اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست

ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست

در هایفوتراپی لیفت پوست صورت و گردن بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و در این روش از امواج اولتراسوند بجای تیغ جراحی استفاده می‌گردد. از مزایای این روش حضور فرد بلافاصله پس از انجام هایفو در محیط کار است؛ زیرا هایفوتراپی نیاز به طی دوران نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارا می‌باشد. لیفتینگ با هایفو در ناحیه صورت نیازمند 20 -40 دقیقه زمان است. جنسیت در تاثیر پذیری هایفو اثری ندارد. ولی به دلیل تاثیرپذیری پوست و بازسازی آسان تر در سنین میانسالی نسبت به پیری، ممکن است نتایج بهتری هم در این سنین مشاهده گردد.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

روش کار و تاثیر گذاری هایفو جهت جوانسازی صورت وگردن چگونه است؟

زمانی که مقدار زیادی کلاژن و الاستین در لایه درمیس پوست وجود داشته باشند، پوست ما سفت و کشیده باقی خواهد ماند. هنگامی که بدن تولید کلاژن خود را کاهش می دهد، لایه های بالایی پوست شروع به چروک خوردن و شل شدن می کنند.

به همین خاطر، برای اصلاح این فرآیند، هایفوتراپی، با ارسال انرژی فراصوت به لایه درمیس، رشد کلاژن را تحریک می کند. موج دارای انرژی موجب بروز مقدار کمی آسیب دیدگی برای بافت پوستی می شود. با این حال، به محض بهبودی، پوست کلاژن جدید برای کشیده شدن بیشتر خود تولید خواهد کرد.

برای رسیدن به این هدف، هایفو لازم است که چهار لایه مختلف پوست را که بر روی ظاهر فیزیکی تاثیر می گذارند هدف قرار دهد. این چهار لایه عبارتند از:

  1. اپیدرم
  2. درمیس
  3. چربی های زیرپوستی
  4. سیستم عضلانی آپونوراتیک سطحی

به همین دلیل، هر یک از کارتریج های مختلف برای همگرا کردن امواج فراصوت در عمق خاصی از لایه های پوست طراحی شده است. پس از یک جلسه از انجام این درمان، پوست بیمار به طور پیوسته با ساخت کلاژن های جدید رو به بهبودی می آورد. لذا مزیت بزرگ استفاده از این روش رسیدن به نتیجه مطلوب پس از تنها یک جلسه است. همچنین نتایج قابل توجه را تا 6 ماه بعد از درمان می توانید مشاهده نمایید.

هایفوتراپی و لیفت پوست

اثر و نتیجه هایفوتراپی را کی مشاهده می کنید؟

پس از انجام هایفو فرد احساس سفتی و لیفت پوست را در محل درمان خواهد داشت. ولی اثر واقعی این روش از 3-6 ماه پس از عمل به طور محسوسی قابل رویت است. و نتایج لیفتینگ پوست حداقل تا 1 سال ادامه دارد.

آدرس صفحه اینستاگرام دکتر مدرسی

اقدامات قبل و بعد از هایفو تراپی چیست؟

قبل از هایفو تراپی نیاز به کار خاصی نیست ( جز در موارد خاص مختصری بی حسی موضعی کفایت می کند ) . البته تاکید میشود در جلسه درمان، با پوست شسته شده و بدون آرایش حاضر شوید. پس از هایفو تراپی فرد نبایستی پوست را گرم کند و بهتر است از ترکیبات خوراکی فعال کننده کلاژن سازی استفاده نماید.

اگر ساکن اصفهان هستید و تمایل به انجام اقدامات زیبایی، جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو و لیزر موهای زائد دارید، برای حصول بهترین نتایج درمانی، به پزشک پوست‌، مو و زیبایی در اصفهان مراجعه نمایید و از رجوع به افراد غیر پزشک جداً خودداری فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :علی کرمانی [ 1402-06-28 ]
هایفو تراپی هر جلسه چقدر هزینشه و سن هم تو این روش مهمه یا نه؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر عروق عنکبوتی کنار بینیلیزر عروق عنکبوتی کنار بینی

ضایعات عروقی، عروق خونی قرمز‌ رنگ بر روی پوست است که بر زیبایی فرد تاثیر میگذارد. این ضایعات از بدو تولد و افزایش سن یا بنا به دلایل دیگری ایجاد میشوند. می‌توان با روش‌های غیرجراحی کم تهاجمی ضایعات عروقی را از بین برد و جذابیت و اعتمادبنفسی بیشتر را برای بیمار به ارمغان آورد ... ادامه مطلب

تاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش موتاثیر پی آر اف در جوانسازی پوست و درمان ریزش مو

در دهه اخیر پی آر پی نتایج موثری برای درمان ریزش مو آندروژنیک نشان داده است . پی آر پی برای چند دهه در دندانپزشکی ، اورتوپدی و ترمیم زخم استفاده شده است . پی آر اف ( PRF ) نسل جدید پی آر پی می ‌باشد که وارد حیطه درمان ریزش مو شده است . در این مقاله به بررسی روش پی آر اف می پردازیم . ... ادامه مطلب

لیفت غیر جراحی بینی چگونه انجام میشود؟لیفت غیر جراحی بینی چگونه انجام میشود؟

لیفت بینی روشی است که برای برطرف کردن ایرادهای ظاهری بینی مانند قوز و افتادگی نوک بینی بکارگرفته می‌شود. با استفاده از این روش می‌توان در بخش‌های مختلف بینی تغییر ایجاد کرده و تناسب میان بینی و دیگر اجزای صورت را بیشتر کرد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.