اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / لیزر عروق عنکبوتی کنار بینی

لیزر عروق عنکبوتی کنار بینی

پوست وسیع‌ترین و آشکارترین قسمت بدن است و وظایف متعددی را بر عهده دارد. پوست در محافظت از بدن نقش مهمی دارد. افزایش سن یا هر بیماری ای بر روی پوست تاثیر می‌گذارد و بر روی پوست نمایان میشود. آکنه، لک، کک و مک، چین و چروک و ضایعات عروقی کنار بینی و همچنین ضایعات عروقی در پاها ازمشکلاتی است که بر روی پوست نمایان میشود. داروها و محصولات مراقبت پوست این اثرات و علایم را کاهش میدهند اما استفاده از لیزر درمانی، درمان موثر و ایده آل برای مشکلات پوستی است.

شما می‌توانید برای درمان ضایعات عروقی به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. در این مرکز با بکارگیری لیزر ان دیاگ می‌توانید این عروق خونی واضح روی پوست را به نحو مطلوبی رفع و درمان نمایید. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

ضایعات عروقی (عروق خونی) روی پوست

ضایعات عروقی، عروق خونی قرمز‌ رنگ بر روی پوست است که بر زیبایی فرد تاثیر میگذارد. این ضایعات از بدو تولد و افزایش سن یا بنا به دلایل دیگری ایجاد میشوند. می‌توان با روش‌های غیرجراحی کم تهاجمی ضایعات عروقی را از بین برد و جذابیت و اعتمادبنفسی بیشتر را برای بیمار به ارمغان آورد. رگ‌های خونی در ایجاد ضایعات عروقی پوست نقش اصلی دارند. ضایعات عروقی انواع مختلفی دارند. بعضی ضایعات از بدو تولد وجود دارند و مادرزادی هستند، برخی از ضایعات در اثر بالا رفتن سن یا تماس بیش از حد با نور فرانبفش خورشید ایجاد شده و برطرف کردن آنها از نظر زیبایی اهمیت دارد. با لیزر ضایعات عروقی از بین میرود یا حداقل کمرنگ یا کوچک می‌شود.

لیزر عروق عنکبوتی کنار بینی

تلانژیکتازی‌ها، آنژیوم‌های گیلاسی، پویکیلودرمای سیوات از انواع اصلی ضایعات عروقی هستند که در کاهش زیبایی فرد تاثیر دارند و توسط لیزر ان دیاگ قابل درمان است.

تلانژیکتازی (رگ‌های عنکبوتی)

تلانژیکتازی: رگ خونی غیرطبیعی، کوچک و قابل مشاهده در پوست است. رنگ این رگ از قرمز روشن تا بنفش تیره متفاوت میباشد. این رگ‌های سطحی روی گونه و اطراف بینی، ساق پا و ران‌ مشاهده می‌شوند و ظاهر نامطلوب به پوست می‌دهند. عوامل ارثی و ژنتیکی، تماس طولانی با امواج فرابنفش خورشید، بیماری‌های پوستی، تغییرات هورمونی، برخی از بیماری‌های داخلی از دلایلی است که موجب ایجاد ضایعه عروقی از نوع تلانژیکتازی میشود.

آنژیوم گیلاسی

آنژیوم گیلاسی برجستگی قرمز رنگ شبیه خال قرمز رنگ است که قطر کمی دارد. این ضایعه بعد از سی سالگی ایجاد شده و روی تنه و اندام‌ها دیده می‌شود. آنژیوم گیلاسی اغلب کف دست و پا یا صورت را گرفتار نمی‌کند و بیخطر است. این ضایعه عروقی خوش خیم به لیزر عالی جواب می‌دهد.

پویکیلودرمای سیوات

پویکیلودرمای سیوات به تغییرات در رنگ پوست گفته میشود که در دو طرف گردن، گونه‌ها یا بالای قفسه سینه مشاهده میشود و مناطقی از بدن که در معرض با نور خورشید قرار دارد. تماس طولانی مدت با نور خورشید، تغییرات هورمونی مربوط به یائسگی از علل ایجاد این ضایعه میباشند. لیزرهای عروقی در بهبود این ضایعات بسیار موثر و کارآمد هستند.

درمان برخی از نشانه های عروقی با لیزر ان دیاگ

لیزر درمانی درون عروقی روشی کم تهاجمی، سریع، بی‌خطر و مؤثر است و برای درمان رگ‌های واریسی موثر و مفید واقع شده است. بیماران مبتلا به واریس می‌توانند از مزایای لیزر درون عروقی بهره‌مند شوند. ضایعات عروقی صورت را توسط پالس‌های لیزر ان دی یاگ و با هدف قرار دادن رنگدانه‌های قرمز (هموگلوبین) انجام میدهد. لیزر ان دیاگ برای رفع و حذف رگ‌های عنکبوتی روی صورت (تلانژکتازی) و پاها استفاده میشود.
زمان درمان این ضایعات بسته به شکل، وسعت و محل ضایعات و همچنین نوع پوست متفاوت است. دوره نقاهت این لیزر کوتاه است و بهبودی کوتاهی دارد. برای انجام این لیزر بیمار بیهوش نمیشود و جای زخم باقی نمی‌ماند و موفقیت و نتیجه مطلوب در این روش بسیار بالاست.

درمان آنیکومیکوز با لیزر یاگ

آنیکومیکوز نوعی عارضه در ناخن است که در اثر بیماری های قارچی بوجود می‌آید. برای درمان این بیماری از تکنولوژی لیزر یاگ استفاده میکنند. تعداد جلسات درمانی طبق نظر پزشک و بر حسب نیاز شما پس از معاینه و مشلوره انجام میشود.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

شکل ضایعات عروقی بعد از لیزر ان دیاگ

ضایعات ناشی از تلانژیکتازی‌، بعد از لیزر، ممکن است سریعا محو یا کمرنگ شود. اگرتلانژیکتازی‌ بعد از لیزر از بین نروند، چند هفته بعد از لیزر به مرور کمرنگ می‌شوند.
بعد از لیزر آنژیوم‌های گیلاسی بنفش رنگ می‌شوند و پس از مدتی کم کم کوچک شده و کمرنگ می‌شوند.

عوارض لیزر ان دیاگ

امکان دارد قرمزی، ورم و کبودی بر روی پوست ایجاد شود. ولی اگر طبق تجویز پزشک خود عمل کنید از بروز عوارض کاسته می‌شود.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی، با بهره‌گیری از کادری مجرب و به‌روزترین متدهای علمی، در محیطی آرامش‌بخش، و منطبق بر استانداردهای نوین پزشکی، آماده ارائه خدمات در زمینه بهترین لیزر موهای زائد در اصفهان می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟انجام سابسیژن چه مزایایی دارد؟

سابسیژن برای آزاد کردن نوارهای بافتی پیوندی اسکار انجام می‌شود که مانند کمندی دور اسکار را گرفته است و با کشیدن اسکار به سمت داخل باعث ایجاد فرورفتگی روی پوست می‌شود. ... ادامه مطلب

لیزر خط ریش مردان برای چه کسانی مناسب است؟لیزر خط ریش مردان برای چه کسانی مناسب است؟

لیزر موهای زائد یک روش کلینیکی برای حذف موهای بدن است که در آن اشعه‌ی نوری پرانرژی به پوست تابیده و باعث غیرفعال شدن چرخه‌ی رشد موها می‌شود. این اتفاق بدون اینکه به پوست بدن آسیبی برسد، رخ می‌دهد. ... ادامه مطلب

تزریق ژل اصلاح فرم بینی یا رینوپلاستی غیر جراحیتزریق ژل اصلاح فرم بینی یا رینوپلاستی غیر جراحی

در معنای لغوی کلمه رینوپلاستی به زیبایی بینی گفته می‌شود که این فرایند به دو صورت جراحی و غیر جراحی قابل انجام است. در این مقاله بر آن شدیم تا این دو روش را با هم مقایسه کرده معایب و مزایای روش غیر جراحی را بررسی نماییم ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.