اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت

مقایسه هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت

پوست هم مانند سایر اندام و حتی بیش از برخی از اندام، در اثر افزایش سن دچار فرسایش می‌شود. فرسایش پوست به طُرق مختلف صورت می‌گیرد که کاهش حجم و فرم مناسب، ایجاد لک و تیرگی، افزایش وسعت منافذ و افتادگی پوست از نشانه‌های بارز آن می‌باشد. در ارتباط با درمان افتادگی پوست یا لیفتینگ، امروزه روشهای بیشماری از قبیل لیفت با نخ و ... وجود دارد که دو روش بیش از همه مورد استقبال پزشکان و بیماران قرار گرفته است که یکی از آنها استفاده از امواج اولتراسوند یا هایفوتراپی است و دیگری جراحی لیفت صورت. ما در این مقاله به مقایسه جوانسازی پوست با هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت خواهیم پرداخت، و این دو روش را از بعد معایب و مزایا در قیاس با هم بررسی می‌نماییم. در ادامه با ما باشید.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

هایفوتراپی صورت یا جراحی لیفت صورت، کدام بهتر است؟

برای آنکه بدانیم جراحی لیفت صورت بهتر است یا هایفوتراپی صورت، نیاز است تا شناخت دقیقی از این دو روش داشته باشیم تا بتوانیم گزینه مناسب را انتخاب نماییم.

هایفوتراپی صورت چیست؟

هایفوتراپی صورت روشی غیر تهاجمی و سرپایی است که بدون ایجاد برش و بخیه به لیفت پوست صورت می‌پردازد و نتایج چشمگیری با این روش در پوست صورت مشاهده می‌گردد. در این روش با استفاده از امواج اولتراسوند (همان امواج بکار گرفته شده در سونوگرافی)، جوانسازی پوست انجام می‌شود و در زمان انجام آن هیچ اثری از سوختگی یا عارضه خاص دیگری ایجاد نمی‌شود. محققان با انجام چندین آزمایش بالینی کوچک دریافتند که هایفو برای لیفت صورت و بهبود چین و چروک، یک روش ایمن و مؤثر است؛ و افراد در طی چند ماه پس از درمان می‌توانند نتایج فوق العاده این روش را مشاهده کنند. نتیجه نهایی لیفت صورت با هایفوتراپی پس از 3 تا 6 ماه بروز می کند و حدود 2 سال نیز ماندگاری دارد. شما می‌توانید برای تمدید هر چه بیشتر ماندگاری هایفوتراپی، سالانه اقدام به تکرار آن نمایید و از نتایج بهتر و ماندگار تری بهره مند گردید.

مزایای هایفوتراپی

معایب هایفوتراپی

شاید تنها دو عیب برای این روش بتوان در نظر گرفت که عبارتند از:

جوانسازی پوست با هایفوتراپی

جراحی لیفت پوست صورت چیست؟

در این روش همانطور که از نامش پیداست، در واقع با یک جراحی و مسائل خاص آن روبه رو هستیم. در روشهای جراحی بالطبع برش، بخیه و خونریزی را خواهیم داشت و عوارضی که پس از جراحی ایجاد می‌شود، ممکن است تا مدتی شما را از انجام فعالیتهای روزمره باز دارد. در جراحی لیفت آنچه اتفاق می‌افتد؛ کشیدن پوست و برداشتن ‌پوستهای اضافه است. این روش می‌تواند افتادگی و چین و چروک‌های صورت را درمان کند. برای انجام این عمل، برش‌هایی در اطراف گوش و در زیر موها ایجاد می‌شوند که به جراح اجازه می‌دهد پوست را از روی عضلات زیر آن جدا کند. سپس جراح پوست اضافی را جدا کرده و پوست باقی‌مانده را تا محل بریدگی‌ها می‌کشد و آن را بخیه می‌زند.

مزایای جراحی لیفت پوست صورت

معایب جراحی لیفت پوست صورت

اینستاگرام دکتر مدرسی

امروزه هایفوتراپی به عنوان یک درمان امیدبخش معرفی شده است که می تواند جایگزین جراحی لیفت صورت باشد، به خصوص در افراد جوان که نمی خواهند ریسک جراحی را بپذیرند و علاقه ای به سپری کردن دوران نقاهت پس از جراحی لیفت صورت ندارند. با این وجود هایفوتراپی برای افرادی که دارای چین و چروک های زیاد و عمیق تری هستند، و افتادگی پوست آنها زیاد است؛ به خوبی عمل نمی کند.

در این شرایط جراحی لیفت صورت در کنار عوارض و مشکلاتی که ممکن است ایجاد کند؛ با نتایج بهتری می‌تواند همراه باشد. حال با توجه به اطلاعات گنجانده شده در این مقاله، می‌توانید بسته به انتظارات، شرایط و میزان افتادگی و چین و چروک‌های پوست؛ تصمیم بگیرید که برای لیفت پوست صورت از چه روشی استفاده کنید.

کلینیک پوست مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تاثیر پروفایلو روی صورتتاثیر پروفایلو روی صورت

پروفایلو قادر است مانند لیفتینگ عمل کند. با این تفاوت که پر شدن حجم را در تمام نواحی صورت ایجاد می کند و توانایی انتشار دارد. منظور از حجم، حجم فیزیکی نیست، بلکه آب رسانی کامل به پوست شفافیت می بخشد که انگار صورتتان شاداب و حجیم شده است. تزریق ژل پروفایلو در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی به صورت کامل ... ادامه مطلب

روشهای فرم دهی و افزایش حجم لبهاروشهای فرم دهی و افزایش حجم لبها

یکی از مهمترین ساختارهای صورت شما لب‌هایتان است. گرچه لب بخش کوچکی از ساختمان صورت را تشکیل می‌دهد ولی تأثیر چشمگیری بر نمای کلی ظاهر هر شما دارد ... ادامه مطلب

درمان فرورفتگی گیجگاهدرمان فرورفتگی گیجگاه

در لغت، فیلر به معنای پرکننده است. از معنی این کلمه تاحدی می‌توان به کاربرد آن پی برد و به این جهت که جنس این نوع از پرکننده ژل مانند است، در اصطلاح عامه به آن ژل نیز گفته می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.