اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت

لیفت غبغب بدون جراحی با اندولیفت

با بالا رفتن سن، متابولیسم (سوخت و ساز بدن) کاهش پیدا می کند. کاهش سوخت و ساز باعث کم حجم شدن عضلات بدن می شود؛ در نتیجه، استخوان‌ها ضعیف می شوند و پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می دهد و این امر باعث به وجود آمدن غبغب می شود. با تحلیل رفتن بافت چربی زیر پوست و کلاژن پوست (که سبب قوام و کشیدگی ظاهر گردن می شود) غبغب آویزان می شود و سن افراد را بیشتر از واقعیت نشان خواهد داد.

اندولیفت یک روش لیزر درمانی ساده و با نتیجه لیفت بسیار کارآمد و بدون نیاز به بیهوشی می باشد. در اندولیفت، پرتوی لیزر به صورت موضعی و سطحی استفاده نمی شود. این لیزر با استفاده از فیبرهایی تابیده می شود که به ضخامت یک تار مو هستند و به زیر پوست و به بافت‌های عمقی فرستاده می شود. لیزر به صورت انتخابی، به تجزیه‌ی چربی‌ها و بازآرایی اسکلت پروتئینی بافت می پردازد. همچنین این لیزر با ایجاد حرارت در لایه میانی پوست، باعث تحریک تولید و بازسازی رشته های کلاژن میشوند که مسئول الاستیسیته و کشسانی پوست می باشند.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های انجام اندولیفت غبغب

اندولیفت غبغب

نحوه انجام اندولیفت غبغب

مراحل انجام اندولیفت به صورت زیر است:

آماده‌سازی بیمار

ناحیه مورد نظر برای انجام اندولیفت توسط پزشک آماده می‌شود. این آماده‌سازی شامل تمیز و استریل کردن پوست بیمار است.

تنظیم دستگاه اندولیفت

قبل از شروع به کار پزشک باید دستگاه اندولیفت را از لحاظ طول موج تنظیم کند. معمولاً در این روش از امواج با طول موج 1470 نانومتر برای جوانسازی و لیفت پوست استفاده می‌شود. امواج لیزر توسط سوزن‌های بسیار ظریف و نازکی به پوست اعمال می‌شود که در نتیجه آن زخم‌های سطحی بر روی پوست مشاهده می‌گردد.

تجویز دارو و انجام مراقبت‌های لازم بعد از درمان

بعد از اتمام کار با دستگاه پزشک با توجه به صلاح‌دید خود و شرایط بیمار داروها و پمادهایی را تجویز می‌کند. تمامی این داروها باید با دقت و به صورت منظم مصرف شوند. همچنین توصیه‌های مربوط به مراقبت‌های بعد از درمان در دوران نقاهت را باید با حساسیت کامل دنبال گردند.

مراقبت های قبل از انجام اندولیفت غبغب

کافی است قبل از انجام اندولیفت، صورت خود را به خوبی با آب و صابون بشویید تا هیچگونه مواد آرایشی بر روی پوست شما باقی نماند. تمیز بودن صورت شما شرط اصلی کار برای جلوگیری از حساسیت و یا عفونت در حین کار است.

مراقبت های بعد از انجام اندولیفت غبغب

  1. استفاده از کمپرس یخ برای جلوگیری از ایجاد تورم و کبودی در ناحیه صورت
  2. عدم مصرف مشروبات الکلی و دخانیات
  3. عدم مصرف هیچ دارویی بدون هماهنگی با پزشک مربوطه در سه روز اول بعد از انجام اندولیفت
  4. عدم استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی در 24 ساعت اول بعد از جلسه درمانی
  5. مصرف مرتب و منظم داروها و یا پمادهای تجویز شده توسط پزشک مربوطه

افراد نامناسب جهت انجام اندولیفت غبغب

  1. افراد دارای مشکلات پوستی و آکنه می‌بایست از انجام این روش درمانی اجتناب نمایند.
  2. افراد باردار و شیرده از انجام این روش می‌بایست اجتناب نمایند.

ماندگاری لیزر اندولیفت

مانند همه درمان ها در همه زمینه های پزشکی، ماندگاری درمان های زیبایی در افراد متفاوت می باشد و بستگی به نوع پوست، وضعیت بدن، میزان و نوع مشکلات پوستی افرادی دارد که کاندید انجام این متد درمانی هستند. در برخی از موارد، اگر پزشک تشخیص دهد، اندولیفت برای افراد در فواصل زمانی مشخص جهت اثر گذاری بالاتر می تواند تکرار شود. ماندگاری لیزر اندولیفت نسبت به سایر روش هایی که برای جوانسازی پوست انجام می گیرند، بیشتر است و معمولاً بین 2 تا 3 سال دوام دارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

هزینه اندولیفت

هزینه اندولیفت کردن یک فرد به ناحیه‌ی تحت درمان و میزان ترمیم مورد نیاز و طول مدت درمان بستگی دارد و حتماً باید با تشخیص پزشک انجام شود.

عوارض جانبی اندولیفت

استفاده از این روش دارای عوارض درمانی خاصی نیست و تنها می‌توان به این اشاره کرد که بعضی‌اوقات در برخی افرادی که از آن استفاده می‌کنند و در ناحیه‌ای از پوست که فیبر نوری بسیار نازک وارد بدن می‌شود مقدار بسیار اندکی تورم یا التهاب پوستی دیده می‌شود که اصلاً مشکل خاصی نبوده و در مدت‌زمان بسیار کمی در حد چند روز به‌طور کامل رفع خواهد شد.

درمان بیماری های پوستی، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و تزریق چربی، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟تزریق چربی به سینه بهتر است یا پروتز سینه؟

تزریق چربی به سینه و پروتز سینه از روش های رایج برای افزایش حجم و فرم دهی سینه هستند. عمل پروتز سینه و تزریق چربی به سینه با هم تفاوت ‌های زیادی داشته و روش انجام آنها کاملاً با هم متفاوت است. این دو روش فقط در یک زمینه مشابه هستند و آن هم افزایش حجم و فرم دهی سینه ها است. ... ادامه مطلب

ترمیم تزریق چربی صورتترمیم تزریق چربی صورت

برخی از افراد تنها به یک جلسه تزریق چربی نیاز دارند و برخی دیگر باید چندین جلسه آن را انجام دهند. فاصله بین جلسات تزریق چربی که معمولا چندین ماهه است باید به گونه‌ای باشد که اثربخشی مناسبی جهت ماندگاری نتایج داشته باشد ... ادامه مطلب

آیا داشتن پوستی شاداب با طراوت سفت و با حجم مناسب امکان پذیر است؟آیا داشتن پوستی شاداب با طراوت سفت و با حجم مناسب امکان پذیر است؟

پوست شاداب و با طراوت، عاری از چین و چروک و خطوط برجسته، لک، تیرگی و کدورت است. همچنین حجم مناسبی دارد و افتادگی در آن مشاهده نمیشود. برای داشتن پوستی زیبا و جوان می‌توانید از مشاوره رایگان کارشناسان کلینیک پوست دکتر رامین مدرسی بهره مند شوید ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.