اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت

رقابت جوانسازی پوست با هایفو و جراحی لیفت

با افزایش سن و به دلیل کاهش قدرت عضلات و روند کلاژن سازی، پوست صورت استحکام و قابلیت ارتجاعی خود را از دست خواهد داد. نتیجه‌ی این موضوع، ایجاد افتادگی و چروک‌های نسبتاً زیاد صورت می‌باشد. روش‌های مختلفی برای از بین بردن آثار پیری از صورت وجود دارند که از جمله این روش‌ها هایفوتراپی و جراحی لیفت صورت می‌باشد که در زمینه‌ی جوانسازی پوست با هم رقابت دارند.

در لیفت صورت، بافت‌های صورت با استفاده از تکنیک‌های مختلف درمان می‌شود و ظاهر فرد را جوان‌تر می‌کند. افرادی که بر اثر مواردی چون افزایش سن، شاهد بروز مشکلات پوستی بوده‌اند، با کمک این روش می‌توانند پوستی زیبا و شاداب داشته باشند. در طی انجام روش هایفو و جراحی لیفت صورت، ساختار چهره بهتر می‌شود، افتادگی صورت برطرف می‌شود، چین‌وچروک‌ها از بین می‌رود و پوست باکیفیت‌تری خواهید داشت.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاندیدای مناسب لیفت صورت

هایفوتراپی

نحوه انجام جراحی لیفت صورت

این جراحی به صورت سرپایی انجام می‌شود. می‌توان از روش بی‌حسی موضعی و یا بیهوشی عمومی برای انجام جراحی بهره برد. این موضوع به نظر پزشک و تقاضای بیمار بستگی دارد. در برخی موارد بیمار به علت ترس از جراحی، عضلات صورت خود را منقبض می‌نماید که برای انجام جراحی مضر می‌باشد. به همین دلیل پزشک ترجیح می‌دهد بیمار را بیهوش نماید یا از داروهای آرام بخش برای رفع استرس بیمار استفاده کند. برای شروع جراحی و بعد از بی حس نمودن منطقه موردنظر، نیاز است که کلیه قسمت‌های صورت را تقسیم‌بندی نموده و برش‌هایی که باید، داده شود.

معمولاً سعی می‌شود این برش‌ها در کنار گوش و در خط رویش مو انجام شود تا بتوان مناطقی را که بخیه زده می‌شود پنهان نمود. با دقت برش‌های لازم داده‌شده و سلول‌های و بافت‌های اضافی برداشته و زیر پوست صورت خالی می‌شود. بعد از این مرحله، قسمت‌های برش داده شده را بخیه می‌زنند و جراحی به اتمام می‌رسد. این جراحی بین 2 تا 6 ساعت نیز ممکن است به طول بینجامد. دقت و ظرافت در این روش بسیار اهمیت داشته و به همین دلیل توصیه می‌شود به بهترین جراح لیفت صورت مراجعه نمایید. تخصص و تبحر جراح می‌تواند در نتیجه جراحی بسیار مؤثر باشد، به خصوص جراحی‌هایی که در حوزه زیبایی انجام می‌شود و نیاز به ظرافت بیشتری دارد.

ابتدا صورت تقسیم‌بندی شده و برش‌های لازم داده می‌شود. بعد از اینکه برش لازم با احتیاط و دقت صورت گرفت، سلول‌های چروکیده پوست به همراه چربی برداشته شده و زیر پوست خالی می‌شود. سپس با بخیه‌های بسیار ریز محل‌های برش بسته می‌شوند. جراحی به اتمام می‌رسد. این بخیه‌ها بسیار ریز و کوچک هستند و بعد از بهبودی به صورت کامل از روی صورت محو می‌شوند. هرچند بیشتر برش‌ها در کنار گوش انجام می‌شود و با موهای فرد می‌توان این ناحیه را تا بهبودی پوشش داد. لیفتینگ یا جراحی کشیدن پوست بین 2 تا 6 ساعت طول خواهد کشید و بستگی به این دارد که چه ناحیه‌ای مورد جراحی قرار گیرد یا میزان چین و چروک‌ها چقدر عمیق می‌باشند.

مزایای جراحی لیفت صورت

مزایای متعددی را می‌توان برای این روش جراحی زیبایی برشمرد. مهم‌ترین فواید انجام عمل لیفتینگ صورت در قسمت زیر آورده شده است:

  1. عمل لیفت صورت به از بین بردن تأثیرات نامطلوب افزایش سن، فشارهای عصبی و قرار گرفتن در معرض عوامل محیطی مختلف کمک می‌کند.
  2. جراحی لیفت صورت با هدف بهبود کلی ظاهر فک و بخش‌های مختلف صورت جهت کاهش چروک‌ها و سایر نشانه‌های پیری انجام می‌شود.
  3. جراحی لیفت صورت اگر به طور صحیح انجام شود، عضلات را کشیده و سفت کرده، پوست را صاف می‌کند و جذابیت چهره را به آن باز می‌گرداند.
  4. جراح لیفت صورت با برداشتن این بافت‌های اضافی می‌تواند بالا کشیدن پوست صورت را به خوبی انجام داده و افتادگی پوست در اطراف خط فک، غبغب، اطراف چشم‌ها و پیری نمایان شده در کل چهره را درمان کند.
  5. مهم‌ترین مزیتی که می‌توان برای جراحی لیفت صورت بیان کرد، این است که عمل لیفتینگ صورت دائمی‌ترین روش برای از بین بردن مشکلات پوستی وابسته به افزایش سن (مانند چین‌وچروک، افتادگی پوست و …) می‌باشد.

مراقبت‌های پس از جراحی لیفت صورت

اقدامات بعد از جراحی از این قرار است:

  1. در ابتدا باید به توصیه‌ها و تأکیدهای پزشکتان گوش فرا دهید و آنها را در روند بهبودی بعد از جراحی لحاظ کنید.
  2. استفاده از داروهایی که دکتر تجویز کرده است سر موقع ضروری است.
  3. مراقبت‌های تغذیه‌ای بسیار مهم است؛ بنابراین مهم است که از انواع سبزیجات و میوه‌ها استفاده کنید.
  4. در هنگام خوابیدن باید به نحوه‌ای بخوابید که هیچ فشاری به سطح پوست صورتتان وارد نشود.
  5. استفاده از انواع مایعات و آب فراوان در دوران نقاهت و بهبودی بسیار اهمیت دارد.
  6. روزی برای شما مقرر می‌شود که برای کشیدن بخیه مراجعه کنید؛ بنابراین بهتر است که در همان روز به پزشک مراجعه کنید و عمل برداشتن بخیه‌ها را انجام دهید.

معایب جراحی لیفت صورت

میزان ماندگاری لیفت صورت

در این روش، پوست صورت و بافت عمیق گردن سفت می‌شود. در عین حال پوست اضافه‌ای که باعث ایجاد چین و چروک شده است، از بین می‌رود.

مدت زمانی که طول می‌کشد تا دوباره چین و چروک‌ها در پوست ایجاد شوند، به مراقبت بیمار بستگی دارد؛ اما این روش بین 2 تا 10 سال دوام دارد. اشعه مضر آفتاب، کاهش هورمون‌های زنانه، تغذیه نادرست، استرس و استفاده بیش از حد مواد آرایشی باعث پیری و بازگشت چین و چروک‌ها می‌شود. هر چقدر که در مراقبت از پوست حساس‌تر باشید، مدت دوام آن طولانی‌تر می‌شود.

عوارض جانبی جراحی لیفت صورت

لیفتینگ صورت، یک عمل جراحی معمولی و عموماً موفقیت‌آمیز است، با این تفاسیر ممکن است همانند هر عمل جراحی دیگری خطرات خود را داشته باشد. اگرچه این ریسک‌ها به‌ ندرت بروز می‌کنند، با این ‌حال بسیاری از بیماران به برخی عوارض جانبی گذرا در لیفت صورت دچار خواهند شد که طی چند هفته رفع می‌شود و جای نگرانی نیست.

نحوه انجام هایفوتراپی

متخصص یا تکنسین قبل از هر چیزی قسمت مورد نظر را کاملاً پاکسازی می‌کند و ممکن است موادی مثل کرم‌های زیبایی را به صورت شما قبل از شروع کار بزند و سپس دستگاه هایفو روی پوست شما قرار داده می‌شود. نمایشگر فراصوت روی صفحه اطلاعات را نشان می‌دهد و باعث می‌شود که تنظیمات درستی را برای دستگاه اعمال کند و انرژی فراصوت به قسمت مورد نظر انتقال داده می‌شود که ممکن است بین 30 تا 90 دقیقه طول بکشد. سپس دستگاه را از روی صورت برداشته می‌شود و اگر درمان بیشتری مورد نیاز باشد حتماً باید پزشک برای شما برنامه‌ریزی کند.

مزایای هایفوتراپی

مزیت روش هایفو نسبت به سایر روش‌های لیفتینگ صورت:

1) هایفو روشی کاملاً مؤثر، ایمن و تأیید شده حتی توسط سازمان غذا- داروی آمریکا (FDA) در درمان افتادگی پوست هست اما کاملاً غیرتهاجمی بوده و کوچک‌ترین آسیبی به سطح پوست نمی‌زند. برخلاف روش‌های جراحی و لیزر، بعد از انجام هایفو شواهدی از برش، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب بر روی پوست دیده نمی‌شود و فرد به راحتی می‌تواند کارهای معمول روزمره خود را ادامه دهد و نیاز به استراحت و نقاهت خاصی نیست.
2) دومین نکته اینکه انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می‌گردد و برخلاف روش‌های لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه نیست. ناگفته نماند چون پوست بافتی زنده و پویا هست بعد از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سنی ادامه می‌یابد و عملاً هیچ روشی اثری دائمی ندارد؛ اما اثر هایفو با یک جلسه درمان تا مدتی طولانی به ویژه در صورت رعایت اصول نگهداری پوست باقی می‌ماند.
3) از نظر اقتصادی در مقایسه با روش‌های جراحی انجام هایفو کم هزینه‌تر می‌باشد.
4)بدون جراحی می‌باشد، در نتیجه عوارض جراحی مثل کبودی و خونریزی و … را ندارد.
5)فقط در یک جلسه انجام می‌شود.
6)نتایج ماندگار دارد.
7)درد ندارد. (چون درد غیر تحملی ندارد پس حتی نیاز به بی حسی موضعی هم ندارد)
8)نیاز به بستری ندارد. (به صورت سرپایی انجام می‌شود)
9)روشی بی خطر و ایمن برای انسان می‌باشد؛ چون هیچ نوع اشعه‌ای ندارد یعنی هایفو (HIFU) دقیقا مثل سونوگرافی با امواج صوتی اولتراسوند عمل می‌کند که کاملاً بی‌خطر است.
10)هیچ نوع عارضه پوستی مثل لک و زخم و … روی پوست ایجاد نمی‌کند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مراقبت های پس از هایفوتراپی

1. از قرار گرفتن در معرض نور خورشید بپرهیزید.
2. آب بیشتری بنوشید.
3. از مصرف الکل خودداری کنید.
4. از خراشیدن و خاراندن پوست پرهیز نمایید.
5. از دوش گرفتن با آب داغ بپرهیزید.

میزان ماندگاری هایفوتراپی

ماندگاری و میزان اثربخشی هایفوتراپی به عواملی زیادی بستگی دارد. مواردی مانند سن، میزان افتادگی پوست، سلامت عمومی، سبک زندگی، رژیم غذایی و مقدار رشته‌های کلاژن موجود در پوست می‌توانند ماندگاری و میزان اثرات درمانی را کاهش یا افزایش دهند. حداقل تا 6 ماه و حداکثر تا 3 سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است.

عوارض هایفوتراپی

بیمار ممکن است پس از درمان افتادگی پوست صورت با مقداری قرمزی و یا ورم مواجه شود و ممکن است مقداری حس سوزش داشته باشد. این علائم طی مدت چند ساعت از بین می‌روند. با وجودی که نتایج این روش درمانی به میزان عمل جراحی لیفت صورت برای رفع افتادگی پوست صورت واضح و آشکار نیست، هایفوتراپی می‌تواند ظاهر پوست شما را بدون عوارض هایفوتراپی و طبیعی سفت کرده و به تدریج آن را شاداب و جوان سازد.

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژللب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل

تزریق ژل به لب، درمانی سرپایی است. تزریق ماده پر کننده برجستگی مختصری را در بافت ایجاد می‌کند که ماندگاری قابل توجهی دارد. لب‌های صاف و بدون خط از مطلوب‌ترین خصوصیات هر فردی می‌باشند. ... ادامه مطلب

اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟اسکلروتراپی صورت چیست و چه کاربردی دارد؟

اسکلروتراپی یک روش درمانی است که از آن برای درمان واریس و رگ‌ های عنکبوتی استفاده می‌ شود. در این روش، پزشک یک محلول را به طور مستقیم به درون عروق آسیب دیده تزریق ‌می‌ کند که این محلول باعث التهاب دیواره داخلی رگ می‌ شود و منجر به تورم و چسبیدن آنها به هم خواهد شد ... ادامه مطلب

اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟اهداف درمانی تزریق بوتاکس دیسپورت چیست؟

بوتاکس دیسپورت از نظر کیفیت جزو بهترین برندهای جهانی است و در ایران هم طرفداران زیادی دارد بوتاکس دیسپورت دارای تاییدیه از وزارت بهداشت ایران است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.