اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / زاویه سازی صورت در زنان

زاویه سازی صورت در زنان

زاویه فک در زیبایی چهره بسیار اهمیت دارد و می‌تواند صورت را مسن‌ تر یا جوان‌ تر نشان دهد. به عبارت بهتر زنان با صورت V شکل اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، خط فک واضح و چانه تیز، جوان‌ تر دیده می‌شوند. جالب است بدانید که ظاهر فک و چانه به آرامی با گذر سن تغییر می‌کند. در پی روند پیری، پوست و بافت بدن، فک و چانه به دلیل از دست دادن چربی و تضعیف عضلات، تغییر شکل می‌دهند.

این موضوع ناشی از کاهش طبیعی عضله و توده استخوانی می‌باشد. اولین علائم تغییر شکل فک و چانه در 30 سالگی قابل مشاهده است. با این حال برخی از افراد حتی قبل از این سن هم تغییرات را احساس می‌کنند. از منظر زیبایی شناسی، اجزای صورت باید دارای یک تناسب استاندارد با هم باشند و اگر این نسبت به هر دلیل وجود نداشته باشد می‌تواند روی زیبایی تاثیرات منفی بگذارد. در زنان گاهی فک و چانه، بزرگ و مردانه است و به چهره خشونت زیادی می‌دهد.

گاهی هم این اجزا فرم نازیبایی دارند. به طوز مثال در مورد فک مستطیلی و برجسته، ممکن است در مردان جذاب و مطلوب باشد اما برای زنان موجب ناهماهنگی صورت و ایجاد ظاهری بیش از حد مردانه خواهد کرد. با انجام زاویه سازی صورت می‌توانید چهره‌ای خوش‌ تراش‌ تر و زنانه‌ تر داشته باشید.

زاویه‌ دار کردن مناسب فک و بهبود فرم چانه، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی فک اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

در طول مشاوره‌ اولیه، پزشک به منظور تعیین اینکه چه روش درمانی برایتان مناسب است و این روش تا چه حد می‌تواند اهداف زیبایی مد نظرتان را محقق سازد، به شما کمک می‌کند. با این وجود که جراحی در زاویه سازی فک رواج کمی ندارد ولی به دلیل تهاجمی بودن آن نسبت به روشهای کم تهاجمی‌تر از محبوبیت کمتری برخوردار است. در ادامه به دو روش تزریق ژل و تزریق چربی برای زاویه سازی صورت زنان، که به دلیل کم تهاجمی بودن و تاثیرگذاری سریع و حداقل عوارض بسیار رایج و پرطرفدار هستند خواهیم پرداخت.

زاویه سازی فک در اصفهان

تزریق ژل

زاویه سازی فک به فک و چانه، می تواند یک روش عالی و راحت برای حجم دهی و فرم دهی دوباره صورت شما باشد. هنگام صحبت کردن در مورد فرم‌ دهی چانه با استفاده از تزریق ژل هدف، خوش‌فرم شدن و برجسته‌شدن خط فک است بطوری‌که موجب بهبود ظاهر و خصوصیات چهره شود. تزریق ژل برای بازسازی این ناحیه، می‌تواند ظاهر طبیعی تری ایجاد کند و باعث بهبود خطوط فک شود.

همچنین گاهی در خط فک عدم تقارن دیده می‌شود که با تزریق ژل این نامتقارن بودن هم به بهترین شکل می‌تواند مرتفع شود. در هنگام تزریق ژل چانه برای زاویه سازی فک، مانند هر درمان تزریقی دیگری، پزشک تلاش می‌کند تا بیمار بیشترین راحتی را داشته باشد. این امر شامل استفاده از کرم‌های بی‌حس کننده موضعی و استفاده از کیسه یخ پس از درمان است. این اقدام زیبایی بدون دوران نقاهت بوده و سرپایی انجام می‌شود.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

تزریق چربی

تزریق چربی نیز توانایی بالایی برای ایجاد تغییرات بسیار موثر در زاویه سازی صورت زنان دارد این روش می‌تواند موجب متناسب شدن فک با سایر اجزای صورت گردد. نتایج این روش، زیبایی طبیعی را به‌ صورت شما باز می‌گرداند. چربی قابل تزریق برای زاویه سازی فک از بخشی از بدن برداشته می‌شود و در نواحی از صورت که با گذشت زمان چربی خود را از دست داده‌اند تزریق می‌گردد.

تزریق چربی به صورت سرپایی و بدون بیهوشی عمومی انجام می‌پذیرد و عوارض بسیار کمی هم در این روش گزارش شده است. ممکن است نواحی تحت درمان زاویه سازی فک، به مدت چند هفته پس از تزریق چربی متورم باشند که این تورم به تدریج از بین می‌رود. نتایج نهایی نیز با گذشت چند هفته مشهود خواهد شد. تزریق چربی همچنین برای پروتز چانه به منظور بزرگ و برجسته کردن چانه نیز کاربرد دارد.

هزینه زاویه سازی صورت

هزینه زاویه سازی صورت به عوامل گوناگونی بستگی دارد.یکی از اصلی ترین آنها نوع روشی است که برای این کار انتخاب می کنید هر یک از روش های نامبرده برای زاویه سازی صورت هزینه خاص خود را دارد بسته به نوع ماده ای که استفاده می شود روش انجام عمل نیز متفاوت است ، و همچنین تجربه و مهارت پزشکی که انتخاب می کنید نیز تاثیر گذار بر میزان دستمزد است باید خاطر نشان کرد شما برای بهبود بیشتر شرایط ظاهری چهره خود دست به اعمال زیبایی می زنید پس متخصصی که برای این کار انتخاب می کنید در نتیجه کیفیت کار بسیار تاثیر گذار خواهد بود گفتن این نکته ضروری است که کیفیت انجام کار می تواند از صدمات جبران ناپذیری که بر چهره شما وارد می شود جلوگیری کند .

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی با ارائه خدمات در زمینه رفع افتادگی پلک و چین و چروک‌های اطراف چشم، با انجام بهترین پلاسما جت در اصفهان ، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :الناز اصفی [ 1402-04-12 ]
هزینه زاویه سازی صورت چند قیمته

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
اصلاح فرم بینی بدون جراحی، به روش لیفت بینی با نخاصلاح فرم بینی بدون جراحی، به روش لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های جدید غیرتهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می‌کند. با توجه به عوارض و خطرات جانبی کم که به دلیل استفاده از کانولا و سوزن‌های مخصوص است برش‌های بزرگ در سطح پوست ایجاد نمی‌شود نگرانی‌ها در مورد عوارض جانبی به حداقل می‌رسد ... ادامه مطلب

پی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سرپی آر پی (PRP) مو روش نوین تقویت موی سر

محلول پی آر پی (PRP) با تغذیه فولیکول و ساقه مو به رویش موهای طبیعی، افزایش ضخامت، پرپشت شدن و جلوگیری از ریزش آن‌ها کمک می‌کند و معمولاً پی آر پی مو در کنار دیگر فرایندها و روش‌های ترمیم مو به‌کاربرده می‌شود ... ادامه مطلب

درمان خط اخم با تزریق فیلردرمان خط اخم با تزریق فیلر

تزریق فیلر خط اخم های عمیق از ساده ترین ، کم خطرترین و راحت ترین روش های جوانساز ی به حساب می آید که نسبتا هزینه کمتری نیز دارد . انواع مختلفی از فیلر برای این منظور استفاده می شود اما فیلرهای موقتی که هیالورونیک اسید تشکیل شده و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند ، مناسب ترین هستند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.