اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیفت میدفیس با تزریق فیلر

لیفت میدفیس با تزریق فیلر

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی‌ترین علل افتادگی و چین و چروک‌های پوستی هستند. با ضعیف شدن پوست، قدرت آن برای بالا نگه داشتن ساختارها و بافت‌های زیرین کاهش می‌یابد، به این معنی که دیگر نمی‌تواند اثرات جاذبه‌ی زمین را خنثی کند و نیروی جاذبه باعث افتادگی و شل شدن پوست می‌شود. تکنیک تزریق فیلر این امکان را می دهد تا پزشکان با استفاده از فیلرها در یک سری از نقاط تزریق روی صورت، لیفت ایجاد کنند و بر تقویت ویژگی های منحصر به فرد و بازگرداندن چهره جوانتر و کاهش ویژگی‌های نامطلوب صورت تمرکز می کنند. لیفت میدفیس یا لیفت میانی صورت یعنی تزریق فیلر در یک سوم میانی صورت که فضای بین لب بالایی تا گوشه چشم را هدف قرار می‌دهد و به سفت شدن پوست اطراف گونه ها کمک می‌کند. فیلر تزریق شده انواع مختلفی دارد که مؤثرترین آنها حاوی هیالورونیک اسید یا کلاژن هستند.

لیفت غیر جراحی پوست با روشهای کم عارضه و مقرون به صرفه برای جوانسازی پوست توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفتینگ با روشهای مختلف غیرتهاجمی از جمله لیفت میدفیس با تزریق فیلر می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت میدفیس با تزریق فیلر

نحوه لیفت میدفیس با تزریق فیلر

پزشک نواحی صورت که باید به کمک تزریق فیلرهای پوستی برجسته شود را انتخاب می‌کند. برای آماده شدن جهت انجام عمل تزریق، محل تزریق با مواد آنتی باکتری تمیز می‌شود. پزشک ممکن است علاوه بر پاک کردن پوست، ناحیه تزریق را به طور موضعی بی حس کند. با استفاده از سرنگ، فیلر در ناحیه میدفیس صورت تزریق می‌شود.

لیفت میدفیس با تزریق فیلر

اقدامات قبل از لیفت میدفیس با تزریق فیلر

  1. به مدت 14 روز قبل از تزریق ژل، از استعمال دخانیات و مصرف مشروب خودداری نمایید.
  2. مصرف داروهایی مانند آسپرین که باعث رقیق شدن و انعقاد خون می‌شوند را به مدت 2 هفته قبل از تزریق ژل گونه ، متوقف نمایید.
  3. آزمایش‌های تجویز شده توسط پزشک را به طور کامل انجام دهید.
  4. چنانچه مبتلا به بیماری بوده یا از داروی خاصی استفاده می‌کنید، پزشک خود را در جریان بگذارید.
  5. چنانچه به داروی خاصی حساسیت دارید، پزشک خود را از آن مطلع سازید.

مراقبت‌های پس از لیفت میدفیس با تزریق فیلر

  1. به منظور کاهش تورم در سه روز اول بعد از تزریق ژل، از کمپرس آب سرد استفاده کرده و در سه روز دوم از کمپرس آب گرم استفاده کنید.
  2. مصرف نمک را به حداقل برسانید، این کار در کاهش تورم مؤثر می‌باشد.
  3. از حمام‌های طولانی مدت، سونای بخار و خشک در سه هفته اول تزریق ژل پرهیز کنید.
  4. ناحیه مورد نظر را ماساژ نداده و تحت فشار قرار ندهید.
  5. از انجام فعالیت و کارهایی که به بدن فشار می‌آورد در طول دوره نقاهت خودداری نمایید.
  6. از لوازم آرایشی و کرم‌های ضد آفتاب به مدت 24 ساعت پس از تزریق ژل، استفاده نکنید.

موارد منع لیفت میدفیس با تزریق فیلر

ماندگاری لیفت میدفیس با تزریق فیلر

به طور متوسط، بیشتر فیلرهای پوست بین 12 تا 14 ماه ماندگاری دارند و برخی حتی از آن هم بیشتر دوام می‌آورند. دوام فیلر به بدن هر فرد هم بستگی دارد. بنابراین نسبت به اینکه بدن با چه سرعتی مواد شیمیایی را در خود تجزیه می‌کند، میزان ماندگاری آنها هم متفاوت است.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی لیفت میدفیس با تزریق فیلر

  1. ورم و التهاب
  2. کبودی
  3. خارش پوستی
  4. سرخی
  5. احتمال واکنش آلرژیک یا عفونت

هزینه لیفت میدفیس با تزریق فیلر

هزینه تزریق فیلر، بستگی به نوع و برند ژل استفاده شده میزان تزریق، ناحیه درمان، تعداد سرنگ‌های تزریق فیلر و دستمزد پزشک برای دستیابی به نتایج مطلوب دارد، بنابراین هزینه تزریق فیلر در افراد مختلف متفاوت است.

جراحی سرپایی تزریق چربی به باسن و بغل ران در اصفهان، از جمله اقدامات رایجی است که در کلینیک دکتر رامین مدرسی با مهارت بالا و کسب نتایج ماندگار، کم عارضه و رضایت بخش انجام می شود. شما می توانید جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لب هایی جذاب با لیفت لبلب هایی جذاب با لیفت لب

رایج ترین روش لیفت لب، انجام جراحی است. در این روش ایجاد برش و بخیه از اصول کار می‌باشد که بسته به انتظارات شما و صلاحدید پزشک، ممکن درست در بالای لب، کاملا زیر و چسبیده به بینی یا در امتداد خطوط کنار لب ایجاد شود ... ادامه مطلب

درمان خط اخم با تزریق فیلردرمان خط اخم با تزریق فیلر

تزریق فیلر خط اخم های عمیق از ساده ترین ، کم خطرترین و راحت ترین روش های جوانساز ی به حساب می آید که نسبتا هزینه کمتری نیز دارد . انواع مختلفی از فیلر برای این منظور استفاده می شود اما فیلرهای موقتی که هیالورونیک اسید تشکیل شده و مورد تایید سازمان غذا و دارو می باشند ، مناسب ترین هستند ... ادامه مطلب

معرفی روشهای کاشت مومعرفی روشهای کاشت مو

کاشت مو بصورت طبیعی یکی از پرطرفدارترین روش های درمان طاسی است که امروزه به دلیل شرایط زندگی و یا ژنتیکی مورد توجه عموم افراد قرار گرفته است . به طور کلی کاشت مو روشی از جراحی است که با انتخاب ریشه های مناسب برای پیوند مو می توان از ریزش مجدد مو ها جلوگیری کرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.