوست ارائه دهند. ... ادامه مطلب

تاثیر میکرودرم ابریژن بر پوستتاثیر میکرودرم ابریژن بر پوست

یکی از راه‌های جدید و بدون عارضه در جوان‌سازی پوست میکرودرم ابریژن می‌باشد که در این مطلب راجع به تکنیک، اثرات، عوارض و چگونگی انجام میکرودرم ابریژن بحث می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.