اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / افراد منع از انجام هایفو چه کسانی هستند؟

افراد منع از انجام هایفو چه کسانی هستند؟

پوست صورت با بالا رفتن سن، دچار شل شدگی می شود و در زیبایی چهره بسیار تأثیر می گذارد. افزایش سن در این ناحیه علاوه بر شل شدن پوست، باعث ایجاد غبغب و چین و چروک می‌شود. تکنیک‌های درمانی مختلفی برای لیفت صورت وجود دارد؛ اما بسیاری از این روش‌ها، تهاجمی هستند و عوارض و مشکلات زیادی را برای بیمار ایجاد می‌کنند. هایفوتراپی را می‌توان امن‌ترین روش برای لیفت پوست صورت دانست. برخلاف بسیاری از روش‌های بهبود زیبایی، در هایفوتراپی این امواج فراصوت هستند که وظیفه درمانی را به عهده دارند. در هایفوتراپی با امواجی که با دستگاه به لایه‌های زیرین پوست فرستاده می‌شود، در واقع گرمای ایجاد شده از طریق این امواج سلول‌ها را دوباره تحریک به کلاژن سازی می‌کند که به این ترتیب باعث جوانسازی، لیفت و درمان قطعی افتادگی به جز در موارد منع هایفو که در ادامه معرفی میگردد، میشود.

اگر می‌خواهید بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه، لیفت پوست با هایفوتراپی در اصفهان را تجربه نمایید، می‌توانید به کلینیک تخصصی و مدرن دکتر رامین مدرسی مراجعه کنید تا در این مرکز با استفاده از به روزترین دستگاه‌ها، بهترین نتایج را شاهد باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

کاربرد هایفوتراپی

مزایای هایفوتراپی

روش درمانی هایفو یکی از پیشرفته‌ترین روش‌های بدون جراحی و غیرتهاجمی لیفت صورت است و مزایای زیادی دارد. برخی از آنها عبارتند از:

  1. 1 تا 3 جلسه درمانی برای رسیدن به نتایج دلخواه کافی است.
  2. نتایج هایفوتراپی حدود 1 تا 2 سال ماندگاری دارند.
  3. جلسات درمانی کوتاه مدت است و بین 30 تا 90 دقیقه طول می‌کشد.
  4. روش درمانی آسان، بی‌دغدغه و بدون دوره‌ی نقاهت یا ریکاوری
  5. بدون استفاده از تزریق و برش‌
  6. بدون خونریزی، درد و پانسمان
  7. می‌تواند باعث افزایش ماندگاری نتایج جراحی‌های زیبایی شود.
  8. می‌تواند همراه با روش‌های دیگر درمانی مثل میکرونیدلینگ انجام شود.
  9. هزینه‌ی بسیار کمتری نسبت به جراحی دارد.
افراد منع از انجام هایفو

ناحیه‌های قابل درمان با هایفوتراپی

متداول‌ترین ناحیه‌های قابل درمان به روش هایفوتراپی عبارت است از:

  1. ابرو و پیشانی
  2. چانه
  3. گردن
  4. گونه
  5. بخش پایین صورت (فک)
  6. خط فک و غبغب

طریقه انجام هایفوتراپی

شخص به آرامی روی تخت دراز میکشد و پزشک حدود 30 الی 45 دقیقه دسته دستگاه (پروب) هایفو (HIFU) را درست مثل سونوگرافی معمولی به آرامی روی پوست صورت در جهت های خاص روی صورت بیمار حرکت می دهد. این تکنیک درد غیر قابل تحملی ندارد و هیچ نیازی به بیهوشی و بیحسی ندارد و بعضاً حتی نیاز به کرم های موضعی بیحسی نمی باشد.

مراقبت های قبل از هایفوتراپی

مراقبت های پس از هایفوتراپی

موارد منع انجام هایفو

وجود استنت‌های فلزی در بدن فرد باعث ایجاد درد شدید شده که با تمهیداتی نظیر حائل گذاشتن مثل پد بین استنت فلزی و صورت فرد در موارد خاص قابل اجرا می باشد.

این افراد ممکن است برای نتیجه مطلوب نیاز به درمان‌های دیگری نیز داشته باشند.

امواج هایفو می تواند برای این افراد خطرناک باشد پس بهتر است قبل از هایفو با یک پزشک مشورت کنند.

بیمارانی که از ضربانسازها یا سایر دستگاه‌های الکترونیکی مشابه در داخل بدن استفاده می کنند مانند بیماران قلبی.

افرادی که پوستشان خشک است از سه روز قبل از درمان با هایفو از مرطوب کننده استفاده کنند.

داروهای سرکوب کننده ایمنی داروهایی هستند که امروزه برای درمان بسیاری از بیماریها خصوصاً داروهای خود ایمنی به کار میروند. مانند تمام داروهای دیگر این دسته دارویی نیز علاوه بر خواص عوارضی نیز دارد. به همین دلیل توصیه میشود کسانی که داروهای کورتیکواستروئید مصرف میکنند تا بعد از پایان دوره درمانی خود از هایفو استفاده نکنند.

دیابت در دراز مدت باعث آسیب به رگهای کوچک (میکرووسکولار) میشود. تکنولوژی هایفو با آسیبهای کنترل شده به پوست به بهتر شدن آن کمک میکند؛ اما اگر رگها آسیب دیده باشند میتواند باعث کبودی پوست شود.

از آنجایی که عدم تعادل هورمونهای تیروئیدی باعث آسیبهای مثل خشکی پوست میشود در نتیجه در این موارد توصیه میشود بعد از درمان دارویی هایپوتیروئیدی به فکر استفاده از تکنولوژی هایفو باشید.

هایفو با تحریک عضلات و لایه درم پوست به صاف شدن و پر شدن چروک کمک میکند. اگر از قبل با تزریقبوتاکس عضلات را فلج کرده باشیم شاید آن پاسخ دلخواه و مطلوب خود را نتوانیم دریافت کنیم.

هنوز هیچ تحقیق طولانی مدتی بر اثرات هایفو بر مادر باردار و جنین اثباتی بر ایمن بودن یا مضر بودن آن نکرده و برای احتیاط توصیه میشود که مادران باردار استفاده از هایفو را تا بعد از پایان بارداری به تعویق بیاندازند.

در موارد ایمپلنت دائم یا کاشت طلا ممکن است که هایفو به این ایمپلنت‌ها آسیب بزند و باعث آسیب به پوست اطراف آن نیز شود.

بعد از بسیاری از مشکلات قلبی یا مشکلات لخته خون و موارد مشابه آن استفاده از داروهایی که مانع از لخته شدن خون شود بسیار حائز اهمیت است؛ اما این داروها در مواردی که آسیب به بدن وارد شود احتمال خون ریزی را بیشتر میکند و به همین دلیل تا زمانی که پزشک تأیید نکرده باشد یا دوره درمانی داروها تمام نشده باشد بهتر است که از هایفو را روی پوست خود امتحان نکنید.

به طور کلی هر ضایعه پوستی که میتواند پوست را آسیب‌پذیرتر کند. به همین دلیل توصیه میشود با مصرف قرصها و آنتی بیوتیکهای موضعی و سایر درمانهای آکنه یا هر ضایعه پوستی دیگر به کاهش ریسک عوارض هایفو کمک کنید.

نه فقط مشکلات عفونی بلکه مشکلات خود ایمنی یا هر بیماری دیگری که بدن فرد را به طور سیستمیک درگیر کند بهتر است تا بعد از درمان یا کنترل آن هایفو انجام نشود. در توضیح بیماریهای خود ایمنی توجه به این نکته بسیار مهم است که به طور کلی نور باعث شعله ور شدن بیماری میشود و شدت بیماریهای خود ایمنی را افزایش میدهد.

پوستی که در حال خونریزی است یا به طور کلی زمانی که فرد از نظر همودینامیک stable نیست میتواند خطر باعث افزایش ریسک آسیبهای ناشی از هایفو شود.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

ماندگاری هایفوتراپی

میزان ماندگاری هایفوتراپی به موارد متفاوتی مانند سن، مقدار آسیب دیدگی ، ژنتیک و برنامه غذایی افراد بستگی دارد؛ اما طبق بررسی‌های انجام شده می‌توان گفت که تأثیرات هایفو حداقل تا 6 ماه و حداکثر تا 3 سال بعد از هایفوتراپی نتایج قابل مشاهده است و ممکن است در افراد این مقدار متغیر باشد. می‌توانید برای تأثیرگذاری این روش تعداد جلسات را بیشتر کنید.

هزینه هایفوتراپی

هزینه هایفوی صورت به عوامل مختلفی بستگی دارد و به همین دلیل ممکن است این هزینه در افراد مختلف متفاوت باشد. برخی از فاکتورهای مؤثر بر روی هزینه هایفو شامل وضعیت و شرایط پوستی، تعداد جلسات مورد نیاز، میزان چین و چروک در پوست و … می‌‎باشد.

عوارض هایفوتراپی

در ابتدا پوست قدری برافروخته و قرمز می‌شود که معمولاً محدود به طول درمان است، هرچند رفع شدن آن گاهی بیشتر طول می‌کشد. برخی بیماران با ورم، سوزش یا حساسیت به لمس مختصری روبرو می‌شوند که البته موقتی است. کبودی یا بی‌حسی موقتی ناحیه‌های کوچک پوست نیز از عوارض هایفوتراپی است که چندان شایع نیست.

جراحی بلفاروپلاستی پیک پایین یک عمل سرپایی می باشد که بدون نیاز به بیهوشی در کلینیک دکتر رامین مدرسی اصفهان انجام می‌شود. شما برای انجام بلفاروپلاستی در این مرکز می‌توانید با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ایرانشاهی [ 1401-12-09 ]
توضیحات شما عالی بود ممنونم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بهترین فاصله زمانی بین جلسات لیزر موی زائدبهترین فاصله زمانی بین جلسات لیزر موی زائد

اگر بین جلسات لیزر فاصله ایجاد نشود موهای غیر فعال فرصت رشد مناسب پیدا نمی کنند و بنابراین اشعه لیزر بر روی این دسته از موها هیچ تأثیری نخواهد گذاشت. فاصله جلسات لیزر موهای زائد برای هر فرد متفاوت است که با توجه به اولین مراجعه متفاوت و مشخص می گردد ... ادامه مطلب

از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟از چه روشهایی برای کاشت مو میتوان استفاده کرد؟

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد ... ادامه مطلب

تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟تزریق چربی به صورت چقدر ماندگاری دارد؟

اگر شما نیز دارای صورتی لاغر هستید و یا مشکل از بین رفتن چربی در ناحیه صورت دارید، می‌توانید از تکنیک تزریق چربی به صورت استفاده کرده و دوباره زیبایی را به خود بازگردانید. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.