اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیرچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پلک / درمان افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی

درمان افتادگی پلک یا بلفاروپلاستی

افتادگی پلک، زمانی رخ می‌دهد که یک یا دو پلک بالا دچار افتادگی شده باشند. برخی افراد از ابتدا به طور مادرزادی دچار این عارضه هستند، البته این مورد بسیار کمتر از مواردی است که فرد به دلیل کهولت سن دچار این مشکل می‌شود. یک عامل دیگر در به وجود آمدن این مشکل، بیماری‌های عصبی است. راه‌های زیادی برای رفع حالت افتادگی در پلک‌ها وجود دارد که مؤثرترین آنها جراحی است. البته در مواردی که میزان افتادگی ناچیز باشد، بهتر است این تصمیم به عهده جراح گذاشته شود که افتادگی پلک با استفاده از چه روشی درمان شود. خوشبختانه امروزه اغلب کسانی که به صورت مادرزادی و یا در اثر گذر سن دچار افتادگی پلک شده‌اند می‌توانند از روش بلفاروپلاستی پلک که بهترین روش است، به منظور رفع این مشکل بهره ببرند.

روش‌های نوین لیفت پلک بصورت جراحی و هم بشکل غیرجراحی در حال حاضر در کلینیک های زیبایی قابل انجام است. شما می‌توانید انواع روشهای لیفت پلک در اصفهان را در کلینیک دکتر رامین مدرسی تجربه نمایید. لطفا جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزایای بلفاروپلاستی

از جمله مزایای بلفاروپلاستی به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

افتادگی پلک

نحوه انجام بلفاروپلاستی پلک

جراحی روی پلک‌های فوقانی عموماً شامل مراحل زیر است:

در واقع بلفاروپلاستی با استفاده از روش جراحی، برش‌هایی را در پلک بالایی ایجاد می‌کند تا از این طریق پوست‌های افتاده پلک بالایی شما ترمیم شوند و نواحی کشیده شده آن بر روی چشم شما مشکلاتی ایجاد نکند. بعد از برش در نواحی پلک، چربی‌های اضافی در پلک برداشته می‌شوند و نواحی سنگین بر روی چشم شما از بین می‌روند. در واقع با جراحی پلک تا مدت زیادی می‌توانید از پوستی جوان در بالای چشم‌های خود برخوردار شوید. ممکن است بلفاروپلاستی از طریق دستگاه پلاسما جت انجام شود. در این صورت بخیه و یا برشی در پلک بالایی شما ایجاد نمی‌شود و فقط نواحی افتاده پوست از طریق بلفاروپلاستی با پلاسما جت برداشته می‌شود.

در واقع این دستگاه از طریق جریان الکتریکی و گرما می‌تواند سلول‌های پوست را تحریک کند و آن‌ها را به کلاژن‌سازی و از بین بردن چین و چروک‌های پوستی وادار نماید. در این روش، گرما و الکترود‌ها می‌توانند به پوست نفوذ کنند و خاصیت الاستیسیته و ارتجاعی پوست را که در اثر عوامل مختلف از بین رفته است، به پوست برگردانند.

مراقبت‌های قبل از بلفاروپلاستی

  1. قبل از اقدام به جراحی لیفت پلک، پزشک برخی آزمایش‌های مانند بینایی‌سنجی و اشک چشم را انجام می‌دهد.
  2. داروهای مصرفی خود از قبیل داروهای تجویزی، بدون نسخه و حتی مکمل‌ها را باید به پزشک گزارش دهید.
  3. برخی از داروها خطر خون‌ریزی را افزایش می‌دهند و قبل از جراحی نباید از آنها استفاده کنید: (ایبوپروفن، ادویل، وافارین).
  4. سه هفته قبل از عمل، سیگار کشیدن و نوشیدن الکل را متوقف کنید.
  5. در بعضی موارد ممکن است پزشک توصیه کند که در روز عمل ناشتا باشید.

مراقبت‌های بعد از عمل بلفاروپلاستی

افراد منع از انجام بلفاروپلاستی

این جراحی برای برخی افراد منع دارد که در ادامه به آن می‌پردازیم:

  1. افرادی که مشکلات تیروئیدی دارند.
  2. افرادی که به خشکی چشم مبتلا هستند.
  3. افرادی که فشار خون بالایی دارند.
  4. افرادی که به بیماری‌های قلبی و عروقی مبتلا هستند.
  5. افرادی که دارای جدا شدگی شبکیه هستند.
  6. افرادی که به دیابت مبتلا هستند.
  7. افرادی که با کمبود اشک، مواجه هستند.
  8. افرادی که به گلوکوم مبتلا هستند.

اینستاگرام دکتررامین مدرسی

عوارض جانبی بلفاروپلاستی

خطرات احتمالی بلفاروپلاستی می‌تواند شامل موارد زیر باشد:

اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
التهاب فولیکول مو یا فولیکولیت چیست؟التهاب فولیکول مو یا فولیکولیت چیست؟

فولیکولیت یک وضعیت پوستی شایع است که در آن فولیکولهای مو دچار التهاب می شوند. معمولاً این شرایط توسط عفونت‌ های باکتریایی و قارچی ایجاد می‌ شود. در ابتدا ممکن است ظاهر ضایعات برجستگی های قرمز رنگ یا دانه های چرکی سر سفید اطراف فولیکول های مو باشد. ... ادامه مطلب

دانستنی های پوست چربدانستنی های پوست چرب

پوست چرب، پوستی است که ترشح سبوم در آن زیاد است و ظاهری براق و درخشنده دارد. اگر از پوست چرب به خوبی مراقبت نشود، مشکلاتی مانند مسدود شدن منافذ پوست و بزرگ شدن آنها، انباشته شدن سلول‌های مرده‌ی پوست روی هم و ظاهر شدن جوش‌های سر سیاه و آکنه بر سطح پوست به وجود می‌آیند. ... ادامه مطلب

زاویه سازی صورت در زنانزاویه سازی صورت در زنان

زاویه فک در زیبایی چهره بسیار اهمیت دارد و می‌تواند صورت را مسن‌ تر یا جوان‌ تر نشان دهد. به عبارت بهتر زنان با صورت V شکل اغلب به علت باریک بودن قسمت پایینی صورت، خط فک واضح و چانه تیز، جوان تر دیده می شوند. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.