اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / کاربرد لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) در پزشکی زیبایی چیست؟

کاربرد لیزرکیوسوئیچ (Q-Switch) در پزشکی زیبایی چیست؟

لیزر Q-Switched برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای ناخواسته، لک‌های ناشی از پرتو خورشید یا جهت از بین بردن خال‌کوبی از پوست شما استفاده می‌شود. پالس انرژی در این لیزر که در بیلیونیوم ثانیه است، رنگدانه را در پوست آزاد می‌کند تا بتواند توسط بدن مجدداً جذب و دفع شود. این روش را می‌توان یکی از بهترین روش‌ها برای از بین بردن لک‌های پوست، جای جوش و تتو دانست. لیزر کیوسوئیچ روشی سریع و کم عارضه است که بدون نیاز به جراحی یا بیهوشی لک‌های پوستی را از بین می‌برد و هیچ آسیبی به بافت‌های پوست نمی‌رساند.

کلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری زبده و مجرب با داشتن یکی از بهترین دستگاه های لیزرهای کیوسوئیچ در اصفهان آماده خدمت‌رسانی به متقاضیان گرامی می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

عملکرد لیزر کیوسوئیچ

دستگاه ليزر كيوسوئيچ با روشی منحصربفرد درمانی بعد از پرتاب لیزر به ناحیه مشخص ذرات آن ناحیه مورد انفجار قرار گرفته و به ذرات ریزتری تبدیل می‌شود. به کمک دستگاه ليزر كيوسوئيچ آن ذرات ریز باقی مانده در پوست توسط سلول‌های ماکروفاژ (Macrophage) که سلول‌هایی با قدرت بیگانه‌خواری هستند را به درون خود کشیده و سپس توسط آنزیم‌های لیزوزومی از بین می‌برند.

کاربرد لیزرکیوسوئیچ

کاربردهای لیزر کیوسوییچ

تجمع رنگدانه در پوست

انرژی پرتوی لیزر توسط رنگدانه‌ها (معمولاً قهوه‌ای یا خاکستری رنگ)‏ جذب می‌شود. این رنگدانه‌ها به قطعات کوچک‌تر تجزیه می‌شوند و به طور طبیعی توسط بدن و پوست پاک می‌شوند.

جای زخم آکنه

جای آکنه در اثر التهاب (‏قرمزی و درد)‏ جوش‌ها ایجاد می‌شود. التهاب باعث می‌شود که پوست رنگدانه تولید کند. این رنگدانه‌ها باعث ایجاد جای آکنه می‌شود که می‌توانند به طور مؤثر با لیزر از بین بروند.

یک دست سازی پوست

رنگ پوست با مقدار رنگدانه‌های پوست تعیین می‌شود. افرادی که پوستی تیره دارند و یا افرادی که آفتاب می‌گیرند، اغلب رنگدانه پوستی بیشتری دارند. لیزر، در تنظیمات درست، به روشن‌تر شدن تن پوست کمک می‌کند و آن را یکدست‌تر و روشن‌تر می‌سازد.

جوانسازی پوست

لیزر کیوسوئیچ از انرژی پرتوی خود برای از بین بردن لکه، سلول‌های مرده پوست، چربی و موهای سطحی صورت استفاده می‌کند. این روش باید یک روش پزشکی سریع، مؤثر و چندمنظوره برای پوست صورت در نظر گرفته شود تا به جوانسازی پوست کمک کند.

جوش و آکنه

پرتو انرژی لیزر می‌تواند آکنه و جوش را از طریق از بین بردن باکتری که باعث جوش و آکنه می‌شود، از بین ببرد. در عین حال، پرتو لیزر، غده‌های چربی موجود در پوست را نیز کوچک می‌کند و به کنترل چربی پوست کمک می‌کند. هم‌چنین جوش و آکنه بعد از درمان با لیزر کم‌تر دچار التهاب می‌شود و در نتیجه باقی ماندن جای آکنه را کاهش می‌دهد.

پاک کردن خالکوبی

حذف خالکوبی با لیزر کیوسوییچ تنها روشی است که ثابت شده‌است خالکوبی‌های تیره و روشن را بدون ایجاد زخم از بین می‌برد. جوهرهای خالکوبی، رنگدانه‌های خارجی هستند که به بدن وارد می‌شوند (مثل رنگ‌های طبیعی پوست). انرژی پرتوی لیزر، توسط ذرات جوهر جذب می‌گردد و در نتیجه ذرات جوهر شکسته می‌شود. در روزهای بعد از عمل لیزر، سیستم ایمنی بدن ذرات جوهر شکسته را از بین می‌برد و باعث محو شدن خالکوبی می‌شود. با تعداد دفعات درمان‌ بیشتر، جوهر بیشتری خرد خواهد شد و پوست را عاری از هر گونه خالکوبی خواهد کرد.

افراد مناسب جهت انجام لیزر کیوسوئیچ

پزشکان تأکید دارند که اگر هدف درمان از بین بردن فقط چند لکه رنگی است، مناسب‌ترین روش لیزر کیوسوئیچ خواهد بود. لیزر کیوسوئیچ برای رفع لک‌های حاصل از نور خورشید روی قفسه سینه، بازو‌ها و یا پا‌ها مؤثر است. لیزر کیوسوئیچ برای زنان باردار یا بیمارانی که در شش ماه گذشته داروی اکوتان مصرف کرده باشند مناسب نیست. افرادی که سابقه ابتلا به تاول تبخالی یا ویروس تبخال را دارند تا زمانی که این مشکلات را درمان نکنند نمی‌توانند تحت مداوا با لیزر کیوسوئیچ قرار بگیرند.

مراقبت‌های بعد از لیزر کیوسوئیچ

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض لیزر کیوسوئیچ

پاک کردن تاتو به کمک دستگاه لیزر کیوسوییچ به عنوان یکی از روش‌های کم عارضه با نتیجه‌بخشی بالا شناخته می‌شود؛ اما از آنجایی که اشعه لیزر به بافت بدن تابیده و توسط آن جذب می‌شود عوارضی در پی خواهد داشت. این عوارض در افراد مختلف می‌تواند با شدت‌های متفاوتی بروز پیدا کنند. توجه داشته باشید که تبحر پزشک و استاندارد بودن دستگاه تا حد زیادی می‌تواند این عوارض را به حداقل برساند. از جمله شایع‌ترین عوارض احتمالی عبارتند از:

چندین روش برای کاشت مو وجود دارد که با توجه به شرایط و اولویت‌های بیمار و تشخیص پزشک از یکی یا ترکیبی از آن‌ها برای عمل کاشت مو استفاده می‌شود. کلینیک دکتر رامین مدرسی ارائه دهنده مناسب ترین روشهای کاشت مو برای شما و شرایطتان می‌باشد. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر از این متدها با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :محدثه [ 1402-04-06 ]
سلام من ٤ جلسه براى ليزر يك لكه ى جوش روى بينى كه براى ١٠ سال پيش هست اقدام كردم. جلسه پنجم بعد از انجام مراقبت ها و مصرف پماد و گذشت يك ماه جاى لك تيره تر شده أست. براى بهبود چه كارى بايد كرد ، ايا بعد از گذشت زمان از بين ميرود؟

محدثه [ 1402-04-01 ]
سلام من ٤ جلسه براى ليزر يك لكه ى جوش روى بينى كه براى ١٠ سال پيش هست اقدام كردم. جلسه پنجم بعد از انجام مراقبت ها و مصرف پماد و گذشت يك ماه جاى لك تيره تر شده أست. براى بهبود چه كارى بايد كرد ، ايا بعد از گذشت زمان از بين ميرود؟

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
بوتاکس دیسپورت چیست و چه کاربردی دارد؟بوتاکس دیسپورت چیست و چه کاربردی دارد؟

تزریق بوتاکس یکی از روش‌ های زیبا سازی غیر تهاجمی به شمار می‌ رود، به این معنا که داوطلبان انجام آن بدون نیاز به بیهوشی، برش و بخیه می‌ توانند به نتایج دلخواه خود دست یابند. ... ادامه مطلب

دوران نقاهت و مراقبتهای پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پاییندوران نقاهت و مراقبتهای پس از جراحی بلفاروپلاستی پلک بالا و پایین

بلفاروپلاستی یا جراحی پلک به منظور جوانسازی، حذف چربی اضافه در پلک های بالا و پایین می باشد. ... ادامه مطلب

آیا کیفیت بوتاکس در بهترین نتایج تزریق موثر است؟آیا کیفیت بوتاکس در بهترین نتایج تزریق موثر است؟

تزریق بوتاکس جهت جوانسازی پوست و از بین بردن چین وچروک ها استفاده می شود. تزریق بوتاکس همچنین برای درمان تعریق بیش ازحد، میگرن، لبخند لثه ای، اختلالات عضلانی و برخی دیگر از مشکلات بکار برده میشود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.