اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشی
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / اصلاح فرم بینی / تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی

تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی

اگر از فرم و شکل بینی خود ناراضی هستید و از ریسک جراحی به دلیل تهاجمی بودن آن، امکان عدم رضایت از شکل ظاهری و ایجاد عوارضی که ممکن است تا همیشه همراه فرد باشد و دوران نقاهت طولانی می‌هراسید، نگران نباشید چون با روشی بجز جراحی هم می‌توانید عیوب بینی خود را برطرف کرده از شکل ظاهری آن احساس رضایتمندی داشته باشید. تزریق ژل قوز بینی یا رینوپلاستی مایع، روشی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توانید به نتایج دلخواه در فرم بینی خود دست پیدا کنید.

رینوپلاستی یا زیبایی بینی بدون عمل جراحی یک شیوه درمانی بی‌خطر و غیر‌تهاجمی جایگزین برای رینوپلاستی قدیمی می‌باشد. در این روش شکل بینی با تزریق ژل تغییر داده می‌شود. با توجه به حساسیت و تاثیر چشمگیر بینی در صورت، تزریق ژل بینی نیاز به دقت و ظرافت بالایی دارد و توجه به این امر از نظر پزشک مربوطه بسیار مهم می‌باشد و توصیه اکید می‌شود، این روش ترمیمی، در کلینیک‌های معتبر و تحت نظر پزشک حاذق انجام گیرد.

اگر تمایل به تزریق ژل برای اصلاح فرم بینی خود دارید، می‌توانید با مراجعه به کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، به بهترین نتایج در این زمینه دست پیدا کنید. امروزه اصلاح فرم بینی به وسیله تزریق ژل، به عنوان روشی سریع و آسان معرفی شده است.

ولی لازم به ذکر است، اگر این درمان تحت نظر پزشک مجرب و مسلط به این کار، انجام نگیرد ممکن است باعث مرگ بافت و یا حتی کوری چشم‌ها شود. در حال حاضر رشد و استقبال روز افزون تزریق ژل بینی باعث شده تا افرادی غیر از پزشکان، دست به انجام این روش بزنند، بنابراین احتمال بروز عوارض جانبی و خطرات پس از تزریق ژل بسیار بالا رفته است، چراکه این افراد گواهینامه‌ها و مجوزهای لازم را برای انجام این عمل نداشته و با آناتومی صورت آشنا نیستند.

زیبایی بینی با تزریق ژل

اصلاح فرم بینی با تزریق ژل در چه مواردی انجام می‌شود؟

با وجود موارد ذکر شده هر شخص با هر هدفی، نمی‌تواند به منظور رسیدن به تناسب و فرم بهتر در بینی خود اقدام به اصلاح فرم بینی با تزریق ژل نماید. در ادامه به مواردی که می‌توان برای رفع آنها از روش تزریق ژل بینی استفاده کرد اشاره می‌نماییم تا بتوانید در مورد انتخاب روش مناسب به بهترین نتایج دست پیدا کنید.

- صاف و گرد کردن نوک بینی
- بالا بردن یا صاف کردن بینی
- از بین بردن انحراف پل بینی
- رفع قوز بینی

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزیت‌های تزریق ژل اصلاح فرم بینی

در این روش نیازی به بی‌هوشی نیست بلکه شخص هوشیار بوده و می‌تواند مرحله به مرحله تزریق ژل را مشاهده نماید ، از مهمترین مزیت‌های این روش می‌توان به تورم و کبودی بسیار اندک اشاره کرد. مختصر کبودی هم که ممکن است ایجاد شده باشد پس از دو الی سه روز برطرف خواهد شد. همچنین پس از انجام این روش نیازی به استراحت نیست.

حسن دیگر این روش بدون درد بودن آن است. ضمن اینکه در این روش به دلیل غیردائمی بودن آن، اگر نتایج دلخواه حاصل نشد می‌توان بدون هیچ مشکلی بینی تغییر شکل داد و نیاز به تحمل فرم جدید به مدت طولانی (مانند تغییرات دائمی بینی در جراحی رینوپلاستی) نخواهد بود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه جوانسازی با متد مزوتراپی در اصفهان می‌باشد .


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مهدی شمس [ 1399-08-13 ]
با عرض سلام و ادب یک نوبت معاینه جهت اصلاح فرم بینی و چانه میباشم .

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
درباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانیددرباره آر اف فرکشنال بیشتر بدانید

یکی از ابزارهایی که پوست را برای ساخت کلاژن بیشتر با ایجاد حرارت تحریک می‌کند؛ دستگاه آر اف فرکشنال است. این دستگاه با بکارگیری امواج رادیوفرکوئنسی موجب شکست کلاژن های قدیمی و ساخت کلاژن های جدید می‌شود ... ادامه مطلب

آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟آیا برجسته سازی لب با تزریق چربی قابل انجام است؟

افزایش حجم لب ها با تزریق چربی، روشی است که شامل تزریق بافت چربی خود بیمار در لب ها برای افزایش حجم وفرم بهتر لب است. این عمل پیوند چربی نیز نامیده می شود که با برداشتن بافت چربی از مناطقی مانندشکم و سپس تزریق آن به لب ها یا نواحی دیگر در صورت و بدن انجام می‌شود ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی پلک فوقانی بدون جای بخیه چگونه انجام می شود؟بلفاروپلاستی پلک فوقانی بدون جای بخیه چگونه انجام می شود؟

بلفاروپلاستی بدون جراحی، تکنیک کاملاً جدید و به روز اروپا است که در آن از تیغ یا لیزر برای برش استفاده نمی‌شود. در واقع برشی داده نمی‌شود بلکه از پلاسما برای انجام این کار استفاده می‌شود و همچنین نیازی به بیهوشی عمومی یا بی‌حسی موضعی (تزریقی) نیست، بلکه از کرم بی‌حسی برای این روش استفاده می‌شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.