اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

افزایش سن، افتادگی پوست و همچنین تغییرات تحلیل استخوانی منجر به تغییر زاویه‌ی فک و یا ظاهری ناخوشایند برای بسیاری از افراد است. زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. بازگردانی حجم از دست رفته صورت یا اختلالات مادرزادی به منظور زیبایی هدف زاویه سازی فک و صورت می باشد. انواع مختلفی از تکنیک ها و روشهای کانتورینگ صورت وجود دارد که قسمت های خاصی از صورت را هدف قرار می دهد تا به افراد کمک کند بهترین نتیجه را بگیرند. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد. نوع تکنیکی که شما انتخاب می کنید تا حد زیادی به قسمت هایی از صورت شما که باید بهبود یابد و اهداف شخصی شما بستگی دارد.

زاویه سازی صورت و بهبود فرم آن، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی صورت اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربردهای زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

مهمترین هدف از اجرای کانتورینگ صورت، زاویه سازی و فرم دهی به صورت است. مهمترین مواردی که کانتورینگ صورت می تواند در رفع آنها مؤثر باشد، عبارتند از:

زاویه سازی صورت

کاندیدای مناسب زاویه سازی صورت بدون جراحی

اگر هر یک از موارد زیر در شما صدق می کند، در آن صورت شما کاندید مناسبی برای تکنیک های زاویه سازی صورت خواهید بود:

تزریق ژل یا فیلر

زاویه سازی صورت با ژل یا فیلر یکی از روش های موقت و رایج زاویه سازی صورت است. طی جلسه درمانی، مقادیر مختلفی از فیلرهای پر کننده به قسمت‌های مختلفی از فک تزریق می‌شود. در این فرایند با پر کردن بعضی از قسمت‌های فک از داخل، فرم زوایا و منحنی‌های فک و چانه را تغییر و یک فک برجسته‌تر و خوش‌فرم ایجاد می‌شود. برای رفع افتادگی پوست روی فک و پایین صورت، تزریق پرکننده‌های پوست باعث توپر کردن پوست‌های شلی که از زیر فک آویزان شده‌اند، می‌شود و فک بیمار را بازسازی و جوانتر می‌کند.

لیفت با نخ

این روش نیز یکی از محبوب ترین روش های استفاده شده در زاویه سازی صورت است. در این روش ابتدا پزشک معالج، نواحی ورود و خروج نخ را بر روی صورت بیمار مشخص می کند. سپس با سوزن های نازک و مخصوص این کار، نخ ها را وارد قسمت های مورد نظر کرده و پس از خروج، نخ ها را گره زده و آن را زیر پوست مخفی می کند. استفاده از نخ باعث لیفتینگ صورت و بالا کشیدن پوست می شود. این روش هیچگونه عارضه ای ندارد و باعث ایجاد زخم یا اسکار بر روی صورت نمی شود.

تزریق چربی

در زاویه سازی فک با تزریق چربی بر خلاف زاویه سازی با فیلر ، از هیچگونه ماده مصنوعی استفاده نمیشود. چربی هایی که در این تکنیک در نقاط مختلف صورت تزریق می شوند، برگرفته از نقاط دیگر بدن از جمله شکم و پهلوها هستند. زاویه سازی صورت با چربی، سالم ترین روش برای زاویه سازی صورت است.

راديوفرکوئنسی (آر اف فرکشنال )

روش راديو فرکوئنسي يك روش بدون جراحت و غير فرسايشي براي سفت كردن پوست و بازسازي و شکل‌دهی مجدد به برجستگی گردن، صورت و بدن است .آر اف پوست يك روش طراحی‌شده براي برطرف كردن شل شدگي و آويزان شدن پوست می‌باشد . آر اف فرکشنال كار خود را با نفوذ جريان امواج راديويي به لايه درم ( عمیق‌ترین لايه پوست ) و لایه‌های زیرپوستی انجام می‌دهد و باعث سفت شدن بافت‌های زيرين می‌شود و تفاوتي چشمگیر در بافت صورت ايجاد می‌کند .

تزریق بوتاکس

پزشک برای زاویه دار کردن صورت به بهترین نحو ممکن، ابتدا آناتومی صورت بیمار را تحت بررسی قرار داده و بدین ترتیب ارتباط آن با برجستگی، شکل و اندازه فک را مشخص می کند. سپس در صورت بزرگ بودن عضلات فک از ماده بوتاکس برای کم کردن اندازه این عضلات بهره می گیرد. تزریق بوتاکس در عضلات نواحی مورد نظر انجام میگردد و خط فک ظریف تری را برای بیمار ایجاد می نماید.

هایفوتراپی

زاویه سازی فک و صورت با دستگاه هایفو امکان پذیر می‌باشد. در این روش با تابش امواج فراصوت بر روی پوست که باعث کلاژن سازی و لیفت پوست و کمی چربی سوزی می شود، زاویه سازی انجام می‌پذیرد.

لیزر

در این روش ابتدا، پزشک در کنار گوش‌ها و چانه 3 برش کوچک 1 میلیمتری ایجاد می‌کند. برش‌ها کوچکتر از نوک یک خودکار بوده و بعد از التیام یافتن، اسکار آنها به چشم نمی‌آید. مایع بیحسی از طریق برش‌های ایجاد شده و وارد بدن می‌شود. این مایع فوراً عمل می‌کند تا راحتی بیمار در طول عمل تضمین شود. برای درمان پوست و لایه بافت همبند زیر آن که به عنوان پایه و تکیه‌گاهی برای پوست صورت عمل می‌کند از انرژی لیزر با هدف‌گیری دقیق استفاده می‌شود. در صورت نیاز، پزشک با استفاده از یک کانولای مکش کوچک چربی‌های اضافی را تخلیه می‌کند.

مراقبت‌های قبل و بعد از زاویه سازی صورت بدون جراحی

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی زاویه سازی صورت بدون جراحی

در صورتی که زاویه سازی، توسط پزشک مجرب و با رعایت اصول علمی و مواد مصرفی استاندارد انجام شود بدون عارضه است. عوارضی شامل تورم که ظرف 3 الی 7 روز برطرف می‌شود. کبودی که 5 تا 7 روز برطرف می‌گردد.

هزینه زاویه سازی صورت بدون جراحی

برای زاویه دار کردن صورت روش های مختلفی وجود دارد و این هزینه نیز بر اساس عوامل گوناگون تعیین می شود.

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه هالیفت کامل اندوسکوپی پیشانی ابرو شقیقه و گونه ها

لیفت آندوسکوپی صورت یک نوع عمل زیبایی برای پوست صورت است که برای جوانسازی چهره افراد استفاده می شود. ... ادامه مطلب

آر اف فرکشنالآر اف فرکشنال

جوانسازی صورت ولیفت صورت با آر اف فرکشنال یکی از روشهای جدید درمانی ولیفت صورت بدون جراحی می باشد که در آن از امواج رادیوفرکوئنسی برای جوانسازی پوست صورت استفاده میشود. ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورتتزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.