اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشی

مزوبوتاکس چیست؟

روشی به نام مزوبوتاکس ابداع شده است که بیشتر در افرادی کاربرد دارد که دوست ندارند بعد از تزریق بوتاکس چهره‌ی مصنوعی یا به بیان دیگر چهره ماسکه‌ داشته باشند.خیلی از بازیگران از این روش استفاده می‌کنند چرا که چهره‌شان حالت طبیعی داشته باشد و در عین طبیعی بودن جوانی صورت خود را حفظ کرده باشند.

اما چگونه؟ راز آن این است که بوتاکس را به روش خاصی رقیق و به صورت واحدهای خیلی کوچک و نزدیک به هم روی کل پوست صورت تزریق می‌کنند. با این روش چهره خیلی شاداب و بدون چین و چروک خواهد شد، بدون اینکه حرکات صورت ماسکه باشد.

می‌توان از روش مزوبوتاکس برای ترمیم انواع پوست‌ها استفاده کرد و در ترمیم آن موفق بود.سم بوتولینوم همچنین می‌تواند باعث کاهش تولید سبوم شده و در نتیجه آکنه را درمان کند، بنابراین برای پوست‌های چرب و پوست‌های مستعد سبوم نیز کاربرد دارد.از سم بوتولینوم برای درمان پوست‌های پیر که دارای خطوط ریز و چین و چروک می‌باشند نیز می‌توان استفاده کرد. این بهبودی از طریق کاهش میزان کشش در عضله‌های منقبض شده صورت انجام می‌شود و در نتیجه موجب درمان پیری صورت می‌شود.سم بوتولینوم،مانع آزاد شدن استیل کولین موجود در غدد عرق شده و آن را مهار می‌کند و باعث کاهش تعرق شده و در نتیجه به پوست، ظاهری نرم و صاف می‌دهد و علاوه بر آن مزایای دیگری نیز می‌تواند برای سلامتی پوست داشته باشد.

با وجود اینکه تزریق بوتاکس کار سختی نیست؛ ولی برای یک نتیجه ایده آل، مهارت بسیار بالای پزشک لازم است. در کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان، می‌توانید بهترین نتایج تزریق بوتاکس را تجربه کنید. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.

کاندید مناسب مزوبوتاکس

مزوبوتاکس

نکات قبل از درمان با مزوبوتاکس

نکات پس از درمان با مزوبوتاکس

یکی از مزایای مزوبوتاکس این است که هیچ زمان ریکاوری وجود ندارد. پس از انجام این روش ، می توانید بیشتر فعالیت های روزمره را از سر بگیرید.

در اینجا اقدامات احتیاطی است که شما باید طبق روش زیر انجام دهید:

عوارض جانبی مزوبوتاکس

مزو بوتاکس بی خطر است ، اما اگر به مواد تشکیل دهنده تزریق حساسیت داشته باشید خطر واکنش وجود دارد.

علائم واکنش آلرژیک عبارتند از:

داشتن قرمزی خفیف بعد از عمل طبیعی است. قرمزی موقتی است و معمولاً ظرف یک ساعت بهبود می یابد. در صورت ادامه قرمزی ، کبودی یا تورم پس از درمان ، پزشک را در جریان بگذارید

محل تزریق

مزوبوتاکس برای درمان نواحی وسیعی از درم (لایه ضخیم بافت زیر اپیدرم که تشکیل دهنده پوست حقیقی است) ایده‌آل می‌باشد. تعدیل کننده‌های عصبی مانند بوتاکس زیبایی، دیسپورت یا زئومین، رقیق می‌شوند اما به ماهیچه‌های خاصی تزریق نمی‌شوند؛ بلکه در نواحی وسیع‌تر و بالاتر از سطح پوست تزریق می‌شوند که باعث می‌شود در درمان چین و چروک‌های عمیق پوست و خطوط مشخص آن بسیار موثر باشند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

واحدها

ممکن است پزشکان از 10 واحد به جای 25 واحد استفاده کنند. «این موضوع برای بسیاری از بیماران، ایده‌آل است بخصوص برای کسانی که به تزریق‌های مکرر تمایل دارند و می‌خواهند تا حد امکان طبیعی به نظر برسند و البته برای کسانی که بوتاکس را برای اولین بار امتحان می‌کنند.» بوتاکس با محلول نمکی سالین رقیق می‌شود. به طور معمول در هر طرف صورت 2 سی سی از آن تزریق می‌شود و برای ناحیه گردن و قفسه سینه، مقدار بیشتری در حدود 10 تا 12 میلی لیتر بوتاکس رقیق شده تزریق می‌گردد.

روش تزریق

مزوبوتاکس همچنین به تکنیک نیز مربوط می‌شود. هر قدر محل تزریق دقیق‌تر باشد، میزان دوز بوتاکس کمتری مورد نیاز است. این تزریق‌های میکرو هدفمند، برای بیمار یک ظاهر طبیعی به ارمغان می‌آورند. از آنجا که محصول باید به درستی پخش شود، بسیاری از تزریق‌ها برای دستیابی به نتایج لازم هستند. در مقایسه با 5 تا 20 تزریق عمیق بوتاکس سنتی؛ ممکن است در این روش50 تا 100 تزریق کوچک روی سطح پوست صورت برای شما انجام شود. ممکن است این تزریق‌ها ناراحت کننده باشند؛ زیرا به این معنا است که گزش بیشتری را روی پوست خود احساس خواهید کرد. معمولاً برای راحتی بیشتر بیمار، قبل از درمان از کرم بی‌حس کننده استفاده می‌شود.

این روش درمانی تحت عناوین مختلفی انجام می‌شود و ممکن است برای برندگان مختلف، معانی مختلفی داشته باشد. ممکن است یک پزشک، تزریقات زیر پوستی را در سطح پوست ترجیح دهد. ممکن است یک پزشک دیگر تزریق عمیق‌تر بوتاکس به منظور فلج کردن عضله برای کاهش چشمگیرتر خطوط ریز و عمیق‌تر را ترجیح بدهد. این تکنیک درست مانند تمام رویکردهای غیر جراحی زیبایی و همچنین جراحی زیبایی، ترکیبی از علم و هنر است. به همین دلیل انجام تحقیقات برای یافتن معتبرترین پزشک و پرسیدن سوالات ضروری واجب است.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
لیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکندلیزر ان دیاگ چه مشکلاتی را در پوست برطرف میکند

لیزر ان دیاگ جزو لیزرهای جامد می باشد که دارای یک میله کریستالی است و با استفاده از تولید امواج با طول موج بسیار بالا به لایه های پوست نفوذ کرده و باعث تخریب سطح کنترل شده ای از پوست می شود. پس از آنکه سطح مورد نظر تخریب شد، پوست به طور خودکار شروع به بازسازی سطح تخریب شده خواهد کرد ... ادامه مطلب

بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟بلفاروپلاستی پلک تحتانی چیست و چگونه انجام میشود؟

از مهم‌ترین نمونه‌های جراحی بلفاروپلاستی، بلفاروپلاستی پلک پایین می‌باشد که برای کسانی که دچار پف شدگی پلک پایین هستند بسیار مناسب است. در این عمل طی فرآیندی در ابتدا چربی جلو آمده برداشته می‌شود و سپس آن را خارج می‌کنند و از این رو بافت پلک کشیده می‌شود. ... ادامه مطلب

عملکرد لیزر موهای زائدعملکرد لیزر موهای زائد

دستگاه لیزر موهای زائد با ساختن پرتوهای نوری که انرژی یکسانی دارند، و تابانیدن این این پرتوها، باعث تخریب فولیکول‌های مو در پوست می‌شود. رشد و تولید مو به وسیله فولیکول‌ها صورت می‌گیرد. پس نتیجه از بین رفتن فولیکول مو توقف رشد مو خواهد بود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.