اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / لیفت پوست / تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

تأثیر لیفت با نخ در درمان افتادگی صورت

کاهش حجم و قدرت پوست یکی از اصلی‌ترین علل افتادگی و چین و چروک‌های پوستی هستند. با ضعیف شدن پوست، قدرت آن برای بالا نگه داشتن ساختارها و بافت‌های زیرین کاهش می‌یابد، به این معنی که دیگر نمی‌تواند اثرات جاذبه‌ی زمین را خنثی کند و نیروی جاذبه باعث افتادگی و شل شدن پوست می‌شود. تحریک کلاژن سازی در پوست، زمانی که هنوز افتادگی وخیم نشده و انعطاف‌پذیری پوست وضعیت خوبی دارد، می‌تواند با افزایش ضخامت و قدرت پوست باعث کاهش سرعت پیری و زیباسازی آن شود.

لیفت صورت با نخ یک روش جوانسازی ادامه‌دار و پیشرفت کننده است. متقاضیانی که برای تحریک کلاژن سازی لیفت با نخ انجام می‌دهند، به تدریج متوجه بهبود حجم و سفتی پوست خود خواهند شد. تا زمانی که نخ‌های بخیه در جای خود باشند، فرآیند ترمیمی بدن به طور مداوم فعال است؛ چراکه بدن می‌خواهد بخش‌های بخیه خورده را ترمیم کرده و نخ‌های بخیه را از بین ببرد.

لیفت با نخ یکی از روشهای غیرتهاجمی کم عارضه، مقرون به صرفه و با نتایج چشمگیر برای جوانسازی پوست است که توسط دکتر رامین مدرسی، در اصفهان قابل انجام می‌باشد. اگر مایل به جوانسازی و لیفت با نخ می‌باشید، جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما، با شماره‌های درج شده در انتهای صفحه تماس حاصل فرمایید.

مزایای لیفت صورت با نخ

لیفت با نخ

کاربرد لیفت صورت با نخ

لیفت صورت در صورت دیده شدن علائم زیر به کار می‌رود:

  1. علائم خفیف تا متوسط پتوز پوست
  2. از دست دادن حجم بافت
  3. ایجاد خطوط و چین و چروک‌های ظریف
  4. افتادگی ابروها
  5. ظاهر آویزان صورت
  6. نازک شدن لب‌ها
  7. برجستگی فک
  8. برجستگی جزئی زیر چشم یا گردن
  9. قسمت‌هایی از روش قبلی مانند لیفت صورت یا گردن برگشته است
  10. عدم تقارن صورت
  11. کمبود آب پوست

نخ‌های مورد استفاده در لیفت صورت

به طور رایج از سه نوع نخ برای لیفت با نخ استفاده می‌شود که از آنها با نام نخ کاگ، نخ پی دی اُ PDO و نخ سیلوئت (silhouette) یاد می‌شود. نخ کاگ، نخ مورد استفاده در لیفت با نخ است و همانند دو نخ دیگری که در ادامه به معرفی آنها خواهیم پرداخت، پس از لیفت هیچ ردی از خود در زیر پوست باقی نمی‌گذارد و جذب پوست می‌شود. تحریک و افزایش سطح ساخت کلاژن در لایه‌های میانی بافت پوست از ویژگی‌های اصلی این نخ محسوب می‌شود.
نخ پی دی اُ PDO، گونه‌ای دیگر از نخ‌های مورد استفاده در لیفت با نخ است که علاوه بر لیفت و جمع‌کردن پوست در ناحیه موردنظر، با تولید فیبرُپلاست در لایه میانی پوست همراه است. فیبروپلاست ماده‌ای است که موجب تحریک بافت پوست صورت به تولید کلاژن و الاستین می‌شود.

نخ سیلوئت silhouette، نخ بخیه‌ای مخروطی شکل و کاملاً قابل جذب است که مکانیسمی شبیه به دو نخ قبلی (نخ کاگ و نخ پی دی اُ) را دارد و جزو نخ‌های رایج مورد استفاده در فرایند و لیفت با نخ محسوب می‌شود و تعداد قابل توجهی از کلینیک‌ها از آن استفاده می‌کنند.

نحوه انجام لیفت صورت با نخ

پزشک ابتدا یک بیحسی موضعی خفیف در محل عمل اعمال می‌کند و سپس نخ‌ لیفت را به وسیله یک سوزن خیلی ریز در زیر پوست جایگذاری می‌کند. وقتی که نخ لیفت در جای خود قرار داده شد، پزشک به آرامی بافت پوست را با دست فشار می‌دهد تا شکل مورد نظر در آن ایجاد شود و نتیجه مطلوب از عمل لیفت صورت به دست آید. نتیجه این عمل، پوستی محکم و جوان است که بدون نیاز به بریدگی و بخیه در پوست حاصل شده است و نیازی هم به استراحت بعد از عمل ندارد.

مراقبت‌های قبل از درمان با نخ لیفت

بهتر است قبل از شروع درمان حتماً با پزشک متخصص پوست خود مشورت کنید تا بهترین برنامه درمان را با توجه به نوع پوست شما تعیین کند.
متخصصان موافق هستند که افراد کاندید جهت انجام نخ لیفت باید حداقل از یک هفته قبل از عمل از مصرف الکل و سیگار اجتناب نمایند؛ زیرا این موارد باعث کمبود آب بدن می‌شوند و ممکن است که با مواد بیحسی تداخل ایجاد کنند.
از تمام محصولات دارویی بر پایه‌ی آسپرین باید اجتناب شود (این داروها رقت خون را بالا می‌برند) و می‌توانند باعث خونریزی غیر ضروری در هنگام انجام این پروسه درمانی شوند. این مورد می‌تواند عوارض جانبی و ناخواسته‌ای را به همراه داشته باشد (جهت قطع دارو حتماً از دستورالعمل پزشک خود پیروی کنید).

مراقبت‌های پس از درمان با نخ لیفت

  1. برخی از بیماران ممکن است در اثر عوارض جانبی مواد بیحسی، حالت تهوع داشته باشند. در صورت داشتن حالت تهوع در حد چند جرعه کوچک، مایعات استفاده کنید (البته با صلاحدید پزشک).
  2. اگر پوست شما متورم یا کبود شده است، به مدت 30 دقیقه 4 بار در روز برای 5 روز اول، یخ استفاده کنید.
  3. انجام حرکات ورزشی در اجزا صورت را به مدت 24 ساعت محدود کنید.
  4. از مصرف کرم‌های صورت یا آرایشی صورت برای 48 ساعت خودداری کنید.
  5. نوشیدنی را با نی استفاده نکنید.
  6. سر را بالا نگه دارید (از جمله از خم شدن سر پایین‌تر از سطح قلب خودداری کنید). به مدت 5-7 روز با زاویه 45 درجه سر خود را نگه دارید.
  7. به مدت 7-10 روز غذاهای نرم و یا مایعات بنوشید.
  8. از جویدن آدامس به مدت 2 هفته اجتناب کنید.
  9. به مدت 2-3 هفته از فشار شدید یا کشیدگی پوست صورت اجتناب کنید.
  10. از کشیدن صورت یا ماساژ آن به مدت 3 هفته خودداری کنید.

ماندگاری لیفت صورت با نخ

به طور میانگین ماندگاری لیفت با نخ بین دو الی دو سال و نیم تخمین زده می‌شود. در صورت سازگاری کامل نخ با بافت پوست و رسیدگی درست و به موقع به پوست، ماندگاری آن ممکن است تا سه سال ادامه پیدا کند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

موارد منع انجام لیفت صورت با نخ

در صورت حاملگی و یا حتی شیر دهی
افراد مبتلا به بیماری‌های نئو پلاستیک
افرادی که بر روی پوست خود زخم‌های باز دارند.
افرادی که دچار اختلالات انعقاد می‌باشند.

عوارض جانبی لیفت صورت با نخ

عوارض جانبی رایج و خفیف همچون لیفت با نخ، کبودی و تورم خفیف در نواحی سوراخ شده از پوست صورت است که با استفاده از کمپرس یخ (به طور غیر مستقیم) و مکمل‌های تجویز شده توسط پزشک یا تکنسین زیبایی، می‌توانید انتظار فرایندی عاری از درد و خونریزی و با حداقل عوارض جانبی را داشته باشید.

کانتورینگ یا زاویه سازی صورت، می‌تواند در کنار ظاهر، اعتماد به نفستان را نیز بهبود بخشد. پس از اینکه تصمیم نهایی خود را برای زاویه سازی اتخاذ نمودید، با انتخاب پزشک مجرب در این زمینه، می‌توانید اطمینان حاصل کنید که به نتایج مطلوبی خواهید رسید. درکلینیک دکتر رامین مدرسی، با کادری مجرب و تجهیزات مدرن، می‌توانید در زمینه زاویه سازی صورت، به بهترین نتایج دست پیدا کنید. تلفن تماس با این مرکز : 36703885 - 031


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
محلول لامینین برای درمان ریزش مومحلول لامینین برای درمان ریزش مو

محلول تقویت مو گیاهی لامینین محصول مناسبی برای کنترل ریزش مو و تقویت موها می باشد. در ساختار محلول تقویت مو لامینین از عصاره های گیاهی با مواد فعال و محرک برای جلوگیری از ریزش مو و تقویت رشد موها استفاده شده است. ... ادامه مطلب

پلاسما جت برای از بین بردن لک صورتپلاسما جت برای از بین بردن لک صورت

پلاسماجت روشی تایید شده از سازمان بهداشت جهانی است که به عنوان یکی از تاثیر گذار ترین روش های درمان لک نیز شناخته شده است ... ادامه مطلب

جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در چه مواردی انجام میشود؟جراحی زیبایی پلک یا بلفاروپلاستی در چه مواردی انجام میشود؟

جراحی زیبایی پلک (blepharoplasty) یک روش جراحی است که از نظر پزشکی ضروری نیست و صرفاً برای بهبود ظاهر شما انجام می‌شود. برای اغلب مردم، عمل پلک (بلفاروپلاستی) یک عمل جراحی پلاستیک برای زیبایی صورت محسوب می‌شود ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.