اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟

با استفاده از چه روشهایی میتوان جوان شد؟

با توجه به اهمیت فراوانی که این روزها نسبت به جوانسازی پوست حس می‌شود؛ روشهای فراوانی نیز برای این قبیل اقدامات وجود دارد. در این مطلب به دسته بندی روشهای جوانسازی پوست پرداخته می‌شود و توضیحاتی پیرامون هرکدام ارائه می‌گردد. در ادامه با ما باشید.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی همواره تلاش کردیم تا بهترین و به‌روزترین روش‌های درمانی را برای مراجعین عزیز تدارک ببینیم. با توجه به این که امروزه بیشترین توجه پزشکی پوست و زیبایی به سمت روش‌های کم‌تهاجمی جوانسازی است؛ سعی کردیم تا خدمات متنوعی در این حوزه به مراجعین خود ارائه نماییم. شما می‌توانید برای جوانسازی پوست در اصفهان، با بکارگیری به روزترین و موثرترین روشها به این مرکز مراجعه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

روشهای جوانسازی پوست

روش‌های جوانسازی پوست را می‌توان در سه دسته‌ کلی قرار داد:

  1. روش‌های تهاجمی شامل جراحی‌های پلاستیک و زیبایی مثل کشیدن پوست
  2. روش‌های کم‌تهاجمی شامل هایفوتراپی، اندولیفت و روش‌های تزریقی مانند تزریق بوتاکس، چربی و ژل
  3. روش‌های غیرتهاجمی شامل مراقبت‌های کلی پوست مثل کرم‌های ضد چروک و درمان های خانگی برای جوانسازی پوست

روش‌های تهاجمی معمولاً هزینه‌های گزاف، نیاز به بستری شدن، دوره‌ی نقاهت طولانی و عوارض و خطرات بسیاری دارند؛ اما می‌توان گفت که ماندگارترین نتایج را دارند. روش‌های غیرتهاجمی کم‌خطرترین و ساده‌ترین روش‌ها هستند؛ اما تاثیر چندانی روی پوست نمی‌گذارند. روش‌های جوانسازی کم‌تهاجمی، عوارض و خطرات بسیار محدودی دارند، از روش‌های تهاجمی ارزان‌تر هستند و اثرات چشمگیری روی پوست می‌گذارند.

به طور کلی تا زمانی که بتوان از روش‌های کم‌تهاجمی یا بدون تهاجم برای جوانسازی استفاده کرد، راه‌هایی مانند جراحی لیفت صورت یا کشیدن پوست توصیه نمی‌شود. چرا که خطرات و عوارض روش‌های تهاجمی بیشتر است. پس قبل از اقدام برای جراحی یا روش‌های جوانسازی تهاجمی، روش‌های کم‌تهاجمی را امتحان کنید.

روش های جوانسازی پوست

لیزر اندولیفت

اندولیفت یکی از روش‌های جدید جوانسازی پوست است. در این روش کم تهاجمی، فیبر بسیار نازکی وارد پوست می‌شود و درون لایه‌‌های عمقی پوست قرار می‌گیرد. فیبری با استفاده از اشعه‌ی لیزر مادون قرمز (فرو سرخ) کلاژن‌سازی پوست را تحریک کرده و باعث ذوب شدن تجمعات اضافی چربی می‌شود. به این ترتیب شاهد کاهش افتادگی و سفتی پوست خواهیم بود.

برخی از کاربردهای اندولیفت در جوانسازی پوست:

هایفوتراپی

در هایفوتراپی از امواج فراصوت (اولتراسوند) استفاده می‌شود. یعنی همان امواجی که در دستگاه‌های سونوگرافی مورد استفاده قرار می‌گیرد. منتها در هایفو این امواج به صورت متمرکز به لایه‌ی خاصی از پوست انرژی وارد کرده و باعث تحریک تولید رشته‌های کلاژن، سفت شدن پوست و کاهش چین و چروک‌ها می‌شود. هایفوتراپی برای افراد بین 30 تا 75 سال که از شل شدگی خفیف تا متوسط پوست رنج می‌برند و می‌خواهند روند پیری پوست را به تاخیر بیندازند، بسیار مناسب است.

برخی از کاربردهای هایفوتراپی در جوانسازی پوست:

کربوکسی تراپی

در کربوکسی تراپی گاز دی اکسید کربن (CO2) به زیر پوست تزریق می‌شود. در هر منطقه از بدن که غلظت گاز دی اکسید کربن افزایش یابد، بدن ما برای اکسیژن رسانی و جبران تجمع دی اکسید کربن، خونرسانی به آن بخش را افزایش می‌دهد. به این ترتیب با تزریق گاز دی اکسید کربن، بدن را وادار به افزایش خونرسانی به منطقه‌ای خاص می‌کنیم. با افزایش خون‌رسانی، ترمیم سلولی اتفاق می‌افتد و وضعیت پوست بهبود می‌یابد.

یرخی از کاربردهای کربوکسی تراپی در جوانسازی پوست:

تزریق ژل

تزریق ژل یا فیلرها به لایه‌های مختلف پوست باعث حجم‌دادن به منطقه‌ی تحت درمان می‌شوند. فیلرها یا حجم‌دهنده‌ها به سه دسته‌ی دائمی، نیمه‌دائم و موقت تقسیم می‌شوند که مواد دائمی به علت عوارض و خطرات دیگر استفاده نمی‌شوند. مواد نیمه‌دائم هم به دلیل مشابه کمتر مورد استفاده قرار می‌گیرند. ژل‌های موقت که بهترین فیلرها هستند، از جنس هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. همان ماده‌ای که در ابتدای متن راجع بهش صحبت کردیم و گفتیم که مانند سیمان بین‌بافتی است.

برخی از کاربردهای تزریق ژل در جوانسازی پوست:

تزریق چربی

در تزریق چربی، بافت چربی با استفاده از روش لیپوساکشن از قسمتی از بدن برداشت شده و به دورن بالشتک‌های چربی زیر پوست تزریق می‌شود. ماندگاری این روش زیاد است و عوارض کمی دارد. بالشتک‌های چربی در نقاط مختلف پوست صورت مشاهده می‌شوند که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بالشتک‌ گونه‌ها اشاره کرد.

برخی از کاربردهای تزریق چربی در جوانسازی پوست:

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یکی از پرطرفدارترین روش‌های جوانسازی پوست در سرتاسر دنیا است. ماده‌ای که در بوتاکس استفاده می‌شود، نوعی سم است که باعث فلج شدن عضلات می‌شود. با فلج شدن عضلات صورت، خطوط و چین و چروک‌ها تا حد زیادی از بین می‌روند. تزریق بوتاکس در صورتی که تحت نظر یا توسط پزشک انجام شود، روشی بسیار ایمن و موثر در بهبود ظاهر صورت است.

برخی از کاربردهای تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست:

اگر ساکن اصفهان هستید و تمایل به انجام اقدامات زیبایی، جوانسازی پوست، کاشت مو و ابرو و لیزر موهای زائد دارید، برای حصول بهترین نتایج درمانی، به پزشک پوست‌، مو و زیبایی در اصفهان مراجعه نمایید و از رجوع به افراد غیر پزشک جداً خودداری فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :قاسم جعفری [ 1402-06-31 ]
سلام آقای دکتر لیزر اندولیفت توی یک جلسه تاثیر میزاره یا اینکه به چند جلسه ممکنه بکشه هزینش چقدره ؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاشت مو به روش fit با تراکم futکاشت مو به روش fit با تراکم fut

تنها راه درمان قطعی ریزش مو و افزایش تراکم مو، کاشت مو است. در افراد دچار به طاسی، عمل زیبایی کاشت موی طبیعی موجب افزایش نسبی تراکم موها خواهد شد که به عنوان بهترین روش افزایش تراکم موها در افراد مختلف مورد توجه قرار می گیرد. ... ادامه مطلب

جراحی لیفت شقیقه چیست؟جراحی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیبا تر کردن حالت آنها انجام می‌ شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ های شما درشت‌ تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابرو ها نیز متناسب خواهد شد. ... ادامه مطلب

تخلیه ژل صورتتخلیه ژل صورت

ژل های دائمی ممکن است به مرور زمان شما را با عوارضی مانند عفونت و جا به جا شدن ژل روبه رو سازند که در اغلب موارد بهترین راه درمان، تخلیه به موقع ژل است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.