اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / آیا تزریق فیلرها دائمی است؟

آیا تزریق فیلرها دائمی است؟

فیلرها یا همان پرکننده های پوستی موادی هستند که با استفاده از آنها می‌توان فرو رفتگی ها، خطوط چین و چروک و بافت از دست رفته را ترمیم نمود. همچنین اگر در قسمتی از صورت یا بدن تمایل به افزایش حجم وجود داشته باشد؛ تزریق فیلرها بهترین راهکار برای دستیابی به حجم بیشتر و فرم بهتر می‌باشد. در ادامه این بحث به معرفی کامل فیلرها و کاربرد آنها پرداخته می‌شود.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی، با بررسی دقیق نقاط ضعف و اشکالات بصری صورت و بدن و استفاده از معتبرترین برندها، بهترین تزریق فیلر در اصفهان صورت می‌پذیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با شماره‌های درج شده در این صفحه تماس حاصل فرمایید.

فیلر چیست؟

فیلرها به پرکننده های پوستی گفته می‌شوند که به روش تزریق به صورت موضعی به زیر پوست انتقال یافته و موجب رفع عیوب و زیبا سازی مناطقی مانند لب، چانه، گونه، زیر چشم و ... می‌شوند. فیلرها یا چربی هستند که از بدن خود شخص برداشته می‌شوند و به قسمتی که نیاز به افزایش حجم دارد تزریق می‌گردند و یا به صورت آماده قابل تهیه بوده و به سادگی توسط پزشک تزریق می‌گردند. با این وجود در باور عامه فیلر همان ژل است و اغلب چربی را فیلر تصور نمی‌کنند.

البته یکی از بهترین و ماندگار ترین فیلرها، همان چربی برداشته شده از بدن است که هم عوارضی مانند آلرژی در پی ندارد؛ و هم در صورت مهارت پزشک در برداشت، آماده سازی و تزریق چربی، می‌تواند با نتایج ماندگاری همراه باشد.

کاربرد تزریق فیلرها چیست؟

فیلرها 4 کاربرد اساسی دارند که به قرار زیر می‌باشد:

  1. فیلرها با خاصیت پرکنندگی که دارند؛ می‌توانند به خوبی چین و چروک ها و خطوط چهره را پر کرده و پوشش دهند. خطوط اخم، خنده و خطوط افقی پیشانی با تزریق فیلر به خوبی کاور شده و از بین می‌روند.
  2. همچنین از این مواد برای هم سطح نمودن اسکارهای آتروفیک یا فرو رفته نیز در کنار روشهایی مانند سابسیژن می‌توان بهره برد.
  3. یکی از کاربردهای اساسی تزریق فیلر، به قرینه سازی اعضای صورت مربوط می‌شود. در بسیاری از افراد گونه ها، شقیقه یا لبها به دلایل گوناگون قرینه نیستند. تزریق فیلر می‌تواند با قرینه سازی اجزای صورت، یکی از اصول زیبایی که همان حفظ تعادل و قرینگی است را برقرار سازد.
  4. بیشترین کاربرد تزریق فیلر برای افرادی است که می‌خواهند در یک قسمت از صورت یا بدن خود حجم بیشتر و فرم بهتری را تجربه کنند. این کاهش حجم یا از ابتدا و به صورت ژنتیکی وجود داشته است یا به مرور زمان در اثر افزایش سن، کاهش وزن، سبک زندگی و ... ایجاد گردیده. در هر صورت تزریق فیلر برای این موارد می‌تواند با بهترین نتایج همراه باشد.
تزریق فیلر چیست و چه کاربردی دارد؟ | بهترین تزریق فیلر در اصفهان

فیلرها به چه مناطقی تزریق می‌شوند؟

فیلرها در بدن به نقاطی مانند سینه، باسن و پشت دستها برای جوانسازی دست تزریق می‌گردند. و نقاطی در صورت که با تزریق فیلر جوانسازی می‌گردد و با افزایش حجم همراه می‌شود عبارتند از:

آیا تزریق فیلرها دائمی است؟
فیلرها بر اساس میزان ماندگاری به 3 دسته زیر تقسم بندی می‌شوند:

فیلرهای دائمی

همان طور که از اسم این فیلرها پیداست، این مواد قابل تجزیه به وسیله بدن نبوده و به طور دائم در بافت باقی می‌ماند. یکی از انواع این ژل‌ها خانواده پلی‌اکریل‌آمید است. یکی از انواع این ژل‌ها خانواده پلی‌اکریل‌آمید است. تزریق چربی هم به عنوان یک فیلر طبیعی، اگر به خوبی تزریق گردد و پزشک مهارت لازم را در انجام این عمل داشته باشد؛ می‌تواند تا سالها باقی مانده و بدون عوارض همراه فرد باشد.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

فیلرهای نیمه دائمی

این فیلرها شامل چند خانواده هستند از جمله کلسیم هیدروکسیل آپاتیت، پلی کپرولاکتون، پلی ال لاکتیک اسید و… که بین 2 تا 4 سال ماندگاری دارند. تزریق این فیلرها نکات و ملاحظات خاص خود را دارد، بنابراین باید توسط پزشک مجرب و آشنا به این شرایط تزریق شوند.

فیلرهای موقتی

فیلرهای موقت نیز انواع مختلفی دارند. یکی از انواع آنها، فیلرهایی بر پایه هیالورونیک اسید است که یکی از پرکاربردترین و کم عارضه‌ترین انواع فیلر می‌باشد. این فیلرها علاوه بر نقش پرکنندگی و جبران حجم از دست رفته بافت، سنتز کلاژن را هم تحریک می‌کنند و به این وسیله به پوست قوام بیشتری می‌بخشند.

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی با ارائه خدمات در زمینه رفع افتادگی پلک و چین و چروک‌های اطراف چشم، با انجام بهترین پلاسما جت در اصفهان، آماده خدمت رسانی به متقاضیان این روش می‌باشد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هلیا یاسری [ 1402-06-31 ]
فیلرهای دائمی چه عوارضی داره فیلرهای موقتی بهتره یا فیلرهای دائمی

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل لبتزریق ژل لب

تزریق ژل لب، یکی از راه‌های غیر تهاجمی، سریع و با حداقل عوارض است که می‌تواند به این افراد کمک کند تا با تغییراتی در لب‌ها، بر زیبایی صورت خود افزوده، حس رضایت‌مندی بیشتری نسبت به ظاهر خود داشته باشند ... ادامه مطلب

معرفی انواع مزوتراپی و کاربردهای این روشمعرفی انواع مزوتراپی و کاربردهای این روش

مزوتراپی روشی غیر جراحی است که با استفاده از دوزهای کم دارو با تزریق‌های مکرر در موضع درمان انجام میشود. در واقع تزریق داروها با ترکیبات خاص، در پوست ناحیه ای که قرار است تحت درمان قرارگیرد را مزوتراپی میگویند ... ادامه مطلب

علت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سرعلت پوسته پوسته شدن و خشکی، خارش و زخم پوست سر

آسیب ناخواسته و از دست دادن لایه ی بالایی پوست (اپیدرم) موجب پوسته پوسته شدن میشود. پوسته های موجود روی پوست سر هنگامی که روی سر فرد باشند، فرد دائماً آنها را می خاراند؛ اما این تنها باعث بدتر شدن عارضه می شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.