اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با افتخار صورتگریمچهره خوب که داشته باشیبرای زیبایی جایگزینی نیستهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستبا خیال راحت سلفی بگیر
صفحه اصلی / مطالب و مقالات / تزریق بوتاکس / درمان تعریق کف دست با بوتاکس

درمان تعریق کف دست با بوتاکس

تعریق بدن خصوصاً تعریق کف دست و پا به هایپرهیدروزیس یا تعریق بیش از حد خوانده می‌شود. بیماری هایپرهیدروزیس می‌تواند عوارضی را در پی داشته باشد که از این عوارض می‌توان به اضطراب و استرس زیاد، افزایش عفونت‌های پوستی، افزایش عارضه‌ی درماتیت اگزمایی، افزایش عارضه‌ی کرامپ های عضلانی اشاره کرد. روشهای زیادی برای درمان این بیماری وجود دارد که می‌توان به تزریق بوتاکس اشاره کرد. این روش امروزه برای افراد در سراسر جهان جذابیت‌های بسیار زیاد دارد به‌گونه‌ای که اکثر افرادی که امکان استفاده از آن را دارند به احتمال بسیار زیاد نسبت به استفاده و انجام آن اقدام خواهد کرد. تزریق بوتاکس یکی از روش‌هایی است که امروزه برای جلوگیری از تعریق نقاط مختلف بدن به کار گرفته می‌شود و مزیت‌های بسیار خوبی را برای افراد پس از استفاده به دنبال خواهد داشت. یکی از مزیت‌های این روش ماندگاری بالای آن می‌باشد.

در کنار کلیه روشهای جوانسازی و درمانی پوست، تزریق بوتاکس کف دست در اصفهان نیز توسط دکتر رامین مدرسی با بکارگیری بهترین نوع بوتاکس انجام می‌شود. لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.

مزیت‌های تزریق بوتاکس کف دست

از جمله مهم‌ترین مزیت آن نحوه تزریق بوتاکس کف دست است که بدون نیاز به عملیات سنگین و سخت و تنها با تزریق ماده بوتاکس توسط سرنگ انجام می‌گیرد. جلسه تزریق بوتاکس کف دست معمولاً به حدود 15 تا 30 دقیقه زمان نیاز دارد. بعد از آن بیمار می‌تواند در روزهای آینده شاهد کاهش میزان تعریق در دست‌های خود باشد. طبق تمامی این گفته‌ها می‌توان مزیت‌های تزریق بوتاکس کف دست را در موارد زیر خلاصه کرد:

ناگفته نماند که مزایای تزریق بوتاکس کف دست تا حد زیادی به کیفیت ماده بوتاکس و انجام درست و اصولی مراحل تزریق نیز بستگی دارد. همچنین پزشکان توصیه می‌کنند تا برای حفظ نتایج حاصل از آن در فواصل زمانی مشخص و به طور مکرر تزریق بوتاکس به کف دست را انجام دهید.

درمان تعریق کف دست با بوتاکس

نحوه تزریق بوتاکس کف دست

در این روش، ابتدا پزشک، ناحیه تحت درمان را بیحس می‌کند تا بیمار دردی حین تزریق احساس نکند. سپس ناحیه مورد نظر را بر اساس غدد تعرق، تقسیم ‌بندی می‌کند و با استفاده از سوزن‌های ظریف، فرآیند تزریق بوتاکس را آغاز می‌کند. بعد از تزریق بوتاکس کف دست، تعریق دست‌ها به مدت یک سال کاهش می‌یابد. توجه داشته باشید که برای افزایش ماندگاری نتایج نهایی بوتاکس باید هر چند وقت یک‌بار، فرآیند تزریق را تمدید کنید.

مراقبت‌های قبل از تزریق بوتاکس کف دست

قبل و بعد از تزریق بوتاکس کف دست، باید یک سری اقدامات به خصوصی انجام دهید تا از این روش درمانی، نتیجه مطلوب و رضایت بخش بگیرید. مراقبت‌های قبل از تزریق بوتاکس کف دست که باید رعایت شود شامل:

مراقبت‌های بعد از تزریق بوتاکس کف دست

موارد منع تزریق بوتاکس کف دست

تزریق بوتاکس برای عرق کف دست بیش از حد در زنان باردار یا مادران شیرده تجویز نمی‌شود. این روش همچنین برای کسانی که دارای مشکلات عضلانی یا عصبی هستند یا به خاطر این مشکلات تحت درمان می‌باشند، توصیه نمی‌شود.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

مدت ماندگاری بوتاکس کف دست

معمولاً بوتاکس کف دست، شش ماه ماندگاری دارد و در برخی افراد تا یک سال هم دیده شده است.

عوارض تزریق بوتاکس کف دست

خوشبختانه این تزریق عوارض خطرناکی برای بیمار به دنبال ندارد، تنها ممکن است در ناحیه تزریق درد وجود داشته باشد و کبودی محدودی به وجود بیاید که تا چند روز بعد رفع خواهد شد.

در کلینیک دکتر رامین مدرسی از روشهای موثری مانند پی آر پی، مزوتراپی و هیر فیلر برای تقویت مو استفاده می‌شود. با این وجود برای افرادی که دچار کاهش شدید حجم موهای خود هستند؛ کاشت مو می‌تواند روش موثرتری باشد که البته تشخیص و انتخاب بهترین روش برعهده پزشک است. لطفا جهت هماهنگی با این مرکز و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 36703885 - 031 تماس حاصل فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :مرضیه موذنی [ 1400-12-23 ]
با عرض سلام من سرم شبش داره واز یک برس الوده بهم منتقل شده لطفا منا راهنمای کنید ممنون

برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟آیا لیزر موهای زائد عوارض دارد؟

لیزر موهای زائد صورت، یکی از رایج‌ترین و ماندگارترین روش‌ها برای از بین بردن موهای اضافی صورت است و محبوبیت ویژه‌ای هم خانم‌ها و آقایان پیدا کرده است. در روش لیزر درمانی، پرتوهای لیزر مانع از رشد مجدد مو در فولیکول‌های مو میشود ... ادامه مطلب

بهترین روش های درمان ترک های پوستیبهترین روش های درمان ترک های پوستی

ترکهای پوستی یا استرچ مارک همان خطوطی هستند که اولین نشانه‌های آن اصولا در سن بلوغ و با رشد اندام‌ها ایجاد می‌شود. همانطور که می‌دانید افزایش وزن نیز باعث رشد اندم‌ها خواهد شد و این تغییر وزن، مهمترین عامل ایجاد ترک‌های پوستی محسوب می‌شود ... ادامه مطلب

سن مناسب لیفت لبسن مناسب لیفت لب

لیفت لب به عملی گفته می‌ شود که طی آن فاصله لب بالا و بینی در حد نرمال و متناسب با اجزای صورت، کاهش یافته، همچنین در صورت نیاز، گوشه‌ های لب نیز به سمت بالا سوق داده می‌ شود. ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.