اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / بوتاکس دیسپورت چیست و چه کاربردی دارد؟

بوتاکس دیسپورت چیست و چه کاربردی دارد؟

امروزه استفاده از روش‌های نوین زیبایی در اکثر جوامع، بین افراد رواج پیدا کرده است. یکی از پرطرفدارترین آنها تزریق بوتاکس است که بدون جراحی انجام می‌شود. تزریق بوتاکس یکی از روش‌های زیباسازی غیر تهاجمی به شمار می‌رود، به این معنا که داوطلبان انجام آن بدون نیاز به بیهوشی، برش و بخیه می‌توانند به نتایج دلخواه خود دست یابند. دیسپورت یک ماده‌ی تزریقی است که حاوی سم بوتولینوم نوع A است و از باکتری‌هایی تهیه می‌شود که باعث بوتولیسم می‌گردد. این محصول در دو نوع 300 و 500 واحدی موجود است. ساخت انگلستان است اگر چه در کشورهای ترکیه و هند نیز مجوز تولید دارد.

سم بوتولینوم فعالیت عصبی در عضلات را مسدود کرده و باعث کاهش موقت فعالیت عضله می‌شود. اجزای تشکیل دهنده‌ی دیسپورت موجب شل شدن پوست می‌گردد و خطوط اخم و چین و چروک دور چشم را به‌طور موقت از بین می‌برند. عاملی که این محصول را در مقایسه با سایر محصولات تزریقی که از سم بوتولینوم ساخته شده‌اند منحصر به فرد می‌کند، قابلیت پخش آن در نواحی تزریق شده است. دیسپورت با این ویژگی شناخته می‌شود که از ناحیه‌ی تزریق انتشار پیدا می‌کند. این بدین معنی است که در مقایسه با سایر محصولات مانند بوتاکس، نیاز به تزریق‌های کمتری برای نتایج مشابه می‌باشد. بیماران می‌توانند با استفاده از دیسپورت از درمان‌های طولانی‌تر و شدیدتر اجتناب کنند.

بهترین تزریق ژل و تزریق بوتاکس دیسپورت در اصفهان را با حداقل عوارض و نتایجی چشمگیر، در کلینیک دکتر رامین مدرسی، تجربه نمایید. برای مشاوره و دریافت نوبت با شماره‌های درج شده در همین صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای بوتاکس دیسپورت

بوتاکس دیسپورت به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته است مزایای بسیار زیادی را از خود نشان دهد. از جمله این مزایا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بوتاکس دیسپورت

نحوه تزریق بوتاکس دیسپورت

در عین ساده بودن طریقه تزریق، باید تمامی پروسه با دقت بالا توسط پزشک متخصص در این زمینه انجام گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در زیر به بررسی نحوه تزریق بوتاکس دیسپورت پرداخته‌ایم:

  1. بررسی منطقه مورد نظر برای تزریق توسط پزشک و آماده‌سازی سرنگ تزریق بوتاکس دیسپورت
  2. آماده‌سازی ناحیه تزریق که با استریلیزاسیون و بی‌حسی (در صورت لزوم) همراه است.
  3. تزریق بوتاکس در حجم مشخص و در بخش‌های تعیین شده صورت با صلاح‌دید پزشک
  4. بروز نتایج ‌ایده‌آل تقریباً بعد از گذشت 24 ساعت از تزریق بوتاکس

آمادگی جهت تزریق بوتاکس دیسپورت

قبل از تأیید شما توسط پزشک برای تزریق دیسپورت، پزشک یک پیشینه پزشکی از شما خواهد گرفت. همچنین ممکن است پزشکتان توصیه کند که قبل از انجام تزریق بعضی داروها و مکمل هایی که مصرف میکنید را قطع کنید. اینها شامل موارد زیر هستند:

اقدامات بعد از تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس یک روش سریع و ایمن است که تأثیر بسیار کمی بر فعالیت‌های روزمره افراد می‌گذارد. برای اینکه این متد بتواند به طور مطلوب در عضله‌های هدف اثر کند، اقدامات احتیاطی و مراقبت ‌های بعد از بوتاکس که در زیر آمده‌اند معمولاً پیشنهاد می‌شوند:

  1. بعد از گذشت 4 ساعت از تزریق اگر قصد خوابیدن دارید، نباید به هیچ‌وجه به صورت دمر یا به صورت بخوابید.
  2. از پوشیدن کلاه یا لباس‌هایی که کاملاً روی پیشانی را می‌گیرند به عنوان یک مراقبت مهم بعد از بوتاکس پیشانی باید خودداری کرد. لباس‌های این‌چنینی به نواحی مانند پیشانی فشار می‌آورند و ممکن است باعث پخش شدن بوتاکس در مناطق دیگر شوند.
  3. مسئله دیگر در مورد مراقبت بعد از بوتاکس، پرهیز از مصرف نوشیدنی‌های الکلی تا حداقل 24 ساعت پس از تزریق است. این ممانعت به این دلیل است که الکل می‌تواند خون را مانند یک قرص آسپرین رقیق کند؛ بنابراین پرهیز از مصرف آن می‌تواند از کبودی جلوگیری کند.
  4. تا 48 ساعت بعد از انجام تزریق، از انجام تمرینات سنگین و سخت پرهیز نمود.
  5. اگر پزشک دارویی را تجویز کرده است، به طور منظم باید آن را مصرف نمود.
  6. تا 24 ساعت باید از آب زدن به مناطق تزریق اکیداً خودداری کرد.

توصیه می‌شود قبل از انجام هرگونه تمرین شدید، 24 ساعت صبر کنید.

موارد منع یا احتیاط تزریق بوتاکس دیسپورت

مدت ماندگاری بوتاکس دیسپورت

دوام این بوتاکس به عوامل مختلفی بستگی دارد. مقدار مصرف دیسپورت در بین افراد متفاوت می باشد. به عنوان مثال مقدار مصرف دیسپورت در بین آقایان بیشتر از بانوان می باشد. به طور میانگین ماندگاری این داروها بین 3 الی 4 ماه بوده و دز دارو در کم یا زیاد شدن این زمان تأثیرگذار است و همچنین محل تأثیر نیز در زمان ماندگاری تأثیر می گذارد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی تزریق بوتاکس دیسپورت

با وجود اثربخشی دیسپورت، عوارض و خطراتی وجود دارند که باید به آنها توجه کرد. بعضی از این عوارض جانبی خفیف هستند و خود به خود برطرف خواهند شد. این عوارض شامل موارد زیر هستند:

  1. سردرد
  2. درد در محل تزریق
  3. واکنش حساسیتی در محل تزریق مانند بثورات پوستی و کهیر
  4. مشکلات سینوسی
  5. گلودرد
  6. تورم چشم
  7. حالت تهوع
  8. عفونت دستگاه تنفس فوقانی

اگر یکی از این علائم تشدید شدند یا تا یک تا دو روز بعد از تزریق بهبود پیدا نکردند با پزشکتان تماس بگیرید. افرادی که داروهای شل کننده عضلانی یا ضد کولینرژیک مصرف میکنند ممکن است علائم شدیدتری را احساس کنند؛ زیرا این داروها با دیسپورت تداخل دارند.

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
انواع لیزر برای درمان کک و مکانواع لیزر برای درمان کک و مک

یکی از روش های درمان کک و مک صورت و بدن، لیزر می باشد که معمولاً درمان کک و مک با لیزر درمانی موفقیت آمیز بوده و رضایت بیماران را در پی دارد. انواع متعددی از لیزرها وجود دارند که می‌ توان از آنها برای کاهش یا رفع کامل کک و مک، خال و لکه‌ های پوستی استفاده کرد. ... ادامه مطلب

بهترین دستگاه لیزر موهای زائدبهترین دستگاه لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد با طول موج های متفاوتی مانند الکساندریت، ان دیاگ و دایود که هر کدام در واقع طول موج هستند و ارتباطی به نوع دستگاه ندارند؛ وجود دارد. یک مرکز مجهز باید تنوعی از انواع دستگاه های لیزر موهای زائد را داشته باشد تا بتواند برای همه طیف های پوست کاربرد داشته باشد ... ادامه مطلب

هر آنچه که باید در مورد کاشت ریش و سبیل بدانیدهر آنچه که باید در مورد کاشت ریش و سبیل بدانید

با توجه به پیشرفت های اخیر در علم پزشکی، می‌توان گفت امکان کاشت ریش و سبیل با هر حجم و تراکمی که مورد دلخواه شما باشد، امکان پذیر است ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.