اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ - تلفن : 8-36703885
با خیال راحت سلفی بگیرهیچ وقت برای زیبایی دیر نیستچهره خوب که داشته باشیبا افتخار صورتگریمبرای زیبایی جایگزینی نیست

بیماری لوپوس چیست؟

لوپوس یک بیماری خودایمنی است که در آن سیستم ایمنی بدن، به بافت‌ها و اندام‌های خود حمله می‌کند. التهاب ناشی از لوپوس می‌تواند بر بسیاری از سیستم‌های مختلف بدن مانند مفاصل، پوست، کلیه‌ها، سلول‌های خونی، مغز، قلب و ریه تأثیر بگذارد. تشخیص لوپوس می‌تواند دشوار باشد؛ چراکه علائم و نشانه‌های آن مشابه بیماری‌های دیگری است؛ اما علامتی که لوپوس را از دیگر بیماری‌ها متمایز می‌کند، لکه‌ای شبیه بال پروانه در صورت که بر روی هر دو گونه ایجاد می‌شود که در بسیاری از موارد لوپوس رخ می‌دهد. برخی افراد از بدو تولد مستعد ابتلا به لوپوس هستند که توسط عفونت، برخی داروها یا حتی نور خورشید تظاهر پیدا می‌کند. در حالی که هیچ درمان قطعی برای لوپوس وجود ندارد؛ اما می‌توان علائم آن را کنترل کرد.

درمان بیماری های پوستی، جوانسازی، تزریق ژل، بوتاکس و چربی، کاشت مو وابرو ، ریش و سبیل، همچنین لیزر موهای زائد از جمله اقداماتی است که در کلینیک تخصصی دکتر رامین مدرسی در اصفهان، در بهترین سطح به مراجعین محترم ارائه میگردد. شما میتوانید از طریق شماره تماس 36703885 - 031 از کلیه خدمات این مرکز مطلع گردید.

علل بیماری لوپوس

لوپوس

علائم بیماری لوپوس

افراد مبتلا به لوپوس، می‌توانند ترکیبات مختلفی از علائم و درگیری اندام‌ها را داشته باشند. علائم مربوط به این عارضه عبارتند از:

عوارض ناشی از درگیری ارگان‌ها، می‌توانند منجر به علائم دیگری شوند که به اندام مبتلا و شدت بیماری بستگی دارند. تظاهرات پوستی مرتبط با SLE بعضی اوقات می‌توانند، منجر به زخم شوند. در ﻟﻮﭘﻮس ارﯾﺘﻤﺎﺗﻮی دﯾﺴﮑﻮﺋﯿﺪ، فقط پوست به طور معمول درگیر می‌شود. بثورات پوستی در این بیماری اغلب در صورت و پوست سر مشاهده می‌شوند که معمولاً قرمز هستند و ممکن است پخش شوند.

انواع بیماری لوپوس

چندین نوع مختلف لوپوس وجود دارد. لوپوس اریتماتوز سیستمیک شایع ترین آنها است. انواع دیگر لوپوس عبارتند از:

تشخیص بیماری لوپوس

فرایند تشخیص بیماری لوپوس طولانی و دشوار است. علائمی که ممکن است با بیماری لوپوس تجربه کنید می‌توانند با علائم سایر بیماری‌ها مانند دیابت و آرتریت همپوشانی داشته باشند. علائم لوپوس نیز ممکن است مدتی طول بکشد تا به تشخیص مؤثر بیماری کمک کنند.

پزشک معمولاً با سابقه خانوادگی شروع می کند تا ببیند آیا لوپوس در خانواده شما وجود دارد یا خیر. سپس در مورد علائمی که تجربه کرده‌اید بحث خواهد کرد. پس از صحبت با شما در مورد علائم، معمولاً برخی آزمایش‌هایی تجویز میکنند. این آزمایش‌ها به دنبال مواردی مانند تعداد پایین سلول‌های خونی، کم خونی و سایر ناهنجاری‌ها هستند. همچنین می‌تواند یک آزمایش آنتی بادی ضد هسته‌ای (ANA) انجام دهد. این آزمایش به دنبال آنتی بادی‌ها (پروتئین‌هایی در بدن) است که در برابر بیماری‌ها از بدن محافظت می‌کنند که می تواند نشانه‌ای از وجود یک بیماری خود ایمنی باشد. افرادی که لوپوس اریتماتوز سیستمیک دارند معمولاً آزمایش ANA را مثبت نشان می‌دهند.

اینستاگرام دکتر رامین مدرسی

درمان بیماری لوپوس چیست؟

درست است که در حال حاضر درمانی برای لوپوس وجود ندارد؛ اما داروهایی برای کمک به مدیریت علائم لوپوس و پیشگیری از تشدید آن در دسترس هستند. ارائه دهنده خدمات درمانی شما هنگام توصیه درمان لوپوس، علائم لوپوس و شدت آن ها را در نظر می‌گیرد. خطر ابتلا به لوپوس در زنان بیشتر از مردان است؛ اما این بیماری در مردان شدیدتر است. علاوه بر دارو، ارائه دهنده خدمات درمانی همچنین ممکن است تغییرات شیوه زندگی را برای کمک به مدیریت علائم لوپوس توصیه کند. این‌ها می‌تواند مواردی از قبیل:

دارویی که به شما داده می‌شود بستگی به علائم و همچنین شدت آنها دارد. داروها می‌توانند به چندین روش به علائم لوپوس کمک کنند، از جمله:

برخی از نمونه‌های دارویی لوپوس عبارتند از:

تزریق فیلر برای ایجاد تقارن در دو طرف صورت نیز جزو خدمات تخصصی کلینیک پوست، کاشت مو، زیبایی و لیزر دکتر رامین مدرسی در اصفهان می باشد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه، از طریق تماس با شماره تلفن 36703885 - 031 اقدام فرمایید.


آدرس مطب : اصفهان ، خیابان مرداویج ، چهارراه رسالت ، طبقه فوقانی پوشاک زیگ زاگ
تلفن : 36703885 - 031

درباره این موضوع مطالب بیشتری بخوانید

نظرات کاربران درباره این مطلب :
برای متن پیام فقط از حروف فارسی استفاده کنید .
این فرم صرفا جهت دریافت نظرات ، پیشنهادات و انتقادات کاربران در مورد مطلب فوق میباشد .
به سوالات پزشکی در این بخش پاسخ داده نمیشود .
از ارسال پیام های تبلیغاتی در این بخش خودداری نمایید .
حداکثر طول مجاز برای متن پیام 500 کاراکتر است .
نام و فامیل :
تلفن :
ایمیل :
متن پیـام :
کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟کربوکسی تراپی چیست و چگونه انجام میشود؟

کربوکسی تراپی یکی از جدیدترین متدهای درمانی است که نخستین بار در دهه 90 در فرانسه معرفی شد. اثربخشی این متد درمانی به اندازه ای قابل توجه بوده است، که در حال حاضر در سراسر جهان توسط بهترین پزشکان ، مورد استفاده قرار میگیرد. ... ادامه مطلب

پلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینیپلاسما جت بینی روشی غیر جراحی برای کوچک کردن بینی

روش پلاسما جت بیشتر برای بینی های گوشتی استفاده می شود. البته افراد دیگر با نوع بینی متفاوت نیز می‌توانند از روش فوق استفاده کنند اما بهترین کاندید برای انجام پلاسما جت بینی افراد با بینی های گوشتی هستند. ... ادامه مطلب

تزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهانتزریق ژل لب نچرال در مدرن ترین کلینیک اصفهان

تزریق ژل لب از جمله روش هایی است که برای فرم دهی و حجم دهی لب ها مورد استفاده قرار می گیرد، کاملاً بی خطر است و نتایج بسیار فوق العاده ای را به همراه دارد. افرادی که از فرم و حجم لب های خود ناراضی هستند و می خواهند لب های خوش فرم و حجیم تری داشته باشند، می توانند از مزایای این روش بهره مند شوند ... ادامه مطلب

کلینیک پوست، مو و زیبایی دکتر رامین مدرسی

کلینیک پوست، زیبایی، لیزر و کاشت موی دکتر مدرسی در سال ۸۸ با مسئولیت و مدیریت دکتر رامین مدرسی (پزشک پوست و مو) فعالیت خود را آغاز کرد. هدف کلینیک پوست دکتر مدرسی استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین دستاوردهای دانش و تکنولوژی در محیطی مدرن و آرامش بخش برای ارائه بهترین خدمات پوست مو و زیبایی در اصفهان می‌باشد.

این کلینیک با بهره گیری از بهترین پزشکان پوست، مو، زیبایی، لیزر و جراحی پلاستیک در اصفهان خدمات خود را ارائه می‌دهد.
کلینیک دکتر مدرسی با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌دهد.