اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر

نیدلینگ صورت چیست؟

نیدلینگ یکی از روش‌های غیر تهاجمی برای درمان آسیب‌های پوستی است که با تحریک سلول‌های تولیدکننده کلاژن به ترمیم و رفع آسیب‌های پوستی کمک می‌کند. فرآیند ترميم پوست به ضخیم تر شدن لایه درم و نرم تر شدن چین و چروک ها می انجامد. پوست محکم تر و کشیده میشود، خاصیت کشسانی خویش را بازمی یابد، چین و چروک و خطوط ظریف کاهش چشمگیری می یابد، منفذهای پوست کوچک تر میشود، گردش خون تحریک و وضعیت کلی پوست بهتر میشود.

استفاده از آن برای بسیاری از افراد در گروه‌های سنی مختلف بلامانع است. به‌طورکلی هر شخصی که وضعیت سلامتی مناسبی داشته باشد و پوست او دارای چین و چروک، جای زخم، جوش، آکنه، ترک، لک و… باشد می‌تواند از نیدلینگ برای درمان و ترمیم پوست خود استفاده کند.

کلینک دکتر رامین مدرسی با کادری زبده و در محیطی مطابق با پروتکل‌های بهداشتی کرونا، ارائه دهنده کلیه خدمات پوست، مو، زیبایی و لیزر، همچنین نیدلینگ در اصفهان می‌باشد. برای مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید و برای روزر نوبت اینترنتی کلیک کنید.

مزایای نیدلینگ صورت

  1. بهبود منافذ باز پوست (کاهش اندازه روزنه‌های پوست)
  2. بهبود اسکار هایی که در اثر آکنه، سوختگی یا جراحی ایجاد شده اند.
  3. درمان استریا (ترک های ناشی از چاقی یا بارداری): به دلیل چاقی، لاغری و یا حاملگی فشار شدیدی به پوست وارد می شود و باعث به وجود آمدن ترک پوستی می شود، با استفاده از نیدلینگ می توان تا حد زیادی این حالت پوست را بهبود بخشید.
  4. درمان جای جوش و آکنه و رفع تیرگی پوست: برای از بین بردن جای جوش می بایست از تکنیک ترمیم سازی مجدد استفاده نمود و این کار توسط نیدلینگ قابل انجام است.
  5. بهبود چروک های سطحی: بیشترین استفاده از نیدلینگ در جهت رفع چین و چروک صورت است. با استفاده از میکرونیدلینگ و مواد مغذی که در حین کار به پوست تزریق می شود، موجب تولید کلاژن و بهبود چین و چروک می شود.
  6. نیدلینگ را می توان در نقاط حساس پوست مانند بینی، گردن، دور چشم و …نیز استفاده کرد.
  7. هزینه نیدلینگ در مقایسه با روش های جوانسازی دیگر (مانند لیزر) کمتر بوده و قابل استفاده برای هر رنگ پوستی می باشد.
  8. افزایش قوام و استحکام پوست
نیدلینگ صورت

نحوه انجام نیدلینگ صورت

نیدلینگ به دو شیوه انجام می شود:

شیوه دستی

با استفاده از وسیله اى به نام درمارولر (derma roller) انجام می شود. در مارولر استوانه اى پوشیده شده از نیدل (سوزن) هاى بسیار ظریف از جنس استیل است که به وسیله درمانگر در جهات گوناگون، روى پوست بیمار حرکت مى کند و منفذهای بسیار ریزى در پوست ایجاد مى کند. عمق این منفذها ثابت بوده و بسته به درمارولری که استفاده می شود، طول نیدل هاى درمارولر، از 5/0 تا 2 میلی متر متغیر است و بدون ایجاد هیچ مشکلى ظرف 3- 2 روز بهبود مى یابد.

استفاده از دستگاه نیدلینگ

توسط پزشک انجام می شود و با استفاده از دستگاهی که با سرعت بسیار بالا و با دقت زیاد، یک کارتریج مخصوص که یک صفحه پوشیده از سوزنهای ظریف است را در عمق مشخص وارد پوست می کند. تعداد میکروکانال هایی که با این شیوه در پوست ایجاد می شود، قابل مقایسه با شیوه دستی درمارولر نیست، به همین دلیل نتایج درمانی و بهبودی حاصله، بسیار چشم‌گیر است. عمق نفوذ از 0/2 تا 2/7 میلی متر قابل تنظیم است و در ناحیه های حساس مانند پلک فوقانی و تحتانی و دور لب قابل انجام است.

به‌طور معمول توصیه‌ی پزشکان این است که برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب‌تر، بهتر است بین جلسات درمانی به روش نیدلینگ، حداقل چهار تا شش هفته فاصله بیفتد تا پوست زمان کافی برای کلاژن‌سازی داشته باشد.

مراقبت های استفاده از نیدلینگ صورت

افراد منع از نیدلینگ صورت

عوارض جانبی نیدلینگ

عوارض جانبی میکرونیدلینگ می توان به موارد زیر اشاره نمود:

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :سعیده کاروان [ 1401-11-05 ]
برای جوش و جای جوش که خیلی زود سلامتی پوست بدست بیاریم چه کاری پیشنهاد می کنید

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بیماری پیسی یا لک و پیس چیست و چگونه درمان میشود؟بیماری پیسی یا لک و پیس چیست و چگونه درمان میشود؟

بیماری لک و پیس که با نام‌های ویتیلیگو و برص نیز شناخته می‌شود، یکی از عوارض اکتسابی مربوط به رنگدانه‌های پوست است که در اثر آن، سلول‌های سازنده رنگدانه (ملانوسیت‌ها) از دست می‌روند. ... ادامه مطلب

کاشت مو به روش FITکاشت مو به روش FIT

در روش FIT گرافت‌های مو از پشت سر بیمار برداشته می‌شود و در ناحیه‌ای که با کمبود مو مواجه شده، قرار می‌گیرد. این متد درمانی بدون بیهوشی، جراحی، پانسمان و درد انجام می‌شود ... ادامه مطلب

آیا پیسی درمان دارد؟آیا پیسی درمان دارد؟

درمان لک و پیس برای کسانی که به این بیماری مبتلا هستند، اهمیت زیادی دارد. این بیماری معمولاً پوست را درگیر می کند؛ اما ممکن است در تمام قسمت های بدن که رنگدانه در آن وجود دارد دیده شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.