اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / خطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی لیفت پیشانی

خطرات و عوارض احتمالی عمل جراحی لیفت پیشانی

با افزایش سن، قابلیت ارتجاعی پوست و استحکام داربست های جوانساز پوستی کاهش می یابد. در این حالت شاهد ایجاد چین و چروک های عمیق و در نهایت افتادگی پوست می باشیم. علاوه بر افزایش سن عوامل دیگری نظیر؛ استرس، تابش نور آفتاب و حتی نیروی گرانش زمین نیز در ایجاد عارضه های پوستی دخیل می باشند. چین و چروک های بین دو ابرو و پیشانی، صورت فرد را اخمو و پیر نشان می دهد که این امر یک امتیاز منفی در زیبایی چهره و گیرایی آن محسوب می شود. به نظر شما چه راه حلی برای برطرف ساختن این عارضه وجود دارد؟

تکنیک های حوزه ی جوانسازی پوست بسیار متنوع و گسترده هستند که هر یک به نوبه ی خود باعث ایجاد تغییراتی شگرف و چشم گیر می شوند. برای برطرف کردن این خطوط و لیفت ابروهای افتاده و بد حالت، روش جراحی لیفت ابرو و پیشانی می‌تواند موثر باشد که در ادامه این مطلب بیشتر با این روش آشنا خواهید شد.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی پزشک پوست مو و زیبایی برای لیفت پیشانی و رفع خطوط اخم انجام می‌شود. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی چیست؟

جراحی لیفت ابرو و پیشانی روشی است که طی آن کل ابرو لیفت شده و خطوط بین دو ابرو یا همان خطوط اخم، به میزان قابل توجهی بهبود می‌یابند. جراحی لیفت ابرو و پیشانی برای افرادی مناسب است که ابروهای افتاده دارند و پوست اضافه پلک با این روش برطرف نمی‌گردد و برای رفع پف کردگی پلک بلفاروپلاستی روش مناسبی است. روش جراحی لیفت پیشانی تکنیکی تهاجمی می باشد و نیاز به دقت و مهارت بالای جراح دارد.

جراحی لیفت ابرو و پیشانی

مزایای جراحی لیفت ابرو و پیشانی

از مزایای این تکنیک جوانساز، می توان به موارد زیر اشاره کرد:

عوارض جراحی لیفت ابرو و پیشانی

لازم به ذکر است؛ اغلب این عوارض یا موقتی و زودگذر بوده و یا در صورت مهارت و تبحر جراح ایجاد نمیشوند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

اقدامات بعد از جراحی لیفت ابرو و پیشانی

از اقداماتی که می بایست بعد از انجام جراحی پیشانی انجام دهید عبارت اند از :

برای کسب آگاهی از تکنیک مناسب کاشت ریش و سبیل برای خود و برآورد هزینه‌های این عمل، در اصفهان توسط دکتر رامین مدرسی، می‌توانید با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس گرفته و با مشاورین ما در ارتباط باشید. همچنین می‌توانید با دریافت وقت قبلی و مراجعه حضوری، از مشاوره رایگان و تخصصی در این زمینه بهره­ مند شوید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :ایرج قربانی [ 1402-04-06 ]
سلام تمایل دارم جراحی لیفت ابرو و پیشانی انجام دهم حدود هزینه چقدر است.

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوستلیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوست

ترمیم سطح پوست با لیزر فرکسل درمان بی‌نظیری بوده است که می‌تواند به‌طور مؤثری بافت انواع مختلف پوست با هر رنگی را تغییر دهد. روش ترمیم پوست با لیزر فرکسل از تکنولوژی شکست لیزر استفاده می‌کند که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تأیید شده و به برگرداندن پوست به حالت طبیعی خود کمک می‌کند ... ادامه مطلب

راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟راههای مراقبت از پوست خشک چیست؟

مراقبت از پوست و حفظ شادابی و سلامت آن اهمیت بسیاری در زیبایی آن دارد و زمانی که دارای پوست خشک هستید مراقبت از آن اهمیت بیشتری پیدا می کند زیرا پوست خشک بسیار شکننده تر از انواع دیگر پوست است. در ادامه این مطلب مراقبتهای ضروری پوست خشک را برای شما شرح داده ایم. ... ادامه مطلب

زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟زگیل تناسلی چیست و خطرات زگیل تناسلی کدام است؟

زگیل تناسلی یا زگیل مقاربتی یکی از شایع ترین بیماری های پوستی و عفونی است که در گروه بیماری‌ های آمیزشی قرار می‌ گیرد. این بیماری در اثر تماس مستقیم پوست با پوست فرد آلوده و از طریق برقراری روابط جنسی بین افراد منتقل می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.