اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت با تزریق ژل چیست؟

بالا رفتن سن و پیر شدن صورت، موجب افت بافت به خاطر آتروفی چربی و از بین رفتن حجم در اثر جذب استخوان می‌شود؛ به همین خاطر است که تزریق ژل به کمک حجم از دست رفته صورت می‌آید. تزریق ژل برای زیباسازی و کانتورینگ صورت در نواحی مختلف مانند زاویه فک پایین، چانه انجام می‌شود تا ساختاری زیبا برای صورت به ارمغان بیاورد. مزیت این روش، تغییر فرم صورت با روشی مطمئن و ایمن است که در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود؛ اما نتایج منحصر به فرد و چشم‌گیری برای فرد ایجاد می‌کند بدون اینکه به گذراندن دوره نقاهت خاصی نیاز داشته باشد.

از این رو پرکننده‌ها به عنوان یک راهکار مطمئن و سریع برای تغییر فرم صورت استفاده می‌شود. به عبارت دیگری این پرکننده‌ها محصولی همه‌جانبه هستند که انواع مختلفی برای انتخاب وجود دارد که متناسب با انواع نیازهای بیمار هستند.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031

مزایای کانتورینگ صورت با تزریق ژل

زاویه سازی صورت با تزریق ژل

انواع ژل کانتورینگ صورت

مواد مختلفی برای زاویه دادن به فک از طریق تزریق استفاده می‌شوند که عبارتند از:

  1. اسید هیالورونیک (Restylane Lyft و Juvederm Voluma یا Volux)
  2. هیدروکسیلاپاتیت کلسیم (CaHA)

افراد مناسب جهت کانتورینگ صورت با تزریق ژل

برای انجام عمل کانتورینگ صورت، حالت صورت افراد باید دارای ویژگی‌هایی باشد. به عبارت دیگر این عمل برای همه قابل انجام نیست و افرادی با ویژگی‌های ذیل می‌توانند گزینه مناسبی برای این عمل باشند:

اقدامات قبل از کانتورینگ صورت با تزریق ژل

برای داشتن صورتی زیباتر و رسیدن به نتیجه‌ی مطلوب قبل از عمل باید نکاتی را رعایت کنید. زنان باردار و شیرده نمی‌توانند این عمل را انجام دهند. 10 روز قبل از کانتورینگ صورت از مصرف انواع مکمل‌ها و داروهای رقیق‌کننده خون اجتناب کنید تا دچار عوارضی مانند خونریزی نشوید. همچنین بهتر است مصرف مشروبات الکلی و دخانیات خودداری کنید تا دوران نقاهت کوتاه‌تر و سریع‌تری را تجربه نمایید.

نحوه انجام کانتورینگ صورت با تزریق ژل

طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از ژل‌های پرکننده، به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند، با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت، تزریق پرکننده‌های پوست باعث تو پر کردن پوست‌های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند، می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوان‌تر می‌کند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت‌های پس از کانتورینگ صورت با تزریق ژل

پس از انجام کانتورینگ صورت از انجام حرکات بدنسازی که باعث فشار به ناحیه صورت می‌شود اجتناب کنید و همچنین تا 2 هفته پس از درمان در گرمای زیاد مانند سونا و یوگای داغ قرار نگیرید. عدم استعمال دخانیات و مشروبات الکلی را تا دو هفته بعد از کانتورینگ صورت ادامه دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

عوارض کانتورینگ صورت با تزریق ژل

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا جوش یا آکنه درمان قطعی دارد؟آیا جوش یا آکنه درمان قطعی دارد؟

جوش یا آکنه همان برجستگی‌های ناخوش آیندی است که به رنگ سفید، سیاه یا قرمز در سطح پوست ایجاد می‌شوند و زیبایی و لطافت پوست را تهدید می‌نمایند.نکته مهم در ارتباط با آکنه، اسکار ناشی از آن یا جای جوش است که درمان آن دیگر به سادگی خود آکنه نیست. جهت آشنایی با درمان جای جوش این متن را از دست ندهید. ... ادامه مطلب

پلاسما جت برای از بین بردن لک صورتپلاسما جت برای از بین بردن لک صورت

پلاسماجت روشی تایید شده از سازمان بهداشت جهانی است که به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان لک نیز شناخته شده است ... ادامه مطلب

میکرونیدلینگ و جوانسازی پوستمیکرونیدلینگ و جوانسازی پوست

میکرونیدلینگ، یکی از جدیدترین روشهای غیرتهاجمی جوانسازی پوست است که با کمک سوزن‌های ریز، سوراخ‌های ریز و سطحی در پوست ایجاد می‌کنند که این سوراخ ها باعث تحریک و کلاژن سازی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.