اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / اندولیفت گردن روشی موثر برای لیفت غیرجراحی گردن

اندولیفت گردن روشی موثر برای لیفت غیرجراحی گردن

پوست گردن، دستخوش تغییرات مخرب نظیر بالا رفتن سن، پرتو نور خورشید، افزایش وزن و استعداد ژنتیکی می‌شود. روند افزایش سن به تمام لایه‌های پوست، بافت زیر پوستی و عضله پهنی به نام پلاسما نفوذ می‌کند. به دلیل از بین رفتن کلاژن و اسید هیالورونیک احتمال خشک شدن پوست افزایش می‌یابد و با گذر زمان پوست نازک‌تر می‌شود. در نتیجه پوست سفتی و حجم خود را از دست می‌دهد و به علت عوامل مرتبط با سبک زندگی و نیروی جاذبه پوست شروع به تغییر می‌کند.

آنچه در این مطلب میخوانید

اندولیفت یکی از روش های جوانسازی گردن است که با کمترین تهاجم، نتیجه ای شبیه به جراحی لیفت دارد و با حداقل تهاجم و به صورت سرپایی بدون بیهوشی انجام می‌ شود. امروزه این روش در پزشکی کازمتیک (زیبایی شناسی) مورد استفاده قرار می‌ گیرد و کاربرد بالایی دارد. اندولیفت با لیزر، روشی نوین به منظور تحریک بافت‌ های عمقی جهت ساخت کلاژن‌ های جدید به منظور کاهش افتادگی پوست و سفت‌ سازی آن می‌ باشد.

در این پروسیجر، فیبری بسیار نازک (بدون نیاز به سوراخ کردن آن) وارد پوست می‌ شود. سپس در حد فاصل درم عمقی و بافت چربی قرار داده می‌ شود و لیزر دایود از طریق فیبر دیگری به این فیبر متصل می‌ گردد، با جابه جا کردن فیبر در این ناحیه، انرژی لیزر دایود در طیف مادون قرمز تابانده می شود. این روش برخلاف جراحی لیفتینگ پوست ، بدون بیهوشی و بستری شدن انجام می شود و هیچ گونه جای بخیه و اسکار باقی نمی گذارد.

کاربردهای اندولیفت

مزایای اندولیفت

اندولیفت مزایای بسیاری دارد که برخی از آنها به شرح زیر می باشند:

اندولیفت گردن

روش انجام اندولیفت گردن

در این متد با استفاده از فیبرهایی به ضخامت یک تار مو (200 300 میکرون) که پزشک با در نظر گرفتن ناحیه مورد نظر از طریق منفذ بسیار ریزی به زیر پوست می فرستد، انرژی حاصل از پرتو لیزری به بافت‌های عمقی در پوست تابیده و اعمال می‌ شود و در صورت انتخاب، به حذف سلول‌ های چربی و ریمدلینگ پروتئین‌ ها و تحریک فیبرهای کلاژن بافت پوست می‌ پردازد. پزشک، میکروفیبر بسیار نازک در هنگام عبور از لایه‌ های پوست، با هدایت مسیر لیزر به سمت محل مورد نظر، پرتوی لیزر را بر روی بافت‌ های عمقی پوست متمرکز می‌ کند و درنتیجه‌ با عبور تابش N.IR از لایه درمیس پوست می‌ توان نتایج مختلفی را در بافت مورد نظر مشاهده کرد.

مراقبت های قبل از اندولیفت گردن

اگر بیماری خاصی دارید و یا دارو مصرف می‌کنید، پزشک را مطلع کنید.
پوست ناحیه درمان کاملاً تمیز باشد.

مراقبت های بعد از اندولیفت گردن

از آنجایی که اندولیفت روشی کم تهاجمی است، افراد بلافاصله می توانند فعالیت های روزمره خود را از سر بگیرند؛ اما رعایت کردن توصیه های پزشک می تواند بسیار تأثیرگذار باشد، این توصیه ها عبارتند از:

کاندید نامناسب اندولیفت

تعداد جلسات اندولیفت گردن

تعداد جلسات موردنیاز افراد برای استفاده از خدمات اندولیفت فردبه‌فرد متفاوت است. با این ‌وجود، بسیاری از افراد نیازی به بیش از یک جلسه درمانی با اندولیفت نخواهند داشت. برخی افراد که از نتایج خود رضایت ندارند می‌توانند دومین جلسه درمانی اندولیفت خود را یک سال پس از جلسه اول داشته باشند.

 اينستاگرام دکتر رامين مدرسي

ماندگاری اندولیفت گردن

ماندگاری متد لیزر اندولیفت در مقایسه با سایر روش های جوانسازی پوست بسیار بیشتر است و حداقل این زمان چیزی بین 2 تا 3 سال می باشد که در برخی افراد این مدت طولانی تر نیز می باشد که این مدت بستگی به بافت پوست ، مهارت پزشک متخصص و … دارد.

هزینه اندولیفت

قیمت اندولیفت گردن به عواملی مانند ناحیه انجام لیفت، دستگاه مورد استفاده، تخصص و تجربه پزشک، موقعیت جغرافیایی عمل و… بستگی دارد.

عوارض اندولیفت گردن

تا به حال با متد لیزر Endolift عوارض خاصی مشاهده نشده است؛ اما اندو‌لیفت صورت به دلیل غیر تهاجمی بودن خطراتی نظیر عفونت بخیه ، خونریزی و … را ندارد، فقط برخی عوارض نظیر کبودی، تورم و قرمزی مختصر ممکن است در برخی افراد در محل درمان ایجاد شود که در مدت کوتاهی از بین می رود . در کل این روش عوارض جانبی چندانی ندارد و روشی امن محسوب می شود .

در کلینیک دکتر رامین مدرسی ، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و بدن و استفاده از معتبرترین برندها، تزریق فیلر انجام میشود. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :قهرایی [ 1402-08-14 ]
اندولیفت لرای غبغب هم عالیه من انجام دادم خیلی راضی بودم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد ... ادامه مطلب

10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس10 سوال رایج درباره تزریق بوتاکس

تفاوت تزریق بوتاکس با پرکننده‌ها(ژل یا فیلر و چربی) در آن است که با تزریق بوتاکس عضلات زیر پوست فلج می‌شوند و شخص دیگر قادر به انجام حرکاتی که ایجاد چین و چروک در سطح پوست می‌نماید، نیست ... ادامه مطلب

مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورتمراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

در اکسیژن تراپی پوست جوان شده و استحکام پیدا می‌کند. لک‌هایی که به واسطه نور آفتاب و یا حاملگی نیز روی پوست به وجود می‌آیند، با استفاده از این روش درمانی قابل‌رفع شدن هستند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.