اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اصلاح فرم بینی / لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟

لیفت بینی با نخ چگونه انجام میشود؟

در گذشته نه چندان دور افراد برای اصلاح ظاهر بینی خود، مجبور بودند با تقبل عوارض وصدمات ناشی از جراحی، عمل زیبایی بینی را انتخاب کنند. یکی دیگر از مواردی که در کنار عوارض جراحی بینی بسیار نگران کننده است ریسک امکان ایجاد ظاهری در بینی است که خوش آیند بیمار نمی باشد؛ که در این صورت، بازگرداندن بینی به شرایط قبل از عمل، غیر ممکن است. امروزه با استفاده از روشهایی مانند لیفت بینی با نخ لیفت PDO یا لیفت بینی با پر کننده ها می‌توان با پرداخت کمترین هزینه و عوارض، بینی زیبایی داشت. در ادامه به شرح مزایا، معایب و زمان ماندگاری لیفت بینی با نخ خواهیم پرداخت.

در کلینیک پوست مو و لیزر دکتر رامین مدرسی بدون جراحی و پرداخت هزینه های سنگین آن، زیبا سازی بینی با تزریق فیلر بینی و لیفت بینی با نخ در اصفهان انجام می‌شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

لیفت بینی با نخ

بالا آمدن نوك بينى بدون جراحى يكى از تقاضاهاى مهم و شايعى است كه همواره پزشکان در عرصه زیبایی با آن مواجه مى شوند . در پاسخ به اين تقاضا روشهاى متعددى به بازار آمده أست كه ليفت بينى با نخ يكى از آنها است . در اين روش با استفاده از نخى كه از زير پوست رد مى شود نوك بينى به اسكلت استخوانى بينى وصل مى شود و به سمت بالا كشيده مى شود تا افتادگی نوک بینی اصلاح گردد. لیفت بینی با نخ جزو روشهای جدید و مدرن است که در آن نیازی به جراحی نمی باشد. اگر نوک بینی افتادگی داشته باشد، با این روش بدون دستکاری بینی ترمیم خواهد شد. ساختار طبیعی بینی در این روش به طور کامل حفظ خواهد شد و نیازی به شکستن و برش استخوان و بخیه وجود ندارد. نخ های مخصوص قابل جذب در بدن سبب خواهد شد بینی حالت خود را تغییر داده و به اصطلاح فرم رو به بالا پیدا کند.

لیفت بینی با نخ چگونه انجام می شود؟

پس از جلسه مشاوره و مناسب در نظر گرفتن لیفت بینی با نخ برای شما، در جلسه درمان بینی و محدوده اطراف آن با پماد بی حس کننده بی حس می‌شود. به همین علت درد حاصل از این روش کاملا قابل تحمل بوده و بیماران به خوبی با آن کنار می آیند.

سپس نخ های قابل جذب PDO بصورت افقی در دیواره های بینی و به صورت عمودی در نوک بینی قرار داده می‌شوند. برای این کار از سوزن های مخصوصی استفاده می شود. به همین دلیل نیاز به برش پوست نیست. همینطور زمان زیادی صرف این عمل نمی‌شود و به صورت سرپایی در مطب لیفت بینی انجام می‌پذیرد.

چه افرادی کاندیدای مناسب این روش هستند؟

لازم به ذکر است لیفت بینی با نخ برای هر نوع بینی مناسب نیست. بیشترین کاربرد لیفت با نخ در افرادی است که نوک بینی آنها افتاده است و می خواهند بینی شان سربالا شود. دسته از افراد می توانند با استفاده از این اقدام به نتایج مطلوب و دلخواه خود دست یابند.

صفحه‌ی اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایای لیفت بینی با نخ

بهترین لیفت بینی با نخ در اصفهان

کاربردهای دیگر نخ های PDO در زیبایی

امرزوه نخ های خاردار PDO مصارف فراوانی در زیبایی پیدا کرده اند که برخی از آنها عبارتند از:

هزینه لیفت بینی با نخ

برای اطلاع از هزینه لیفت بینی با نخ در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی با مشاورین ما در این مرکز تماس گرفته و از این مورد آگاه شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :طیبه بدیع زاده [ 1401-11-07 ]
سلام. خیلی سال پیش عمل کردم. نوک بینی من کج هست واین موضوع عذابم میده دیگه دوست ندارم زیبایی عمل کنم ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

محمد مهدی رحمانی [ 1401-04-27 ]
هزینه لیفت بینی

محمد مهدی رحمانی [ 1401-04-27 ]
هزینه لیفت بینی

محمد مهدی رحمانی [ 1401-04-27 ]
هزینه لیفت بینی

محمد مهدی رحمانی [ 1401-04-27 ]
هزینه لیفت بینی

مهرداد شرف پور [ 1400-06-28 ]
برای لیفت بینی گوشتی میخواستم مشاوره بشم

حسین گودرزی [ 1400-04-30 ]
با سلام.نوک بینیم پایینه میخواستم لیت با نخ انجام بوم نوبت میخواستم برای 20 روز دیگه.من دماغم کشیده و غزروفی هست

مجید شریفیان [ 1399-11-30 ]
سلام.من فقط سر بینی پایین هستش.میخاستم ببینم با لیفت میشه انجام داد.و اصلا چقدد که سر بینی پایین باشه با لیفت میشه انجام داد.ایا شماره واتساپ دارید که عکس بدیم که اگر میشه لیفت کرد برای عمل و نوبت دهی اقدام کنیم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
جوانسازی پوست با میکرودرم ابریژنجوانسازی پوست با میکرودرم ابریژن

میکرودرم ابریژن روشی است که در آن با استفاده از دستگاهی خاص، نوعی کریستال بسیار ظریف از جنس اکسید آلومینیوم با فشار تنظیم شده‌ای با سطح پوست در تماس قرار می‌گیرد و تراش بسیار سطحی در لایه‌های فوقانی شاخی پوست ایجاد می‌کند ... ادامه مطلب

درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟درم ابریژن چه مشکلات پوستی را برطرف می کند؟

درم ابریژن یک عمل لایه برداری است که از ابزاری چرخشی برای حذف لایه های بیرونی پوست استفاده می کند. این روش برای بهبود زخم‌های آکنه، آبله و اثر جراحات سوانح یا بیماری استفاده می‌شود ... ادامه مطلب

مزونیدلینگ چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟مزونیدلینگ چیست و چه مزایایی برای پوست دارد؟

مزونیدلینگ به عنوان یکی از روش‌های امروزی بین فرآیندهای نیدلینگ( سوزن‌کاری) شناخته می‌شود که درست مانند میکرونیدلینگ با باعث افزایش سطح ساخت کلاژن و ترميم و جوانسازی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.