اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند

لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند

امروزه پیشرف علم و تکنولوژی توانسته در همه زمینه‌ها، امکانات بیشتری برای توسعه فراهم کند. یکی از این پیشرفتها مربوط به ابداع ابزاری قدرتمند به نام لیزر می‌شود که به ویژه در عرصه های پزشکی توانسته است، تحولات شگفت انگیزی بوجود آورد. در این مقاله می‌خواهیم یکی از لیزرهای پوستی به نام ان دیاگ یا معرفی نماییم. این لیزر اختلالات پوستی گوناگونی را می تواند با پرتوهای خود درمان کند.

درمان بسیاری از مشکلات و ضایعات رنگ دانه ای پوست با لیزر ان دیاگ در اصفهان در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی انجام می‌پذیرد. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماهره های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربرد لیزر اندیاگ کیوسوییچ (Nd Yag Q.Switch)

تشخیص شرایط استفاده از این نوع لیزر با توجه به وضعیت بیمار و با تشخیص پزشک انجام می شود. اما به طور کلی موارد زیر از ناهنجاری هایی است که توسط لیزر یگ قابل درمان است.

کاربرد لیزر ان دیاگ  بر روی پوست

لیزر ان دیاگ (ND:YAG) چیست؟

لیزر ان دیاگ جزو لیزرهای جامد می باشد که دارای یک میله کریستالی است و با استفاده از تولید امواج با طول موج بسیار بالا به لایه های پوست نفوذ کرده و باعث تخریب سطح کنترل شده ای از پوست می شود. پس از آنکه سطح مورد نظر تخریب شد، پوست به طور خودکار شروع به بازسازی سطح تخریب شده خواهد کرد. این فرآیند موجب رفع کک و مک و به وجود آمدن پوست تازه میشود.

مزایای استفاده از لیزر ان دیاگ

این دستگاه در حال حاضر پرکاربردترین دستگاه در سراسر دنیا به منظور ریموو کردن تاتو می باشد. از ویژگی های این دستگاه می توان به موارد زیر اشاره نمود:

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی لیزر ان دیاگ Nd:YAG

عوارض جانبی در درمان با لیزر ان دیاگ Nd:YAG معمولا جزئی است و ممکن است شامل درد در طول درمان، قرمزی، تورم و خارش بلافاصله پس از درمان که ممکن است چند روز پس از جلسه درمانی نیز ادامه یابد؛ می‌باشد. همچنین به ندرت ممکن است رنگدانه پوست انرژی بیش از حد نور را جذب کند و کمرنگ شود که این مشکل نیز خود به خود حل می شود. همچنین کبودی محل لیزر در 10درصد از بیماران رخ می دهد. و در موارد بسیار نادر ممکن است فرد دچار نوعی عفونت باکتریایی در محل درمان شود که این موضوع نیز با تجویز داروی آنتی بیوتیک مناسب به راحتی قابل درمان است.

هزینه درمان با دستگاه ان دی یاگ

هزینه درمان با این دستگاه به مساحت ناحیه تحت درمان، تخصص پزشک، تعرفه های کلینیک، خدماتی که توسط کلینیک ارائه می گردد و … بستگی دارد و قبل از مراجعه به پزشک نمیتوان هزینه دقیقی برای درمان اعلام نمود.

نقش اساسی مو در زیبایی افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت مو به روش FIT در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت مو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورتتأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌ دهند، به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. ... ادامه مطلب

مراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورتمراحل پاکسازی و جوانسازی پوست با اکسیژن تراپی صورت

در اکسیژن تراپی پوست جوان شده و استحکام پیدا می‌کند. لک‌هایی که به واسطه نور آفتاب و یا حاملگی نیز روی پوست به وجود می‌آیند، با استفاده از این روش درمانی قابل‌رفع شدن هستند. ... ادامه مطلب

مزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پامزایا، نحوه تزریق، مراقبتها و ماندگاری تزریق چربی به ساق پا

انتقال چربی یا پیوند چربی ساق پا یک روش جراحی کم تهاجمی برای افزایش حجم و زیبایی ناحیه ساق است. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.