اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
برای زیبایی جایگزینی نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق چربی / تزریق چربی، بهترین راه چاق شدن صورت

تزریق چربی، بهترین راه چاق شدن صورت

یکی از مهم ترین تغییراتی که افزایش سن به وجود می آورد، کاهش کلاژن سازی و الاستین بدن است. کاهش کلاژن سازی و الاستیسیته پوست موجب می شود تا حجم چربی پوست در نواحی مختلف بدن کاهش پیدا کند. روش های زیادی برای از بین بردن چین و چروک های ناشی از کاهش چربی وجود دارد که تزریق چربی یکی از آنها است. تزریق چربی به صورت یکی از مؤثرترین و ماندگارترین روش های جوانسازی و جبران حجم از دست رفته چربی پوست است. وجود حفره‌های متعدد در صورت، فرو رفتگی گونه و حتی اصلاح فرم لب ها از جمله دلایلی است که می تواند با تزریق چربی جبران شود.

تزریق چربی روشی است که در آن بافت چربی از ناحیه مورد نظر در بدن فرد متقاضی برداشته می شود و پس از طی پروسه فرآوری به نقاط مختلفی در ناحیه زیر پوست تزریق می شود. اصطلاح پیوند چربی اتولوگ به روشی گفته می شود که منبع چربی به دست آمده از همان شخصی باشد که قرار است از آن استفاده شود. از نظر بسیاری، بافت چربی اتولوگ به عنوان ماده پرکننده ایده آلی برای جوانسازی صورت در نظر گرفته می شود؛ زیرا یکی از زیست سازگارترین فیلرهای پوستی بدون ایمونوژنسیته را نشان می دهد. نتیجه درمان با تزریق چربی ایجاد بافتی نرم، طبیعی و همگن با بافت طبیعی در ناحیه مداخله می باشد و ممکن است دارای اثرات نیمه دائمی تا دائمی باشد.

تزریق چربی صورت یکی از فراوان ترین اقدامات کلینیک پوست و موی دکتر رامین مدرسی می‌باشد که با رضایت کامل مراجعین همراه است. جهت هماهنگی و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

کاربرد تزریق چربی

به طور کلی کاربرد تزریق چربی به شرح زیر است:

مزیت های تزریق چربی

بدون شک آنچه باعث شده تزریق چربی به یکی از بهترین و مناسب‌ترین روش‌ها در بین سایر روش‌های موجود جوانسازی و زیبایی تبدیل شود نکات مثبت قابل توجه آن است. از جمله مهم‌ترین نکات مثبت این روش عبارتند از:

تزریق چربی به صورت لاغر

تزریق چربی به صورت لاغر

ابتدا محل برداشت چربی ضدعفونی می شود و تحت شرایط استریل، بیحسی موضعی انجام می شود. با استفاده از سرنگ های مخصوص که به سر آنها کانولاهای مناسب وصل شده است و از طریق سوراخ کوچک، چربی های زیر پوست با فشار کم بیرون کشیده می شود. سپس طی فرآیند فرآوری، چربی ها چندین بار با سرم شستشو داده می شود تا خون و سایر مواد ناخالص از آن جدا شود. بعضی از پزشکان از سانتریفیوژ جهت جداسازی کامل سرم ها از بافت چربی استفاده می کنند. چربی آماده شده به داخل سرنگهای 1cc (یک سی سی) کشیده می شود و آماده تزریق می شود.

محلی را که قرار است در آن تزریق چربی انجام شود، ضدعفونی و بیحسی موضعی انجام می شود. سپس به سر سرنگ یک سی سی کانول های مخصوص وصل شده و تزریق چربی به محل مورد نظر انجام می شود. این عمل به صورت سرپایی اکثراً با بیحسی موضعی و گاهی با بیهوشی خفیف در مطب انجام می شود.

مراقبت های قبل از تزریق چربی

مراقبت‌های پس از تزریق چربی

  1. داروهای تجویز شده توسط پزشک را به درستی و مرتب مصرف کنید.
  2. از انجام فعالیت‌های سنگین خودداری کنید.
  3. از ماساژ با مالش ناحیه تزریق چربی خودداری کنید.
  4. پانسمان‌ها و نواحی استخراج و تزریق چربی را تمیز نگه دارید.
  5. تا چند روز بعد از برخورد آب به نواحی زخم شده خودداری کنید.

کاندید نامناسب تزریق چربی

در بیشتر موارد برای رسیدن به نتیجه همیشگی می بایست یک بار دیگر تزریق انجام شود. همچنین عوامل دیگری همچون سن و سال، اقلیم، ژنتیک و میزان فعالیت روی این موضوع تأثیرگذار هستند.

ماندگاری تزریق چربی به صورت

عوامل و پارامترهای زیادی بر ماندگاری تزریق چربی تأثیرگذار است، بنابراین ممکن است این مدت زمان در افراد مختلف متفاوت باشد. مهمترین فاکتور، وجود ذخایر چربی با کیفیت در اندام فرد می باشد. در صورتی که انجام عمل به یک پزشک ماهر سپرده شود، ماندگاری تزریق چربی افزایش می یابد. همچنین ابزار و تجهیزات استفاده شده و روش عمل نیز روی ماندگاری عمل تزریق چربی تأثیر بسزایی دارد.

هزینه تزریق چربی به صورت

به طور کلی نمی‌توان یک قیمت ثابت برای تزریق چربی صورت تعیین کرد. عمل تزریق چربی به صورت می‌تواند وابسته به کلینیکی که در آن اقدام به انجام این عمل می‌نمایید هزینه های متفاوتی را در پی داشته باشد. حجم چربی مورد نیاز و ناحیه ای از صورت که می‌خواهید عملیات تزریق را روی آن انجام دهید نیز در تعیین قیمت عمل تأثیر گذارند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض تزریق چربی صورت

عوارض احتمالی انتقال چربی به بدن شامل موارد زیر می شود:

لیزر اندولیفت روشی تاثیرگذار در جوانسازی پوست است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی با بهترین و پیشرفته ترین تجهیزات در اصفهان قابل انجام می‌باشد. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :هادی جلال ابادی [ 1402-05-17 ]
صورتی لاغرباانحراف بینی دارم

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟پلاسما تراپی چیست و چه کاربردهایی دارد؟

پلاسما تراپی یکی از روشهای موثر در جوانسازی پوست، درمان جوش ، از بین بردن چین و چروک های صورت ، کاهش نقاط قرمز پوست ، درمان اسکار آکنه، درمان افتادگی پلک ، لیفت بینی و همچنین کاهش لکه ها و خال های پوستی است که بدون نیاز به جراحی و ایجاد برش و بخیه انجام می‌شود ... ادامه مطلب

ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟ماندگاری تزریق چربی چقدر است؟

تزریق چربی، یکی از راه‌های جوانسازی پوست است. ماندگاری چربی تزریق شده به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این مقاله به آن ها اشاره می‌شود. ... ادامه مطلب

تکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورتتکنیک های غیر جراحی زاویه سازی و افزایش هارمونی صورت

زاویه سازی فک، مجموعه اقداماتی است که در نهایت به بهبود ناهنجاری های موجود در فک و یا زیباسازی آن منجر می شود. در روش کانتورینگ، ریمادلینگ و زاویه سازی صورت بدون جراحی می توان با حجیم نمودن صورت، برجسته تر شدن استخوان گونه، برجستگی چانه یا زاویه سازی خط فک، صورت شما را متعادل تر کرد. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.