اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / کاشت مو و ابرو ریش و سبیل / هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

کاشت ابرو به روش میکروگرافت یک روش پیشرفته و موثر در بهبود شکل و ظاهر ابروها است. در این روش، فولیکول‌های مویی از مناطق دیگری از بدن برداشت و در نواحی خالی ابرو کاشت می‌شوند.

آنچه در این مطلب میخوانید

اصلی‌ترین دلیل نام‌گذاری این روش به میکروگرافت، همانطور که از اسمش برمی‌آید، درگیر کردن حداقل ابعاد ممکن برای برداشت و کاشت فولیکول مو است. از طرف دیگر این روش قابلیت پیوند بیشترین تعداد واحد فولیکولی در هر جلسه را دارد که در نوع خود خارق‌العاده‌ست. همین ویژگی‌های خاص و منحصر به فرد باعث شده تا نه تنها زخم کوچک‌تری در ناحیه بانک مو باقی بماند، بلکه افراد دوره نقاهت کوتاه‌تری را هم تجربه نمایند.
این روش معمولا به افرادی با ابروهایی نازک یا کم پشت یا افرادی که به هر دلیلی قصد تغییر شکل ابروهای خود را دارند، پیشنهاد می‌شود.

کاشت ابرو به روش میکروگرافت

هزینه کاشت ابرو به چه عواملی بستگی دارد؟

به طور کلی هزینه کاشت ابرو به چند عامل تعیین کننده بستگی دارد که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

روش کاشت ابرو

در حقیقت کاشت ابرو هم مانند کاشت مو دارای روش های مختلفی مثل:FUT ، FIT، SUT و میکروگرافت است که روش های جدیدتر به علت جدیدتر بودن تجهیزات و تکنیک ها طبیعتا هزینه‌ی بیشتری دارند. نکته ای که لازم است به آن اشاره کنیم این است که نحوه کاشت ابرو در روش های مختلف با هم تفاوتی ندارند و تنها تفاوت روش های مختلف، تفاوت در نحوه برداشت گرافت های مو است.

هزینه کاشت ابرو

میزان تجربه و تخصص پزشک

یکی از مهمترین عوامل موفقیت در عمل کاشت ابرو و همچنین قیمت و هزینه کاشت ابرو، مهارت پزشک شماست. چرا که درآوردن خواب ابرو به نحوی که دلخواه شما باشد، امری تخصصی و نیازمند تجربه می‌باشد و کار هرکسی نیست. بهتر است تنها به صرف قیمت پایین‌تر و هزینه کاشت ابرو کمتر یک مجموعه و بدون اطلاع از تخصص پزشک این عمل را انجام ندهید؛ چرا که تنها آورده‌ای که برای شما خواهد داشت از بین رفتن هزینه و زمان صرف شده شماست.

تعداد گرافت های مورد نیاز برای کاشت ابرو:

یکی دیگر از عوامل تعیین کننده در هزینه کاشت ابرو تعداد گرافت های مورد نیاز برای پیوند، همچنین میزان طاسی ابروی شما است. مسلما اگر ابروی شما تنها نیاز به افزایش تراکم داشته باشد، نسبت به ابرویی که در حادثه یا آتش سوزی از بین رفته است، هزینه کمتری جهت کاشت خواهد داشت.

اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

نیاز نداشتن به کوتاه کردن موی سر:

بعضی از روش های کاشت مو که در پیوند ابرو نیز از آن استفاده می شود، نیازی به تراشیدن کل سر ندارند. این مورد یک مزیت بزرگ برای مراجعه کنندگان است. روش استفاده برای این منظور، FUE است که البته برای همه افراد مناسب نیست و باید به تشخیص پزشک انتخاب شود. به دلیل سخت و پیچیده بودن آن، معمولا در شرایطی استفاده می شود که تنها یک قسمت کوچکی دچار ریزش شده باشد.

نداشتن عوارض و دوره نقاهت و ریکاوری:

بعضی از روش های گفته شده، مدت زمان کمتری را برای ریکاوری نیاز دارند. ممکن است عوارضی نظیر قرمزی و التهاب مشاهده شود که طبیعی است. این موارد پس از گذشت یک مدت کوتاهی از بین می روند.

وضعیت بانک مو:

بانک مو که معمولا در قسمت پشت سر قرار دارد، از این لحاظ اهمیت دارد که به گفته محققان در برابر طاسی و ریزش مقاوم هستند. در صورتی که وضعیت بانک موی فرد ضعیف باشد، نمی توان از آن در پیوند استفاده نمود، ولی غیر ممکن نیست. لذا ریسک و خطر انجام جراحی را بالا می برد.

برای بررسی مزووایت تراپی ، روی لینک کلیک کنید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شروین [ 1402-08-14 ]
من یه بار کاشت کردم جواب نگرفتم میشه برای بار دوم شما برام انجام بدین؟ دفعه قبل جایی انجام دادم که راضی نبودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟تاثیر دستگاه RF برای لاغری چقدر است ؟

در میان روش‌های لاغری با دستگاه، استفاده از دستگاه RF کاربرد فراوانی داشته و با توجه به نوع استفاده‌ی این دستگاه، به‌عنوان لاغری موضعی، به جرئت می‌توان گفت لاغری موضعی با دستگاه RF یکی از سالم‌ترین، کم‌خطرترین و ارزان‌ترین روش‌های لاغری می‌باشد ... ادامه مطلب

کاربرد تزریق مزوژل در لاغریکاربرد تزریق مزوژل در لاغری

مزوژل شامل تزریقات کوچکی از مواد آلی، معدنی و آنزیمی باشد که برای حل کردن بافت چربی موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار مؤثر است. درمان از یک سری تزریق‌های کوچک به بافت‌های چربی موضعی تشکیل می‌گردد. ... ادامه مطلب

لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟لیزر موهای زائد برای چه کسانی ضرر دارد؟

از بین بردن موهای زائد با استفاده از دستگاه لیزر امروزه دیگر به عنوان یکی از بهترین و ایمن‌ ترین روش‌ ها شناخته شده و مورد استفاده قرار می‌ گیرد. برتری که این روش نسبت به روش‌ های دیگر دارد در وهله‌ی اول دائمی بودن آن است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.