اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
هیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبرای زیبایی جایگزینی نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبا خیال راحت سلفی بگیر
لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت و بدن لیزر اندولیفت برای روشن شدن پوست صورت و بدن

روشن کردن پوست با لیزر اندولیفت یک روش پزشکی است که در آن پرتوهای متمرکز از نور پالس کوتاه بر روی مناطق هدفمند پوست تابیده می شوند تا پوست، روشن شود.

نور درمانی چیست و چگونه انجام می شود؟ نور درمانی چیست و چگونه انجام می شود؟

نور درمانی صورت یک درمان زیبایی غیر تهاجمی است که از طول موج های مختلف انرژی نور استفاده می کند.

درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید درباره جراحی چشم گربه ای (عمل زیبایی کشیدن چشم) بیشتر بدانید

جراحی چشم گربه‌ ای مانند عمل درشت کردن چشم یا اپی کانتال، امروزه از یکی محبوب‌ ترین روش‌ های جراحی چشم به شمار ‌می‌ رود. داشتن چشمانی کشیده همیشه از جذاب‌ ترین معیار‌ های زیبایی انسان محسوب ‌می‌ شود. با جراحی چشم گربه‌‌‌ ای شما ‌می‌ توانید احساس نشاط، چشمانی جذاب و کشیده را به چهره خود هدیه دهید.

خال برداری بدون جراحی چگونه است؟ خال برداری بدون جراحی چگونه است؟

خال رایج ترین ضایعه پوستی است که از سلول های ملانوسیت و به دلیل تجمع رنگدانه تشکیل شده است. خالها معمولاً به رنگ های قهوه ای روشن، قهوه ای تیره یا سیاه دیده می شوند و اغلب بی خطر هستند.

فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟ فیس آپ (face up) چیست و چه فوایدی برای پوستتان دارد؟

گاهی با پاکسازی ساده و مداوم پوست می‌ توان تفاوت‌‌ های چشمگیری در شکل ظاهری و سلامت آن ایجاد کرد. امروزه روش‌ های مختلف و مؤثری برای پاکسازی و لایه‌ برداری پوست وجود دارد. پزشکان پوست با استفاده از لایه‌ بردار های شیمیایی و فیزیکی انجام این عمل اثر بخش را برای ما ممکن و تسهیل کرده‌ اند.

هدف از جراحی بوکال فت چیست؟ هدف از جراحی بوکال فت چیست؟

در افرادی که صورت گرد یا اضافه وزن دارند، جراحی برداشتن پدهای چربی گونه در داخل گونه‌ ها یک روش عالی برای خلاص شدن از شر این چربی‌ های ناخواسته صورت است. تخلیه چربی بوکال بهترین روش برای رهایی از شر این چربی‌ های اضافه است.

عوامل کاهش دهنده کلاژن پوست عوامل کاهش دهنده کلاژن پوست

در طول زمان، عوامل متعدد محیطی می‌تواند موجب نابودی و از بین رفتن کلاژن شود؛ بنابراین اگر می‌خواهید پوست شما، زیباتر و جوان‌تر به نظر برسد، باید راهی برای ترمیم کلاژن پوست خود پیدا کنید و کلاژن از دست رفته پوستتان را جایگزین کنید.

عمل بوکال فت یا تخلیه چربی صورت عمل بوکال فت یا تخلیه چربی صورت

بوکال فت به بافت چربی که در زیر گونه قرار دارد گفته می شود که موجب می شود ، صورت شخص گرد تر دیده شود . هدف از عمل بوکال فت یا تخلیه چربی بوکال ، برداشت بافت چربی موجود در گونه و صورت است که موجب می شود گونه برجسته تر و زاویه فک کاملا مشخص شود

رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر رفع تیرگی اندام تناسلی بانوان با لیزر

لیزر ناحیه تناسلی یکی از روشهای مطمئن برای سفید کردن واژن می‌باشد. در این روش مناطق تیره سطح پوست اندام تناسلی زدوده شده و پوست تازه و با طراوت می‌گردد. مزیت سفید کردن پوست با لیزر اثر پذیری دائمی آن می‌باشد؛ چرا که تمامی بافت های تیره بر روی سطح پوست کاملا از بین می رود

بررسی مزووایت تراپی بررسی مزووایت تراپی

برای داشتن پوستی روشن‌تر می‌توان از فرایند ایمن و فشرده مزووایت تراپی استفاده نمود. این روش برای افرادی با رنگ پوست تیره و همچنین برای کاهش کک و مک، لک، تیرگی زیر چشم، تغییر رنگ پوست ناشی از آکنه و پیری ناشی از آفتاب (لکه‌های پیری)، رفع تیرگی زیر بغل، بیکینی، پشت آرنج و زانوها توصیه ‌می‌گردد

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.