اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / مقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوست

مقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوست

هایفو روشی کاملا موثر، ایمن و تایید شده حتی توسط سازمان غذا- داروی آمریکا (FDA) در درمان افتادگی پوست است اما کاملا غیرتهاجمی بوده و کوچکترین آسیبی به سطح پوست نمی زند. برخلاف روشهای جراحی و لیزر، بعد از انجام هایفو شواهدی از برش، بخیه، کبودی، قرمزی، زخم و التهاب بر روی پوست دیده نمی شود و فرد به راحتی می تواند کارهای معمول روزمره خود را ادامه دهد و نیاز به استراحت و نقاهت خاصی نیست.

انجام تنها یک جلسه هایفو باعث بروز بهبودی به مدت یک تا سه سال می گردد و برخلاف روشهای لیزری نیاز به تکرار ماهانه چندین جلسه نیست. ناگفته نماند چون پوست بافتی زنده و پویا دارد؛ بعد از هر روش جوانسازی، روند تغییرات سنی ادامه می یابد و عملا هیچ روشی اثری دایمی ندارد اما اثر هایفو با یک جلسه درمان تا مدتی طولانی به ویژه در صورت رعایت اصول نگهداری پوست باقی می ماند. این روش نسبت به روشهای جراحی پرهزینه و در مقایسه با روشهای لیزری که نیاز به تکرار دارند؛ از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر است و با قیمت تمام شده کمتری انجام می‌شود.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

عمق‌ های مختلف نفوذ هایفو:

عمق 5/1 میلی‌متر :
درمان در این سطح به منظور روشن کردن پیگمانتاسیون (تجمع رنگدانه‌ها) و روشن کردن پوست انجام می‌شود. میزان ملانین پوست پس از چهار جلسه درمان‌ هفتگی هایفو در عمق 1٫5 میلی‌متر کاهش محسوسی می‌یابد.
عمق 3 میلی‌متر :
گرم کردن بافت در عمق 3 میلی‌متر عموماً به منظور کشیدن و سفت کردن پوست انجام می‌شود. هایفو در این عمق ناحیه‌ای را هدف قرار می‌دهد که کلاژن ساختاری در آنجا قرار دارد و تولید کلاژن را با تحویل انرژی دقیق تحریک می‌کند.
عمق 5/4 میلی‌متر :
در این عمق اثر لیفتینگ به دست می‌آید. سیستم آپونوروز عضلانی سطحی (SMAS) معمولاً در این عمق قرار دارد. لایه SMAS لایه‌ای است که جراح آن را در عمل لیفت صورت محکم می‌کند. بنابراین بیمار در اثر تحریک و کشیدن لایه SMAS در عمق 4٫5 میلی‌متری از همان نتایج لیفتینگ برخوردار می‌شود.

هایفو مناسب چه افرادی نمی باشد؟

وجود عفونت فعال در ناحیه درمان
در افرادی که دارای دیابت پیشرفته هستند
وجود پروتز فلزی در ناحیه درمان
افراد زیر 30 سال
خانم باردار
کسانی که ایمپلنت دندان انجام داده اند و به اختلالات خونی دچار هستند، نباید از این روش استفاده کنند. همچنین، کسانی که ژل تزریق کرده اند باید حداقل 6 ماه صبر کنند و سپس اینکار را انجام دهند. افرادی که باردار هستند و یا به بیماریهایی نظیر صرع دچار هستند کاندیدای خوبی برای استفاده از این روش نیستند.

مقایسه هایفوتراپی با سایر روشهای لیفتینگ پوست

مزایای هایفو تراپی چیست؟

هایفوتراپی دارای مزایای بسیار زیادی است که برخی از آنها عبارتند از :

مراقبت های قبل و بعد از هایفو

قبل از هایفو تراپی نیاز به کار خاصی نیست (جز در موارد خاص مختصری بی حسی موضعی کفایت می کند). اما پس از هایفوتراپی نباید پوست گرم شود و بهتر است از ترکیبات خوراکی فعال کننده کلاژن سازی استفاده شود.

ماندگاری اثر هایفو (HIFU)

حدود دو سال باقی می ماند ولی به عواملی مانند میزان شلی و نوع رژیم غذایی ، سن، ژنتیک و… لیفت ناشی از هایفو( HIFU) بستگی دارد اما بعضی از افراد می خواهند همیشه ژستی جوان داشته باشند که در این صورت می توانند هر1- 2 سال یکبار این روش را تکرار کنند.

هایفوتراپی برای چه کسانی مناسب است؟

هایفوتراپی برای کسانی مناسب است که پوستشان تا حدی شل شده که دیگر استحکام سابق را ندارد. برای مثال، غالباً پایین آمدن خطر ابرو یا کیسه‌ای شدن پوست اطراف پلک‌ها، اولین نشانه‌های پیر شدن پوست هستند. عموماً، این روش برای آن‌هایی که دهه سوم عمرشان را سپری می‌کنند و افراد مسن‌تری که پوستشان در حد نسبتاً کم تا متوسطی شل شده است مناسب می‌باشد.

هرچند که نمی‌توان از هایفوتراپی به جای یک عمل جراحی لیفت صورت استفاده کرد، اما افراد بسیاری هستند که از نظر روانی، مالی یا امکانات برای جراحی آمادگی ندارند و تنها خواستار یک لیفتینگ صورت جزئی هستند. این روش، همچنین، برای افرادی که می‌خواهند کوچکترین نقایص چهره‌شان را به سرعت رفع کنند و آن‌هایی که به دنبال طولانی‌تر کردن تأثیرات عمل‌های زیبایی هستند نیز مناسب است.

عوارض هایفو چیست؟

بیمار ممکن است پس از درمان افتادگی پوست صورت با مقداری قرمزی و یا ورم مواجه شود و ممکن است مقداری حس سوزش داشته باشد. این علائم طی مدت چند ساعت از بین می روند. با وجودی که نتایج این روش درمانی به میزان عمل جراحی لیفت صورت برای رفع افتادگی پوست صورت واضح و آشکار نیست، هایفوتراپی می تواند ظاهر پوست شما را بدون عوارض هایفوتراپی و طبیعی سفت کرده و به تدریج آن را شاداب و جوان سازد.

صفحه اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری هایفوتراپی

بیمارانی که با هایفوتراپی درمان می‌شوند یک سال بعد از درمان هم همچنان کلاژن تازه و جوان خواهند داشت و بسته به وضعیت پوستشان وجود این کلاژن‌ها تا سال بعدی هم می‌تواند ادامه داشته باشد. با انجام درمان‌های تکمیلی (روتوش) می‌توان نشانه‌های فرایند پیری، که نحوه بروزشان در هر شخص متفاوت است، به سرعت از بین برد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خواش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیفت با نخ چقدر دوام داردلیفت با نخ چقدر دوام دارد

لیفت با نخ یکی از روشهای غیر تهاجمی جوانسازی و تاثیرگذار بر پوست است که در عین مقرون به صرفه بودن، ماندگاری بالایی هم دارد ... ادامه مطلب

لب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژللب هایی صاف و بدون خط با تزریق ژل

تزریق ژل به لب، درمانی سرپایی است. تزریق ماده پر کننده برجستگی مختصری را در بافت ایجاد می‌کند که ماندگاری قابل توجهی دارد. لب‌های صاف و بدون خط از مطلوب‌ترین خصوصیات هر فردی می‌باشند. ... ادامه مطلب

افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟افتادگی پوست چگونه درمان میشود؟

لیفت صورت روش کشیدن پوست های اضافی صورت برای جوانسازی صورت می باشد که می تواند شامل بالا کشیدن ابروها، رفع افتادگی پلک‌ها، زاویه دار کردن فک، مشخص کردن خط فک، رفع افتادگی غبغب و افتادگی پایین صورت باشد که سبب شادابی و جوان تر نشان دادن پوست شما شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.