اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریم
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / جوانسازی پوست / لیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوست

لیزر فرکسل برای رفع چین و چروک پوست

ترمیم سطح پوست با لیزر فرکسل درمان بی‌نظیری بوده است که می‌تواند به‌طور مؤثری بافت انواع مختلف پوست با هر رنگی را تغییر دهد. روش ترمیم پوست با لیزر فرکسل از تکنولوژی شکست لیزر استفاده می‌کند که توسط سازمان غذا و دارو (FDA) تأیید شده و به برگرداندن پوست به حالت طبیعی خود کمک می‌کند و در نهایت پوستی جوان‌تر، نرم‌تر و شاداب‌تر به همراه بافت بهتر، منافذ کوچک‌تر به دست خواهد آمد که فاقد هرگونه نقاط ناخواسته‌ی قهوه‌ای رنگ، جای آکنه، جای زخم جراحی خواهد بود و همچنین چین و چروک و خطوط را کاهش می‌دهد.

در واقع در این نوع لیزر، مناطقی از سطح پوست (فواصل بین نقطه‌ها) آسیب نمی‌بیند و بیشترین نور تابیده شده از این نوع لیزر وارد درم (با عمق نفوذ حدوداً یک تا دو میلی‌متر) یعنی همان لایه میانی پوست می‌شود. درست جایی که باید لیزر اثر کند تا بتواند مشکلات فوق را بهبود بخشد؛ چراکه علت اصلی مشکلات فوق خرابی لایه میانی پوست یا همان درم می‌باشد، به طوری که کلاژن پوست در این ناحیه قرار دارد و تابیدن نور این لیزر در این ناحیه باعث تشکیل کلاژن‌های جدید می‌شود و به‌تدریج طی 2 تا 4 ماه چروک‌های پوست کاهش قابل‌ملاحظه ای پیدا می‌کند. پوست از حالت شلی و افتادگی درمی‌آید و عمق چاله‌ها و اسکارهای بعد از آکنه یا جوش و یا بعد از عمل (جای بخیه) بهبودی قابل‌ملاحظه‌ای پیدا می‌کند.

جدیدترین لیزر فرکسل در اصفهان، یکی از دستگاه های مدرن و به روز کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی می‌باشد. این دستگاه با طیف وسیعی از کاربردها، می‌تواند برای درمان بسیاری از مشکلات و عوارض پوستی همچنین جوانسازی پوست، بهترین راه حل باشد. شما می‌توانید جهت تعیین نوبت با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

فواید استفاده از لیزر فرکسل

روش عملکرد لیزر فرکسل

مکانیسم این لیزر بدین‌صورت است که ستون‌هایی از نور لیزر با شعاع‌هایی بسیار باریک در حد میکرون بر روی سطح پوست تابیده می‌شود. لذا مناطقی از سطح پوست (اپیدرم) عملاً سالم می‌ماند. لیزر فرکشنال لایه اپیدرم و درم پوست را هدف قرار می‌دهد؛ ولی این عمل را با ایجاد هزاران ستون اشعه که بسیار ظریف ولی عمقی هستند انجام می‌دهد.

جوانسازی پوست با لیزر فرکسل

کاربرد لیزر فرکسل

مراقبت‌های قبل از انجام لیزر فرکسل

قبل از شروع لیزر درمانی و در فواصل دوره‌های درمان بیمار موظف است از داروهای خاصی که پزشک تجویز می‌کند، استفاده کند تا پوست او برای انجام لیزر درمانی آماده باشد.

معمولاً طول دوره لیزر درمانی 3 تا 5 جلسه است که البته این دوره بنا به تشخیص پزشک متفاوت خواهد بود.

قبل از لیزر درمانی بیمار باید پزشک را از وضعیت بیماری و جسمانی خود به‌طور کامل آگاه کند و 2 هفته قبل از لیزر درمانی از مصرف کرم‌ها و داروهایی که باعث التهاب پوست می‌شود و نیز برنزه شدن، خودداری کند.

از جمله نکات حائز اهمیت بعد از لیزر درمانی عدم مواجهه با نور مستقیم خورشید در زمانی است که پوست ملتهب است در این دوره بیمار باید از کرم‌های ضد آفتاب مناسب با spf حداقل 30 استفاده کند.

مراقبت‌های پس از انجام لیزر فرکسل

بلافاصله بعد از لیزر معمولاً پوست ملتهب و برافروخته می‌شود که بهتر است از کمپرس آب یخ استفاده شود. بسته به انرژی استفاده شده بر روی پوست صورت بیمار ممکن است بین 24 ساعت تا 2 هفته قرمزی را تجربه نماید، در این شرایط مسئله بسیار مهم گذاشتن یخ بلافاصله پس از لیزر بوده تا حداقل قرمزی اتفاق بیافتد.

افراد نامناسب جهت انجام لیزر فرکسل

لیزر درمانی برای افراد باردار، کسانی که حساسیت زیادی به نور دارند و همچنین افراد دارای بدخیمی‌ها و عفونت‌های پوستی به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود؛ اما سایر افراد بالای 20 سال می‌توانند زیر نظر پزشک در صورت نیاز از لیزر درمانی استفاده کنند.

آدرس اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض جانبی لیزر فرکسل

عوارض جانبی معمولاً با انواع دیگر لیزر پوست مشترک است. از آنجا که انرژی گرمایی درگیر است، احتمال کمی برای سوختگی بسیار جزئی و تغییر رنگ وجود دارد. بعضی از بیماران دوباره فعال‌سازی هرپس سیمپلکس را تجربه می‌کنند.

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
تزریق ژل گونه یا گونه گذاریتزریق ژل گونه یا گونه گذاری

تزریق ژل گونه یا گونه‌ گذاری به عملی گفته می‌شود که به واسطه آن حجم گونه‌ها افزایش پیدا کرده، خطوط روی گونه‌ها باز می‌شود و افتادگی گونه‌ها برطرف شده زیبایی خاصی به چهره می‌بخشد. به زبان ساده تزریق فیلر یا ژل با هدف جوانسازی(افزایش حجم، رفع خطوط و لیفت صورت) در نواحی مختلف ... ادامه مطلب

پی آر پی مو چیستپی آر پی مو چیست

یکی از روشهای مؤثر در درمان ریزش مو و پیشگیری از طاسی سر، تزریق پی آر پی است. در این روش پلاسمای غنی شده از پلاکت خون و سلول‌های بنیادی بدن فرد، از نمونه خون او تهیه شده، جهت درمان ریزش مو، توسط پزشک به پوست سر تزریق می‌شود ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهانتزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهان

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند از مزایای این روش بهره مند شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.