اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیزر موهای زائد / آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟

آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟

موهای زائد، برای بسیاری از افراد احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کنند و وجود آنها در هر نقطه از بدن اذیت‌کننده است‌. گاهی موهای زائد، در بینی و گوش می رویند و تصویر نامناسبی را ایجاد می‌کنند.‌ یکی از تأثیرگذارترین روشهای رفع موهای زائد گوش و بینی لیزر است. دستگاه‌ های لیزر در چندین نوع با عملکردهای مختلف از نظر نحوه تأثیرگذاری، نوع اشعه مورد استفاده و مناطقی که می‌توانند تحت تأثیر قرار دهند معرفی و عرضه شده‌اند که کاملاً غیرتهاجمی است. روش لیزر موهای زائد به این صورت است که اشعه ی لیزر بر پوست تابانده می شود و با از بین بردن فولیکول موی آن قسمت موجب از بین بردن موها می شود. این دستگاه لیزر دارای یک پروب مخصوص است که به راحتی در میان مجرای بینی حرکت می‌کند و باعث از بین رفتن موهای زائد در این ناحیه می‌شود.

آنچه در این مطلب میخوانید

آیا می توان موهای زائد گوش و بینی را هم لیزر کرد؟

اگر به دنبال حذف موهای زائد بینی و گوش به مدت زمان طولانی تر هستید و از اصلاح مکرر آن خسته شده اید، لیزر موهای زائد یک روش مطمئن دیگر است که در صورت مناسب بودن برای شما و برآورده کردن انتظارات شما می تواند به شما کمک کند.

مزایای لیزر موهای زائد گوش و بینی

  1. باعث آراسته‌تر شدن ظاهر می شود.
  2. نظافت و بهداشت بیشتری به همراه دارد.
  3. به زیباتر شدن چهره شخص کمک می کند.
  4. با استفاده از لیزر دیگر به سایر روش ها برای از بین بردن موهای زائد نیازی نخواهد بود.
  5. در این روش هیچ خطری مراجعه کننده را تهدید نمی کند.
  6. بدون هیچ برش یا جراحتی از بین بردن موهای زائد انجام می شود.
لیزر موهای زائد گوش و بینی

نحوه لیزر موهای زائد گوش و بینی

پزشک يک ابزار دستي لیزر را بر روي پوست شما مي‌گذارد. بسته به نوع دستگاه لیزر مورد استفاده، ممکن است يک وسيله خنک‌کننده در نوک آن تعبيه شده باشد و يا از يک ژل يخ براي سرد کردن و محافظت از پوست محل عمل استفاده شود. پرتو لیزر که بر روي پوست اعمال مي‌شود از پوست عبور مي‌کند و به فوليکول‌ها يا همان کيسه‌هاي ريزي که رشد مو از آنجا آغاز مي‌شود، مي‌رسد. گرماي شديدي که اين پرتو لیزر توليد مي‌کند، فوليکول مو را از بين مي‌برد و مانع از رشد مجدد آن تار مو در آينده مي‌شود.

مراقبت های قبل از لیزر موهای بینی و گوش

بهتر است قبل از اینکه برای لیزر موهای بینی و گوش اقدام کنید، مراقبت‌های زیر را انجام دهید:

مراقبت های بعد از لیزر موهای زائد بینی و گوش

در صورتی که مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد بینی و گوش را انجام دهید، نتیجه بهتری دریافت خواهید کرد. این مراقبت‌ها شامل موارد زیر هستند:

  1. تا چند روز بعد از لیزر موهای زائد، در معرض نور مستقیم خورشید قرار نگیرید؛ زیرا ممکن است سطح پوست هنگام قرار گرفتن در مقابل اشعه دستگاه لیزر تحریک شده باشد و نور خورشید این تحریک را افزایش دهد.
  2. بعد از لیزر موهای زائد بینی و گوش، به استخر نروید و از شنا کردن خودداری کنید.
  3. در صورتی که عوارضی مثل تورم قرمزی و التهاب را بعد از لیزر موهای زائد بینی و گوش مشاهده کردید، پیشنهاد می‌کنیم از کرم‌های ترمیم کننده مثل زینک اکساید استفاده کنید.

کاندید مناسب لیزر موهای زائد گوش و بینی

تقریباً تمام افراد می توانند برای لیزر موی گوش و بینی اقدام کنند؛ اما دستگاه لیزر بیشتر روی موهای تیره تأثیر بهتری دارد، بنابراین می توان گفت افرادی که موهای تیره و پوست روشنی دارند، بهترین گزینه برای انجام لیزر موهای زائد هستند. به عبارتی دیگر هر چه میزان رنگ تفاوت پوست و مو بیشتر باشد، لیزر کارایی بیشتری خواهد داشت و مؤثرتر می تواند موها را از بین ببرد.

هزینه لیزر موهای گوش و بینی

هیچ رقم دقیق یا ثابتی در این میان نمی توان ذکر کرد؛ چراکه هزینه ها به عوامل مختلفی بستگی دارند از جمله این عوامل می توان شرایط مراجعه کننده، نوع دستگاه و روش انتخابی، تعداد جلسات و… را ذکر کرد.

 اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

عوارض لیزر مو های گوش و بینی

در صورتی که برای لیزر موی بینی یا گوش به کلینیک‌های زیبایی معتبر مراجعه کنید، عوارض چندانی را مشاهده نخواهید کرد. قبل از مراجعه به کلینیک زیبایی، ابتدا مطمئن شوید که مرکز مورد نظر از دستگاه لیزر مناسبی استفاده می‌کند. با این حال، عوارض احتمالی لیزر موهای زائد بینی و گوش شامل موارد زیر هستند:

  1. یکی از عوارض نادر لیزر موی بینی و گوش، احساس درد است. با توجه به اینکه در فرایند لیزر موهای زائد فولیکول‌های مو به سرعت سوزانده می‌شوند، ممکن است شخص مقداری درد احساس کند.
  2. در صورتی که از دستگاه مناسبی برای لیزر موهای زائد گوش و بینی استفاده نشود، ممکن است مواد مخاطی درون بینی و گوش آسیب ببینند.

آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سمیرا قلمی [ 1402-03-27 ]
سلام آیا خطری نداره بخایم دور نوک سینه رو لیزر کنیم؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد تزریق مزوژل در لاغریکاربرد تزریق مزوژل در لاغری

مزوژل شامل تزریقات کوچکی از مواد آلی، معدنی و آنزیمی باشد که برای حل کردن بافت چربی موضعی مقاوم در برابر رژیم غذایی و ورزش بسیار مؤثر است. درمان از یک سری تزریق‌های کوچک به بافت‌های چربی موضعی تشکیل می‌گردد. ... ادامه مطلب

میکرودرم ابریژنمیکرودرم ابریژن

میکرو درم روشی است فوق العاده برای جوانسازی و زیبایی پوست که با انجام آن می‌توانید از جوش ها و لک ها و منافذ باز پوست و بسیاری از ضایعات پوستی پوست خود را پاک کنید. ... ادامه مطلب

چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟چه مواردی دوام ژل لب را کاهش می دهند؟

ژل لب بر پایه‌ ی اسید هیالورونیک طی چند سال گذشته به عوامل تقویت‌ کننده و پرکننده بافت نرم تبدیل شده‌اند. محصولات ژل با انواع برند های مختلف با کاربردهای گوناگون برای استفاده‌ ی بیماران بدون عمل جراحی انقلابی در زیبایی به پا کرده اند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.