اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبا خیال راحت سلفی بگیربرای زیبایی جایگزینی نیست
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / زیبایی / درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید

درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید

زمانی که پلک‌ها افتاده و پف دار باشد، چشم‌ها ریز‌تر و بیحال‌تر نشان داده می‌شود. اگرچه روش‌های بسیار زیادی در زمینه آرایشی وجود دارد که ‌می‌توانند با متد‌های مختلف ‌‌‌این میزان پف و افتادگی را برطرف کنند؛ اما نمی‌توانند زیبایی دائمی‌ را به شما هدیه دهند. جراحی چشم گربه‌ای مانند عمل درشت کردن چشم یا اپی کانتال، امروزه از یکی محبوب‌ترین روش‌های جراحی چشم به شمار ‌می‌رود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ترین معیار‌های زیبایی انسان محسوب ‌می‌شود. اگر حالت چشمانتان را دوست ندارید، یا فرم چشمانتان به گونه‌ای است که شما را خسته و کسل نشان ‌می‌دهد؛ این روش بسیار مناسب است. با جراحی چشم گربه‌‌‌ای شما ‌می‌توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید.

در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی جراحی های زیبایی، از قبیل عمل زیبایی کشیدن چشم، جراحی بیشکتومی، بلفاروپلاستی، لیفت ابرو، بوکال فت، تزریق چربی و ... با بهترین نتایج و به صورت سرپایی انجام می‌شود. لطفا جهت مشاوره رایگان و دریافت نوبت با شماره‌ تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزاياى جراحی چشم گربه اى

انواع روش هاى جراحی چشم گربه اى

ساختار پلکی و مشکلات هر فرد متفاوت بوده و برای هر فرد بسته به انتخاب پزشک از روشی متناسب برای چشم گربه ای شدن استفاده می گردد.کانتوپلاستی با ایجاد برش و اتصال در عضله حلقوی چشم ها و تاندون کانتال خارجی انجام می شود. در پی این عمل حالت خستگی چشم ها از بین رفته و چشم ها حالت جذابی به خود می گیرد. روش کانتوپلاستی دارای انواع گوناگونی بوده که در ادامه به معرفی هریک می پردازیم.

كانتوپلاستى جانبى (لترال كانتوپلاستى)

از این جراحی برای رفع افتادگی پلک بالا و کشیدن گوشه خارجی چشم استفاده می شود و البته گاهی برای رفع افتادگی پلک پایین نیز از لترال کانتوپلاستی استفاده می شود. معمولاً کره ای ها برای رفع افتادگی پلک بالای خود و درشت کردن چشم هایشان از این جراحی استفاده می کنند که علاوه بر رفع افتادگی گوشه های خارجی چشم ها به سمت بالا کشیده می شود و چشم ها اصطلاحاً حالت گربه ای می گیرند.

جراحی چشم گربه ای

اپيكانتوپلاستى

برای داشتن چشم هایی کشیده تر معمولاً این روش را که در آن گوشه های داخلی چشم ها کشیده می شود را با کانتوپلاستی خارجی ترکیب می نمایند. البته درصورتی که تنها تمایل به کشیده شدن گوشه داخلی چشم را داشته باشید این جراحی به تنهایی کفایت می کند.

كانتوپكسى

در کانتوپکسی بر خلاف کانتوپلاستی هیچگونه برشی در عضله حلقوی چشم ها ایجاد نمیشود و تنها به‌وسیله بخیه عضله حلقوی و تاندون کانتال خارجی را به یکدیگر نزدیک می نمایند و در قسمت پلک پایین کمی پوست اضافه ایجاد شده که آن را بر میدارند تا حال شل و افتاده نداشته باشد. از این روش برای برطرف کردن افتادگی پلک پایین نیز استفاده می گردد. بسیاری از پزشک ها کانتوپکسی را به افرادی که تا به حال عمل جراحی چشم گربه ای نداشته اند پیشنهاد می کنند.

اكتروپيون یا رفع افتادگی شدید پلک پایین

افتادگی پلک و شل شدگی پوست از عوارض افزایش سن است، این علائم از در اطراف چشم که پوست نازک تری دارند زودتر پدید می آیند. در افرادی که افتادگی پلک پایین هنوز شدید نشده عمل چشم گربه ای و لیفت چشم کابرد دارد؛ اما در کسانی که افتادگی طوری است که پلک پایین چشم به سمت خارج برگشته روش اکتروپیون مناسب ترین گزینه است.

توصیه های قبل از اقدام برای جراحی چشم گربه ای

  1. قبل از اینکه تصمیمی قطعی برای انجام عمل بگیرید، حتماً در جلسات مشاوره شرکت کنید.
  2. درباره مشکلات یا بیماری‌های خاص خود با پزشک صحبت کنید.
  3. اگر در حال مصرف دارویی هستید حتماً آن را با پزشک در میان بگذارید.
  4. حداقل دو هفته قبل از عمل مصرف مواد غذایی و داروهای رقیق‌کننده خون را متوقف کنید.
  5. از دو هفته پیش از انجام جراحی از مصرف سیگار و قلیان خودداری کنید.

مراقبت های بعد از جراحی چشم گربه ای

موارد منع انجام جراحی چشم گربه ای

هیچ نوع عمل زیبایی برای افراد زیر 18 سال توصیه نمی‌شود. به همین دلیل پزشکان توصیه می‌کنند، برای انجام این عمل زیبایی بعد از 20 سالگی اقدام کنید. در جلسه مشاوره با متخصص باید سوابق پزشکی خود را به‌طور کامل توضیح دهید. برخی از بیماری‌ها مانند دیابت یا بیماری‌های قلبی ریسک جراحی را بالا می‌برند و معمولاً پزشک از بیمار می‌خواهد جراحی‌های غیر ضروری را انجام ندهد.

مدت ماندگاری جراحی چشم گربه ای

مدت ماندگاری این عمل به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان نمونه این که از کدام یک از روش ها برای جراحی خود استفاده کنید از جمله موارد تعیین کننده در میزان ماندگاری است. مدت ماندگاری عمل های زیبایی به بدن شما هم بستگی دارد و بنابراین نمی توان مدت زمان معینی را برای آن تعیین نمود.

هزینه و قیمت عمل چشم گربه ای

هزینه و قیمت عمل چشم گربه ای با توجه ‌به سابقه جراح و موقعیت جغرافیایی مرکز تعیین می‌شود. همچنین باید هزینه داروها، آزمایش‌ها و حق‌الزحمه دستیاران را هم در نظر گرفت، به همین دلیل نمی‌توان قیمت دقیقی برای آن تعیین کرد.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

عوارض عمل چشم گربه ای

مانند هر عمل جراحی دیگری، عمل جراحی کانتوپلاستی و کشیده کردن چشم نیز با خطراتی همراه است. بیمارانی که این جراحی را انجام می‌دهند، ممکن است با هر یک از عوارض جانبی زیر روبه‌رو شوند:

هر چند تورم و کبودی چشم از عوارض بسیار شایع جراحی هستند؛ اما ظرف یک هفته کاملاً برطرف می‌شوند. برخی از بیماران نیز بلافاصله بعد از جراحی، متوجه تغییراتی در دید خود می‌شوند که این حالت نیز موقتی است و دید طبیعی شما به زودی به حالت قبل بازمی‌گردد.

بی شک ظهور عوارض پیری در هیچ فرهنگ و زمان و مکانی، خوش آیند نخواهد بود. همشهریان گرامی جهت رفع علائم پیری در پوست صورت، دست‌ها و گردن می‌توانید با اقدام به بهترین تزریق چربی در اصفهان، نزد پزشکان مجربی که در این حوزه فعالیت دارند، پوستی جوان و باطراوت داشته باشید بدون درگیری با عوارضی که از عدم تبحر پزشک ناشی می‌شود


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
ایجاد تقارن در صورت با تزریق فیلرایجاد تقارن در صورت با تزریق فیلر

در بسیاری از موارد، چهره‌ های نامتقارن جذابیت و زیبایی فرد را کاهش می‌ دهند و موجب کم شدن اعتماد به نفس افراد می‌ گردند. فیلر‌های قابل تزریق، می‌ توانند برای تغییر اندام‌ های صورت، مانند گونه و چانه، در جهت اصلاح صورت نا متقارن، مورد استفاده قرار گیرند. ... ادامه مطلب

تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟تزريق چربی به سينه چگونه انجام می شود؟

برخی از خانم ها از اندازه و فرم سینه های خود ناراضی هستند و به دنبال راهکاری جهت افزایش حجم آنها هستند؛ اما برای رسیدن به این هدف، به روش پروتز سینه که از متداول ترین روش افزایش حجم و تقویت پستان می باشد علاقه ای ندارند.چنین امری با تزریق چربی به سینه امکان پذیر است. ... ادامه مطلب

لیزرهای پوستی در چه مواردی استفاده میشوند؟لیزرهای پوستی در چه مواردی استفاده میشوند؟

به طور کلی لیزرها در رفع چین و چروک، جوانسازی، لایه‌برداری سطحی و عمقی، لیفتینگ و جوانسازی پوست، رفع موهای زائد صورت و بدن،لک‌های پوستی، کک و مک، بعضی خال‌ها، جای زخم، جای آکنه و جوش، پاک کردن تاتو، ترک‌های پوستی و غیره کاربرد دارند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.