اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / تاثیر جراحی لیفت شقیقه در زیبایی و عوارض آن

تاثیر جراحی لیفت شقیقه در زیبایی و عوارض آن

یکی از مشخصات چشمان زیبا این سات که گوشه چشم به سمت بالا متمایل باشد و حالتی افتاده و رو به پایین نداشته باشد. برخی از افراد به دلایل ژنتیکی گوشه چشمهای افتاده‌ای دارند و برخی دیگر هم ممکن است به دلیل افزایش سن به مرور زمان دچار افتادگی گوشه چشم شوند. به هر جهت روشی وجود دارد که به صورت سرپایی با نتایج درخشان می‌تواند این مشکل را رفع نماید. در این مطلب به معرفی هرچه بیشتر لیفت شقیقه به جهت رفع افتادگی گوشه چشم و ابروها خواهیم پرداخت.

در صورت نیاز به انجام این روش و پاسخ به سوالات در زمینه لیفت شقیقه با شماره‌های 8-36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.
آدرس کلینیک پوست، مو، لیزر و زیبایی دکتر رامین مدرسی: اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ

جراحی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه که به عنوان “لیفت تمپورال ابرو و چشم” نیز شناخته می شود ، یک عمل جراحی پلاستیک است که با هدف لیفت صورت، ابرو و چشم را به سمت بالا و شقیقه ها می کشد. این جراحی از بین رفتن خطوط پنجه کلاغی و سفت شدن پوست اطراف شقیقه را نیز به دنبال دارد.

لیفت شقیقه گاهی به عنوان یک جراحی مستقل انجام می‌شود و در مواردی هم ممکن است با جراحی های دیگر مانند بلفاروپلاستی (لیفت پلک) و جراحی لیفت صورت همزمان باشد. جراحی لیفت شقیقه را می توان با برش های کوچک که کاملاً درون خط رویش مو پنهان می‌گردند؛ انجام داد. در نتیجه این عمل هیچ اسکاری از جراحی قابل مشاهده نخواهد بود و حتی اگر جای برشی وجود داشته باشد (جای برش لیفت شقیقه بسیار مختصر و کوچک است)، زیر موها پنهان خواهد بود.

روش جراحی لیفت شقیقه چگونه است؟

لیفت شقیقه توسط دکتر رامین مدرسی بصورت سرپایی و با استفاده از بی حسی موضعی و در موارد نادری تحت بیهوشی انجام می‌گیرد. در این جراحی ابتدا، یک برش کوچک در خط رویش مو، بالای گوش ایجاد می‌شود. از طریق این برش، بافت زیرین متحرک شده و سپس به حالت معلق در می آید تا قسمت خارجی ابرو و اطرف چشم کشیده تر شوند. پوست های اضافی برداشته می شوند و در قسمت ایجاد برش بخیه های ریز زده می شود.

لیفت شقیقه در اصفهان

عمل لیفت شقیقه برای چه کسانی مناسب است؟

یکی از علل اصلی افتادگی شقیقه، گوشه بیرونی چشمها و انتهای ابروها، افزایش سن می‌باشد. به طور کلی می‌توان گفت افراد زیر برای انجام لیفت شقیقه مناسب می‌باشند:

عوارض جراحی لیفت شقیقه

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مزایای جراحی لیفت شقیقه

اصلی‌ ترین و مهم ترین فواید انجام لیفت شقیقه این است که این جراحی عارضه بسیار کمی داشته و اسکار و جای زخم ناشی از آن در مدت زمان کوتاه از بین می‌ رود یا زیر خط رویش مو‌ها پنهان می‌ شود. همچنین لیفت شقیقه در نهایت ساده بودن، نیازمند تخصص و تبحر پزشکی می‌باشد؛ که قرار است اقدام به این عمل نماید. در این صورت عوارض عمل لیفت شقیقه بسیار کم خواهد بود و نتایج بسیار شگفت انگیز می‌باشند

از دیگر مزیت های لیفت گوشه چشم از شقیقه عبارت اند از:

مراقبتهای پس از جراحی لیفت شقیقه

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :شهناز رمضانی [ 1401-08-11 ]
سلام هزینه عمل شقیقه چقدر است

پروانه راکی [ 1401-07-09 ]
اموزنده بود درباره مزو تراپی ها و اندولیفت و لیفت شقیقه

سمیرا ایرانی [ 1401-07-05 ]
سلام هزینه جراحی لیفت شقیقه چقدر میشه؟

مریم حیدری [ 1401-07-04 ]
پستتون عالی بود خیلی دوست داشتم نزدیک بود میومدم این کارو انجام میدادم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
معرفی انواع مزوتراپی و کاربردهای این روشمعرفی انواع مزوتراپی و کاربردهای این روش

مزوتراپی روشی غیر جراحی است که با استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌های مکرر در موضع درمان انجام میشود. در واقع تزریق داروها با ترکیبات خاص، در پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرارگیرد را مزوتراپی میگویند ... ادامه مطلب

تزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورتتزریق چربی برای رفع عدم تقارن صورت

تعادل و تقارن در صورت، ویژگی بارزی در زیبایی است. زیبایی و تقارن اعضای صورت نقش مهمی در افزایش اعتمادبنفس افراد دارد. البته این امکان وجود دارد که بطور معمولی و بدون هیچ جراحی کم تهاجمی ای، صورت کاملا متقارن نباشد ... ادامه مطلب

مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟مزوژل جوانساز جالپرو چیست؟

جالپرو ماده ای قدرتمند در آبرسانی و جوانسازی پوست است. تزریق این ژل یک روش چند منظوره برای پر کردن چین و چروک ‌های عمیق و برطرف کردن ترک های پوستی و درمان جای جوش است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.