اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
چهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربا افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / مشکلات پوست و مو / تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟

تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟

یکی از روش‌های جدید و نوین جهت تقویت مو و درمان ریزش مو، پی آر پی مو می‌باشد. این روش، کاملاً طبیعی است و بدون نیاز به جراحی و بدون درد انجام می‌شود و تأثیر بسیار زیادی بر تقویت مو دارد. بنابراین، اگر به دنبال راهی هستید که بدون خطر، موهای خود را تقویت و ترمیم کنید و از شر ریزش مو خلاص شوید، این روش می‌تواند بسیار برای شما مناسب باشد. البته دقت کنید که باید طبق نظر پزشک این کار انجام شود.

یکی از روشهای مؤثر در درمان ریزش مو و پیشگیری از طاسی سر، پی آر پی مو است که به طور تخصصی در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان با نتایج چشمگیر و تاثیرگذار قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌باشید؛ با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

پی آر پی PRP

PRP (پلاسمای غنی از پلاکت) یک محصول اتولوگ می‌باشد به این معنی که از خون وریدی خود فرد گرفته می‌شود و به خودش نیز تزریق می‌گردد و در نتیجه احتمال انتقال عفونت و واکنش آلرژیک وجود ندارد. خون وریدی حدود 10 سی‌سی از فرد گرفته می‌شود و در درون کیت‌های خاصی ریخته شده و با دور مشخص سانتریفیوژ می‌شود. در حال نرمال میزان پلاکت در بدن فرد نرمال حدود 5/1تا 5/4 میلیون می‌باشد، درحالی‌که این میزان در PRP به 4 تا 5 برابر افزایش می‌یابد. پی آر پی PRP آماده شده حاوی مقادیر زیادی فاکتورهای رشد مختلف و پروتئین می‌باشد که باعث تحریک و ترمیم بافت می‌شود و نقش مهمی در رشد فولیکول مو دارند.

تزریق پی آر پی

نحوه تزریق پی آر پی

کلیه مراحل پلاکت درمانی، از نمونه‌گیری تا تزریق، تقریباً در حدود یک ساعت زمان خواهد برد. به طور معمول در این روش از بی‌حسی موضعی جهت کاهش درد تزریق استفاده شده و در برخی موارد جهت تعیین محل دقیق سوزن نیز، از سونوگرافی استفاده می‌شود و در مرحله آخر پلاسمای غنی از پلاکت به آرامی به موضع تحت درمان تزریق خواهد شد. تمامی این مراحل در کلینیک‌های زیبایی و در مطب پزشک قابل‌اجرا بوده و بیمار پس از تزریق می‌تواند به فعالیت‌های عادی خود ادامه دهد. پس به طور خلاصه:

1. پزشک یا تکنسین پلاسمای غنی از پلاکت را جهت تزریق آماده می‌کند.
2. قبل از تزریق، ناحیه مورد نظر با مواد ضدعفونی کننده نظیر الکل کاملاً تمیز می‌شود.
3. موضع موردنظر با استفاده از لیدوکائین و یا انواع دیگر از بی‌حس‌کننده های موضعی بی‌حس می‌شود.
4. در موارد درمانی آسیب‌هایی مانند تاندون، ناحیه‌ای نزدیک به محل تزریق با ژل مخصوص سونوگرافی پوشیده شده و کاوشگر سونوگرافی تصویری از تاندون را جهت یافتن محل دقیق تزریق نشان می‌دهد.
5. به بیمار توصیه می‌شود جهت تسهیل روند تزریق آرامش خود را حفظ نماید. این امر می‌تواند به کاهش درد ناشی از تزریق نیز تا حد زیادی کمک نماید.
6. به وسیله سرنگ مخصوص، مقدار مشخصی از پی آر پی (عموماً 3 تا 6 میلی لیتر) توسط پزشک و یا تکنسین مربوطه به موضع تزریق می‌شود. سپس ناحیه تزریق تمیز و بانداژ خواهد شد.

تزریق پی آر پی چه مزایایی برای مو دارد؟

برخی از مزایای روش پی آر پی عبارت‌اند از:

1. پی آر پی برای قسمت‌هایی از پوست نیز قابل استفاده است.
2. در اکثر موارد نیاز به بیهوشی ندارد و درمان تقریباً غیر تهاجمی است.
3. نیاز به بستری و اتاق عمل ندارد.
4. از آنجایی که خون از خود فرد گرفته می‌شود، احتمال انتقال هپاتیت و ایدز وجود ندارد.
5. دوره بهبودی خیلی سریع
6. کوتاه و آسان است، هر جلسه پی آر پی موی سر حدود یک ساعت زمان می‌برد.
7. به دلیل اینکه خون از خود فرد گرفته می‌شود امکان حساسیت و عفونت بسیار پایین است.

موارد کاربرد پی آر پی

موارد منع انجام پی آر پی

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض پی آر پی

دردهای خفیف در هنگام تزریق، خونریزی نقطه‌ای در محل تزریق و یا قرمزی پوست از دیگر عوارض این روش می‌باشد. همچنین سر دردهایی تا یک روز ممکن است داشته باشید که با گذشت این یک روز مشکل برطرف می‌شود.

نقش اساسی ابرو در زیبایی، افراد بر هیچکس پوشیده نیست. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی در سرار دنیا، همینطور اقصی نقاط کشورمان امکان بهترین کاشت ابرو در اصفهان نیز فراهم آمده. متقاضیان گرامی می‌توانند با مراجعه به کلینیک‌های معتبر و مجاز کاشت ابرو در سراسر شهر، خواسته‌های معقول خود در این زمینه را برطرف سازند.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوستماندگاری هایفوتراپی در لیفت پوست

در هایفوتراپی لیفت پوست صورت و گردن بدون نیاز به جراحی انجام می‌شود و در این روش از امواج اولتراسوند بجای تیغ جراحی استفاده می‌گردد. از مزایای این روش حضور فرد بلافاصله پس از انجام هایفو در محیط کار است؛ زیرا هایفوتراپی نیاز به طی دوران نقاهت ندارد و حداقل درد و حداکثر اثر بخشی را دارا می‌باشد ... ادامه مطلب

جراحی لیفت شقیقه چیست؟جراحی لیفت شقیقه چیست؟

لیفت شقیقه فرایندی است که به‌ منظور بالا بردن دم ابروها و زیبا تر کردن حالت آنها انجام می‌ شود. با این کار می‌ توانید به چشم‌ ها و ابرو های خود فرم ببخشید و جذابیت آنها را دو چندان کنید. در واقع با استفاده از لیفت شقیقه چشم‌ های شما درشت‌ تر به نظر رسیده و فاصله آنها با ابرو ها نیز متناسب خواهد شد. ... ادامه مطلب

ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟ترک پوستی یا استرچ مارک چیست؟

ایجاد برخی تغییرات ناگهانی منجر به کشیدگی پوست می‌ شود. برای مثال، عواملی مانند چاق و لاغر شدن‌ های ناگهانی یا بارداری، نوعی ضایعه پوستی ایجاد می‌ شود که آن را به عنوان ترک پوستی یا استرچ مارک می‌ شناسیم. معمولاً روش‌ های درمانی جهت جلوگیری از پیشروی ترک‌ ها به کار گرفته می‌ شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.