اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پلک / بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟

بلفاروپلاستی یکی از عمل های جراحی زیبایی می باشد که به منظور درمان افتادگی پلک یا از بین بردن مشکلات ناشی از کهولت سن در چشم ها و شل شدن پلک و عضلات آن می باشد، به انجام می رسد. کاری که پزشک در این عمل انجام می دهد، برداشتن چربی، عضلات و پوست اضافی آسیب رسان است.

از مهم‌ترین نمونه‌های جراحی بلفاروپلاستی، بلفاروپلاستی پلک پایین می‌باشد که برای کسانی که دچار پف شدگی پلک پایین هستند بسیار مناسب است. در این عمل طی فرآیندی در ابتدا چربی جلو آمده برداشته می‌شود و سپس آن را خارج می‌کنند و از این رو بافت پلک کشیده می‌شود. نکته اینجاست که این چربی خارج شده برای از بین بردن خطوط زیر چشم به کار می‌رود و در نهایت این نوع جراحی از جمله جراحی‌های زیبایی است که علاوه بر جنبه درمانی، به فرد زیبایی نیز می‌بخشد.

جراحی بلفاروپلاستی یک عمل سرپایی می باشد که بدون نیاز به بیهوشی در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان انجام می‌شود. شما برای انجام بلفاروپلاستی در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

نحوه انجام بلفاروپلاستی پلک تحتانی

پلک بالا در اصل به منظور برداشتن پوست افتاده، جراحی می‌شود، حال آن که جراحی پلک پایین با هدف برداشتن چربی انباشته‌ای انجام می‌شود که بیشتر زیر چشم قابل مشاهده است. تخلیه این چربی‌ها و برطرف کردن مشکل افتادگی پوست، سطحی صاف و هموار، محکم و جوان‌تر را در بالای گونه ایجاد می‌کند. به علاوه پزشک در جراحی پلک پایین این امکان را می‌یابد تا چربی یا ژل را نیز در بخش‌های فرورفته و گودی زیر چشم تزریق کند تا به پوست ظاهری برجسته و سالم ببخشد و حالت خستگی پیشین را از بین ببرد.

بالا بردن پلک پایین با هدف اصلاح افتادگی یا رفع پف زیر چشم انجام می‌شود. چربی و بافت اضافی در جراحی پلک برداشته می‌شود تا بیمار چهره‌ای جوان‌تر، شاداب‌تر و جذاب‌تر بیابد. جراحی پلک بالا و پایین برخی بیماران تحت بی‌حسی موضعی انجام می‌شود، البته بیمار را می‌توان در صورت تمایل شخص وی بیهوش کرد. جراح هنگام عمل پلک چشم پایین در ابتدا به دقت برشی را زیر مژه‌های پایین به گونه‌ای ایجاد می‌کند که قابل‌مشاهده نباشد. عضله، پوست و چربی اضافی بنا به تشخیص جراح برداشته می‌شود و گاهی چربی به منظور به حداقل رساندن پف دور چشم و یک دست کردن ورم زیر چشم مجدداً توزیع می‌شود.

مشکل شل بودن عضله‌ها را نیز می‌توان در این جراحی برطرف نمود. برش ایجاد شده در جراحی بالا بردن پلک به سرعت بهبود می‌یابد و پس از جوش خوردن زخم ظاهری شبیه به چین‌های طبیعی اطراف پلک پیدا می‌کند و به هیچ‌وجه جلب توجه نمی‌کند.

بلفاروپلاستی

مزایای بلفاروپلاستی پلک تحتانی

هدف از بلفاروپلاستی، جوانسازی چشم‌ها و ماندگاری طولانی‌مدت این حالت می‌باشد. اگرچه تکنیک‌های بسیاری برای انجام این جراحی وجود دارد؛ اما برای هر بیمار روش جراحی متفاوتی لازم است و در واقع جوانسازی پلک‌ها می‌بایست برای هر شخص با روش متناسب با او انجام گیرد.

بلفاروپلاستی پلک تحتانی مزایای مختلفی نسبت به روش سنتی جراحی پلک پایین ارائه می‌دهد:

کاندیدای مناسب بلفاروپلاستی پلک تحتانی

در صورت موارد زیر ممکن است کاندیدای ایده آلی برای جراحی پلک باشید:

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض احتمالی بلفاروپلاستی

1. تاری دید موقتی

2. سوزش چشم موقتی

3. آسیب پوستی و چشمی ناشی از قرار گرفتن در معرض آفتاب

4. خشکی چشم شدید

5. احساس خارش در اطراف چشم

6. مشکل باز ماندن چشم در هنگام خواب

7. اسکار پوستی

8. کبودی و تورم (رایج)

9. عفونت در محل زخم

10. آسیب عضلانی

11. آسیب به بینایی (اشتباه پزشکی)

نقش اساسی مو در زیبایی، جوانی و اعتماد به نفس افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
با جوش چرکی و دردناک زیرپوستی چه کنیم؟با جوش چرکی و دردناک زیرپوستی چه کنیم؟

جوش چرکی یا آکنه کیستیک که به آن آکنه ندولوسیستیک نیز می گویند، شکل شدیدی از آکنه است که منجر به ایجاد کیست های چرکین بزرگ و ملتهب می شود. برخلاف سایر اشکال خفیف تر آکنه، جوش چرکی به طور قابل توجهی دردناک است. راه های مقابله با جوش چرکی را در این بخش برای شما آورده ایم. ... ادامه مطلب

بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با طول موج های متفاوتی مانند الکساندریت، ان دیاگ و دایود که هر کدام در واقع طول موج هستند و ارتباطی به نوع دستگاه ندارند؛ وجود دارد. یک مرکز مجهز باید تنوعی از انواع دستگاه های لیزر موهای زائد را داشته باشد تا بتواند برای همه طیف های پوست کاربرد داشته باشد ... ادامه مطلب

جوانسازی و رفع چروکهای پوست دست با تزریق چربیجوانسازی و رفع چروکهای پوست دست با تزریق چربی

تزریق چربی، یک عمل زیبایی است که شامل انتقال چربی از یک قسمت بدن به دست ها برای افزایش حجم و جوانسازی دستها استفاده می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.