اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / بهترین مارک های بوتاکس در ایران

بهترین مارک های بوتاکس در ایران

چین و چروک‌های صورت عمدتاً به دلیل فرایند طبیعی پیری پوست است که شامل کاهش تولید کلاژن و الاستین در پوست می‌باشد. این مواد پروتئین‌های اصلی هستند که وظیفه حفظ نرمی و یکنواختی بافت پوست را بر عهده دارند و در هنگام کشیده شدن یا حرکت پوست آن را به جای خود باز می‌گردانند. با حرکات تکراری صورت در طول سال‌ها، این خطوط ریز و چین و چروک‌ها در نتیجه‌ی کاهش کلاژن و الاستین موجود برای حفظ ساختار پوست، شکل می‌گیرند و در نتیجه منجر به شکل‌گیری تدریجی خطوط می‌شوند. یکی از روشهای پر کاربرد و پر طرفدار در رفع چین و چروک صورت، تزریق بوتاکس است. پس از تزریق بوتاکس، نوروتوکسین، مانع ترشح پیام رسان عصبی استیل کولین در بدن می‌شود. در واقع این اثر مهارکننده است و باعث توقف موقتی ارسال پیام سیستم عصبی که منجر به انقباض عضلات در این ناحیه می‌گردد، می‌شود و در عوض موجب ریلکس شدن ماهیچه‌ها می‌گردد. این شل شدن عضلات همان چیزی است که باعث کاهش چین و چروک و رفع خطوط صورت می‌شود. در ادامه بهترین مارک های بوتاکس در ایران معرفی میگردد.

کاربرد بوتاکس در زیبایی

مزایای تزریق بوتاکس

  1. عدم نیاز این روش به بستری و بیهوشی
  2. هزینه کمتر نسبت به سایر عمل های زیبایی
  3. انجام فعالیت های سبک روزانه بلافاصله بعد از تزریق
  4. نداشتن دوره ی نقاهت
  5. درد کمتر بوتاکس نسبت به سایر روش ها

شما می توانید جهت انجام کلیه اقدامات جوانسازی و زیبایی ، درمان جوش و جای جوش، تقویت و کاشت مو، ابرو، ریش و سبیل ، لیزر موهای زائد ، تشخیص و درمان مشکلات و بیماری های پوست و مو ، تزریق ژل ، چربی و بوتاکس و ... که انجام آنها در مراکز تخصصی پوست مو مجاز است؛ به کلینیک دکتر رامین مدرسی در اصفهان مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

انواع بوتاکس

بوتاکس دیسپورت

دیسپورت (Dysport) یکی از برندهای محبوب بوتاکس در ایران و جهان است که ساخت شرکت گالدرما است. این برند در کشور سازنده آن یعنی انگلستان بسیار محبوب است. این برند یکی از انواع بوتاکس است که اثربخشی فراوانی دارد.

بوتاکس زئومین

زئومین یک داروی تأیید شده توسط سازمان مدیریت غذا و دارو است که به منظور بی حس کردن عضلات صورت و زیبایی پوست تزریق می شود. این دارو یکی از انواع بوتاکس است که در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرد و ساخت یک شرکت آلمانی است. از آنجایی که آلمان قطب تولید دارو در اروپا است، بدون شک این محصول یکی از بهترین برندهای بوتاکس در سراسر جهان محسوب می شود. زئومین نیز مانند تولیدات انواع بوتاکس یک سم بوتولینوم نوع A قابل تزریق است. فرمول زئومین در واقع بسیار شبیه به بوتاکس است با این تفاوت که در ساخت این محصول، چند پروتئین مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. افرادی که از این دارو استفاده کرده اند اغلب نتوانسته‌اند تفاوت آن را با بوتاکس بیان کنند. علت این مسئله شباهت بسیار بالای این دو دارو است.

بوتاکس مصپورت

شرکت های دارویی ایرانی نیز محصولاتی دارند که می توانند با محصولات خارجی رقابت کنند. این محصولات از نظر قیمت نسبت به محصولات خارجی ارزانتر هستند. یکی از انواع بوتاکس که ساخت شرکت‌های تولیدی دارویی ایران است، مصپورت است.

بهترین مارک های بوتاکس در ایران

نحوه تزریق بوتاکس

ابتدا قبل از تزریق، پزشک ناحیه تزریق را علامت‌گذاری می‌کند. سپس با دقت در محل موردنظر بوتاکس تزریق می‌شود. ممکن است که یک کرم بیحس‌کننده موضعی بر روی پوست بیمار اعمال شود تا فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد.

مراقبت قبل از بوتاکس

مراقبت بعد از بوتاکس

  1. تا 12 ساعت پس از تزریق بوتاکس از شستشوی موضع خودداری نمایید.
  2. تا 12 ساعت از استفاده لوازم آرایشی خودداری نمایید.
  3. از زمان تزریق تا 2 ساعت روی صورت نخوابید.
  4. تا 10 روز تاتوی ابرو نکنید.
  5. تا 2 هفته از سونا، جکوزی و حمام داغ خودداری نمایید.
  6. تا 2 روز ورزش سنگین انجام ندهید.
  7. در صورت بروز ورم و دو بینی و افتادگی پلک به پزشک اطلاع دهید.
  8. تا مدت زمان 1 هفته نباید از رنگ ابرو و مو استفاده شود.
  9. قبل از انجام هرگونه تزریق به پزشک خود اطلاع دهید.

ماندگاری بوتاکس

اثرات بوتاکس سه تا شش ماه به طول می انجامد که این مدت اثر گذاری از فرد به فرد می تواند متفاوت باشد. دوام نتیجه تزریق بوتاکس بستگی به عمق و میزان چروک ها، ناحیه ی تزریق و همچنین سن افراد دارد. با بازگشت تدریجی فعالیت عضلات، خطوط چین و چروک ها دوباره ظاهر می شوند و ممکن است نیاز به تزریق مجدد باشد.

موارد منع تزریق بوتاکس

هزینه بوتاکس

قیمت بوتاکس همچون سایر عمل‌هایی زیبایی متأثر از برندهای مصرفی در این زمینه، میزان مصرف دارو در نواحی مختلف، همینطور هزینه‌های کلینیک و دستمزد پزشک معالج خواهد بود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض بوتاکس

جوانسازی چهار بعدی با لیزر فوتونا، بدون نیاز به جراحی، به صورت طبیعی پس از چند جلسه باعث جوانی و طراوت پوست می شود. شما می‌توانید جهت جوانسازی با لیزر فوتونا در اصفهان به کلینیک دکتر رامین مدرسی مراجعه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :ساره علوی [ 1402-09-18 ]
من الان 15 ساله از مصپورت استفاده میکنم و خیلی راضی هستم لیفت خیلی خوبی میده به چشم و ابرو و برای خطوط پیشانی و کنار چشم خیلی مناسبه

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
مقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیونمقایسه رفع موهای زائد با لیزر و اپیلاسیون

لیزر و اپیلاسیون در واقع هر دو روش‌هایی برای از بین بردن موهای زائد هستند، با این تفاوت که در اپیلاسیون از مواد چسبنده‌ای روی پوست برای رفع موهای زائد استفاده می‌شود؛ اما در لیزر از پرتوهای نوری استفاده می‌شود که منجر به تخریب پیازچه موهای زائد می‌شود ... ادامه مطلب

تزریق ژل پیشانیتزریق ژل پیشانی

تزریق ژل به پیشانی به عنوان یکی از روشهای جوانسازی محسوب می‌شود که در آن خطوط غیر فعال پیشانی، با ژل پر شده از بین می‌روند ... ادامه مطلب

اصلاح فرم بینی بدون جراحی، به روش لیفت بینی با نخاصلاح فرم بینی بدون جراحی، به روش لیفت بینی با نخ

لیفت بینی با نخ یکی از روش‌های جدید غیرتهاجمی است که بدون جراحی و آسیب به عروق و بافت و مخاط ایجاد تغییر می‌کند. با توجه به عوارض و خطرات جانبی کم که به دلیل استفاده از کانولا و سوزن‌های مخصوص است برش‌های بزرگ در سطح پوست ایجاد نمی‌شود نگرانی‌ها در مورد عوارض جانبی به حداقل می‌رسد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.