اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زاویه سازی صورت / عمل جراحی بیشکتومی چیست؟

عمل جراحی بیشکتومی چیست؟

در صورت های جذاب تر، صورت تقریباً شبیه به یك قلب و یا مثلث وارونه به نظر می رسد، كه گونه ها بزرگترین قسمت هستند و سپس لاغر می شوند تا به سمت استخوان فك كاهش پیدا كنند. هنگامی که کسی دارای پد چربی بوکال بیش از حد باشد، ممکن است مثلث معکوس ایجاد کند که در آن بیمار در امتداد قسمت تحتانی صورت خود در مقابل قسمت فوقانی صورت خود پهن تر باشد. در افرادی که صورت گرد یا اضافه وزن دارند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر این چربی های ناخواسته صورت است.

پیشرفت های پزشکی مدرن باعث شده است که روش های زیبایی مانند بیشکتومی به طور فزاینده ای رایج تر شود. بیشکتومی یک عمل جراحی است که در حال حاضر به طور مکرر انجام می شود و هدف آن بهبود کانتور گونه با کاهش برجستگی آن و افزایش غیرمستقیم درخشندگی برجستگی های گونه است. این روش شامل برداشتن یا کاهش کیسه چربی Bichat است که تجمعی از بافت چربی است که بین عضله ماستر و عضله buccinator قرار دارد. برای این کار تکنیک های جراحی متفاوتی هم خارجی و هم داخل دهانی وجود دارد. بیشکتومی یک عمل جراحی پلاستیکی نسبتاً سریع و ساده است که با بیحسی موضعی انجام می شود و جای زخم خارجی ندارد.

در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی جراحی های زیبایی، از قبیل جراحی بیشکتومی، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، بوکال فت، تزریق چربی و ... با بهترین نتایج و به صورت سرپایی انجام می‌شود. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

دلایل انجام عمل جراحی بیشکتومی

نحوه جراحی بیشکتومی

جراحان در طول عمل استخراج چربی بوکال، لایه های چربی که باعث افزایش حجم گونه ها شده بودند را برمی دارند. این لایه های چربی که در گونه ها و در امتداد دو طرف صورت یافت می شوند، به صورت شما ظاهری چاق و گرد می دهند. برخی از این چربی های بوکال را می توان از طریق عمل جراحی و با ایجاد برش هایی در دهان، استخراج کرد. جراحان برای انجام این عمل، برشی به طول حدود دو تا چهار سانتیمتر ایجاد می کنند. برش در داخل دهان، بالای دومین دندان آسیاب بالایی ایجاد می شود.

سپس جراح، وسط عضله شیپوری (یکی از عضلات اصلی گونه) را برش میدهد. بعد از آن با فشار دادن گونه ها از بیرون، چربی بوکال را به جلو میراند و آنها را از این برش ها خارج می کند. جراح با استفاده از یک انبر جراحی، چربی های اضافی را بر می دارد و سپس با استفاده از بخیه برش ها را می بندد. ممکن است یک تکه گاز آغشته به آنتی‌بیوتیک را بین دندان آسیاب بالایی و لثه ها قرار دهد یا اینکه ناحیه عمل شده را از بیرون با استفاده از یک پانسمان فشاری که از بالای سر تا زیر چانه کشیده شده است، ببندد.

عمل جراحی بیشکتومی

اقدامات قبل از عمل جراحی بیشکتومی

بیمارانی که قصد انجام این جراحی گونه را دارند، باید به نکات قبل از عمل توجه داشته باشند:

مراقبت های بعد از عمل جراحی بیشکتومی

انجام دقیق مراقبت ها و توصیه های پزشک بعد از جراحی به کوتاهتر شدن دوره ریکاوری و به حداقل رساندن خطرات و عوارض بعد از عمل کمک بسیاری می کند.مهم ترین آنها عبارتند از:

کاندید مناسب جهت انجام عمل جراحی بیشکتومی

کاندید نامناسب انجام عمل جراحی بیشکتومی

  1. افراد دارای اندام چاق و افرادی که خاصیت الاستیکی پوستشان خوب نیست، مناسب این عمل نیستند.
  2. این عمل به افرادی که دارای صورت لاغر هستند توصیه نمی شود.
  3. افرادی که قصد دارند وزن خود را کم کنند، بهتر است انجام این عمل را به بعد از کاهش وزن موکول کنند؛ زیرا رژیم های غذایی و تمرین های ورزشی در کاهش چربی های گونه شما تأثیر دارند.

هزینه عمل جراحی بیشکتومی

  1. جراحی بیشکتومی هم مانند تمامی جراحی های زیبایی دیگر دارای هزینه مشخصی نیست؛ زیرا هزینه انجام جراحی بوکال فت بستگی به کلینیک و پزشک انتخابی شما دارد. پزشکان باتجربه‌تر که مهارت بالایی هم در انجام جراحی دارند، قطعاً دستمزد بیشتری هم دریافت میکنند.
  2. انتخاب نوع بیهوشی مانند بیهوشی موضعی و بیهوشی کامل از دیگر عوامل تأثیرگذار بر هزینه جراحی است.

ماندگاری عمل جراحی بیشکتومی

این جراحی دائمی است و تقریباً میتوان گفت بعد از تخلیه چربی داخل دهانی دیگر چربی زیادی در دهان تجمع نمیگردد؛ اما با همه این تفاسیر رژیم غذایی، اضافه وزن و کاهش وزن در میزان ماندگاری این جراحی تأثیرگذار هستند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی عمل جراحی بیشکتومی

بیشکتومی معمولاً یک روش بدون خطر، کوتاه مدت و ساده با نتایج رضایت بخش است. خطر عارضه آن بسیار کم است. مانند هر عمل دیگری، بسیار مهم است که جراح در مورد آناتومی منطقه تجربه بالایی داشته باشد. اگر جراح نتواند از نقطه درست وارد شود، ممکن است در حین تلاش برای یافتن پد چربی bichat آسیبی مانند ضربه به بافت، خونریزی ایجاد کند.

برای رفع موهای زائد در اصفهان با مراجعه به کلینیک دکتر رامین مدرسی بدون درد و ایجاد عوارض، در کوتاه ترین زمان ممکن، به رفع موهای زائد خود بپردازید. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کاربرد لیزر برای دور چشم چیست؟کاربرد لیزر برای دور چشم چیست؟

پوست دور چشم یکی از نازک‌ ترین و ظریف‌ ترین پوست‌ های بدن است و به همین دلیل سریع‌تر پیر می‌ شود. جوانسازی پوست دور چشم به درمان‌ های مختلفی اشاره دارد که به منظور صاف کردن چین و چروک‌ ها، به حداقل رساندن پف پلک و گودی زیر چشم و صاف و سفت کردن پلک‌ های بالا و پایین انجام می‌ شوند. ... ادامه مطلب

نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟نحوه انجام مزوتراپی چگونه است؟

مزوتراپی روشی است که در آن پزشک از سوزن های بسیار ریز برای تزریق آنزیم ها، هورمون‌ها و ویتامین‌ها به‌منظور جوان‌سازی پوست استفاده می‌کند. مزوتراپی، به منظور درمان موارد اساسی مانند التهاب و گردش خون ضعیف که باعث آسیب رسیدن به پوست خواهد شد، انجام می‌شود. ... ادامه مطلب

درماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستیدرماپن، روشی موثر برای درمان بسیاری از مشکلات پوستی

اگر پوست شما به دلیل چین و چروک‌های فراوان و مشکلاتی از قبیل لک و اسکار، موجب آزردگی تان شده است؛ و به دنبال یک روش مناسب برای جوانسازی و رفع معایب پوست خود می‌گردید، درماپن می‌تواند روشی مؤثر و مناسب باشد ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.