اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / محلول لامینین برای درمان ریزش مو

محلول لامینین برای درمان ریزش مو

افراد در هر شبانه روز به طور متوسط 50 تا 100 تار از موهای سر را از دست می‌دهند. موهای ریخته شده در حالت عادی با تارهای موی جدید جایگزین شده و تراکم مو ثابت می‌ماند. در صورتی که تعادل بین رشد و ریزش مو به هم بخورد، یعنی ریزش موها بیشتر شود یا رشد موها توقف یابد، به طور کلی گفته می‌شود که فرد دچار ریزش مو شده است. محلول تقویت مو گیاهی لامینین محصول مناسبی برای کنترل ریزش مو و تقویت موها می باشد. در ساختار محلول تقویت مو لامینین از عصاره های گیاهی با مواد فعال و محرک برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موها استفاده شده است. با استفاده از این محصول تقویتی فولیکول های آسیب دیده مو ترمیم می شوند و از نازک شدن موها جلوگیری می گردد. محلول تقویت مو لامینین ساختاری دارد تا از عملکرد تبدیل تستسترون به دی هیدروتستسترون جلوگیری می کند و به این ترتیب مانع از ریزش مو می شود.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

محلول تقویت مو لامینین چیست؟

محلول رویش و تقویت موی لامینین حاوی عصاره های گیاهی بابونه، گزنه، دم اسب و رزماری می باشد. این محلول علاوه بر ترمیم فولیکول های آسیب دیده، موجب تقویت پیاز مو و رویش مجدد موی سر می گردد.

خواص محلول تقویت مو لامینین

محلول لامینین برای درمان ریزش مو

ترکیبات محلول لامینین

محلول لامینین ابرو

محلول تقویت ابرو لامینین با دارا بودن ترکیبات مؤثر از ریزش و نازک شدن ابروها جلوگیری کرده و با تقویت کردن ابروها به رشد بهتر آنها کمک می‌کند. این محصول حاوی عصاره‌های بابونه، رزماری، گزنه، دم اسب، آویشن، فارفارا، کپکسیل و روغن درخت غان است و به رویش مجدد ابروی از دست رفته کمک می‌کند و در افزایش ضخامت ابروها و بخشیدن ظاهری پرپشت به آن تأثیرگذار است. محلول تقویت مژه لامینین با افزایش جریان خون به تغذیه فولیکول‌های مو کمک کرده و در تحریک متابولیسم سلولی در فولیکول‌های ابرو مؤثر است.

طرز استفاده از محلول لامینین

روزی دو بار روی ناحیه مورد نظر یا کف سر تمیز اسپری کرده و ماساژ دهید تا جذب ریشه مو شود. لطفاً تا چند ساعت پس از مصرف شستشو و آبکشی نکنید.

طریقه مصرف محلول تقویت مو لامینین

روش استفاده از این محصول بدین صورت است که ابتدا باید آن را روی پوست و در نقاط ریزش مو اسپری کرده، سپس تا چند دقیقه به کمک نوک انگشت خود به آرامی ماساژ دهید.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

بهترین زمان مصرف لامینین

این محلول باید روزانه دو مرتبه و با یک فاصله زمانی استفاده شود. در خصوص زمان استفاده از این محلول در روز توصیه خاصی وجود ندارد.

عوارض محلول تقویت مو لامینین

برای تأثیر گذاری بهتر محلول تقویت مو لامینین باید به ریشه مو رسیده و به خوبی جذب شود؛ اما اسپری کردن آن روی زخم باز و اطراف آن منع مصرف دارد. تاکنون عوارضی پس از استفاده از این محلول گزارش نشده است؛ اما در صورتی که پوست حساس یا آسیب دیده دارید، از مصرف این محصول خودداری کنید.

جراحی سرپایی تزریق چربی به باسن در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه هالیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه ها

لیفت آندوسکوپی صورت یک نوع عمل زیبایی برای پوست صورت است که برای جوانسازی چهره افراد استفاده می شود. ... ادامه مطلب

پی آر پی چیست؟پی آر پی چیست؟

پی آر پی یکی از روشهای نوین تزریقی است که طیف گسترده‌ای از فواید درمانی را در ارگان‌های مختلف بدن، همچنین پوست و مو پوشش می‌دهد. در پی آر پی، با جداسازی اجزای خون خود فرد و استخراج پلاسمای غنی شده و تزریق این پلاسما به بافت‌های مورد نظر، اهداف درمانی و جوانسازی، تامین می‌شود ... ادامه مطلب

درمان ترک و خطوط بعد از حاملگیدرمان ترک و خطوط بعد از حاملگی

پزشکان توصیه می‌کنند برای رفع ترک شکم ، راهکار‌های طبیعی پیشگیرانه خیلی بهتر از راهکار‌های پزشکی‌ بعد از ایجاد ترک های پوستی هستند. به ویژه انتخاب روشهای درمانی کلینیکال ترک پوست، برای مادران شیرده باید با وسواس بیشتری انجام شود و محدودیت های زیای هم دارد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.